Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinner og menn på forumet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 22:50   #61
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Av en eller annen grunn, så tenker jeg automatisk at det er kvinner, med mindre nicket eller noe annet tydelig sier at det er mann

Syns det er greit å vite jeg da.
Men i teorien spiller det ingen rolle nei.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:10   #62
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvordan vet dere at jeg er mann, forresten? Bare fordi jeg har sagt det selv, så stoler dere blindt på det?

Dette forumet er bygget opp på frihet under ansvar og tillit, så vet du det.

Eller er vi bare en jeng med godtroende fjols?

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:18   #63
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg er mitt ansvar bevisst.
Har aldri sett på dere som godtroende fjols. Da jeg kom hit så jeg på dere som en gjeng med rampejenter som var så ville og gærne at andre forum ikke ville ha dere (mafia, utestengelser m.m.). Men etter å ha blitt kjent med dere så er dere jo så snille og greie alle sammen, så nå er jeg litt i villrede.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:35   #64
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Da jeg kom hit så jeg på dere som en gjeng med rampejenter som var så ville og gærne at andre forum ikke ville ha dere (mafia, utestengelser m.m.). Men etter å ha blitt kjent med dere så er dere jo så snille og greie alle sammen, så nå er jeg litt i villrede.

Vi prøver bare å lulle deg inn i falsk trygghet, da vet du. Oops ... jeg skulle ikke egentlig fortelle deg det, skulle jeg?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:42   #65
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Kjønn spiller ingen trille. Mine indre bilder av dere er stort sett helt på viddene uansett.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 02:01   #66
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi prøver bare å lulle deg inn i falsk trygghet, da vet du. Oops ... jeg skulle ikke egentlig fortelle deg det, skulle jeg?

Og siden du er litt løsmunnet i dag, så kanskje du også gidder å fortelle hva dere forsøker å oppnå med den taktikken? Skal dere ta meg eller noe sånt?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 07:42   #67
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Tenkte jeg skulle barbere deg litt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:04   #68
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og siden du er litt løsmunnet i dag, så kanskje du også gidder å fortelle hva dere forsøker å oppnå med den taktikken? Skal dere ta meg eller noe sånt?


Noe sånt ja.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:28   #69
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg blir så "sjemperedd" når dere små, søte piker prøver å være veldig tøffe og slemme.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:40   #70
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg blir så "sjemperedd" når dere små, søte piker prøver å være veldig tøffe og slemme.


Hvorfor tror du jeg er liten og søt?

...så har hun festet sitt grep,
hvis slikt kan kalles hun;
hun er på størrelse med en liten traktor og heter Gunn.
Hun er kretsmester i alt som er tungt og skal hives langt.
Han ser på henne og tenker:"Dette kan bli Interessant".

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.

Sist redigert av Java : 11-10-06 kl 08:45.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:49   #71
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg tar gjerne en rumba med deg, Kanne.

Opprinnelig lagt inn av lille, søte Kanne

Hvorfor tror du jeg er liten og søt?

Du er så søt når du prøver å være slem, og du er liten fordi du er så liten på avataren din. Eller noe sånt...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no