Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mangle penger i kassakøen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 12:06   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.500
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg har opplevd det en gang. Jeg betalte 15 kr. som hun manglet. (Egentlig bare for at hun skulle bli ferdig, så jeg fikk betale mitt og komme meg hjem

Hun drev detektivarbeid og sporet meg opp på jobben. Fikk ett hygglig kort og pengene. Da ble jeg forlegen.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:58   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg har betalt for andre og har opplevd å bli betalt for. Slik bør det da også være.

Jeg har dog blitt lurt. En mann kom bort til meg på en bussholdeplass og sa at han måtte dit og dit, for han bodde på asylmottaket der, men han hadde ikke penger. Dessuten hadde ikke sønnen hans fått mat ... Jeg hadde alle piggene ute, og trodde vel ikke stort på det han sa, men det var noe med den lille gutten som sto ved siden av han med uskyldige øyne som fikk meg til å tenke "hva om det nå er slik at ungen faktisk ER sulten". Så mannen fikk litt penger av meg, men jeg var veldig skeptisk. Ved flere anledninger senere så jeg han stå på samme sted og henvende seg til folk for å be om penger. Jeg ble dritsur, men det var lite jeg kunne gjøre med saken. Ikke så lenge etterpå var jeg på Oslo S tidlig en lørdag. Da kom det en dame bort til meg, tydelig beskjemmet, og spurte om hun kunne låne penger av meg, for hun skulle på tidligvakt og måtte ta et tog NÅ, men hadde glemt lommeboka. Hun sa jeg skulle få navnet og adressen hennes og hele pakka, men jeg bare ga henne en femtilapp og sa at hun ikke behøvde å tenke mer på det. Damen så oppriktig glad, lettet og flau ut på en gang, og jeg tenkte som så at jeg ville ikke ødelegge dagen for noen bare fordi jeg var redd for å bli loppet for 50 kroner. Magefølelsen min var i tillegg en helt annen når det gjaldt henne sammenlignet med han på bussholdeplassen.


Nå kom jeg på noe faren min opplevde i sommer: Han hadde glemt lommeboka da han skulle på storhandel og oppdaget det først da han skulle betale. Han sa til kassadama at han kunne betale det overskytende over 1000 kroner, og så skulle han la varene stå og skynde seg hjem og hente lommeboka, slik at han bare kjapt kunne gi henne en tusenlapp da han kom tilbake. Men før kassadamen rakk å svare, hadde dama som sto bak han, bladd fram en tusenlapp og sa "nei da, spar deg for den ekstraturen. Jeg skal betale, jeg." Alle i nærheten bare måpte, og pappa rakk ikke somle seg til å si noe som helst før damen hadde betalt, sagt "ha en fin dag" og forsvunnet. Mulig det var en lottomillionær som ikke var som andre millonærer, hva vet jeg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 14:11   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg har ikke vært i situasjonen selv, men mannen har flere ganger betalt det som manglet o.l. Selvfølgelig hadde jeg gjort det samme selv, med selvfølgelige unntak som at jeg ikke hadde finansiert en fyllefest.

Forøvrig får jeg tårer i øynene bare av å tenke på filmen "Pay it forward".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 14:14   #24
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Ja, jeg betaler for andre. Om de spør den foran meg om småpenger for å slippe masse småveksel, og jeg har smått og den foran meg ikke har, da gir jeg gjerne. (Om de spør har du 1,50 i smått for å slippe å gi igjen 48,50 f.eks.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:43   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Divine: Jøss, for en historie! Det må nok ha vært en som ikke er som andre millionærer, ja. Kult å gjøre noe sånt, da!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:49   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg slenger ikke 1000-lapper rundt meg på den måten, jeg er ikke sikker på at jeg vet hvordan en 1000-lapp ser ut en gang faktisk. For en flott historie Divine!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:50   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg har faktisk aldri opplevd sånt i kassakøen.

En venn av meg opplevde å bli rundlurt av en som hadde fått motorstopp og trengte penger til tauing eller hva det var. Legitimerte seg og oppgav foreldrenes adresse og sånt. Og var veldig hyggelig. Han fikk kontonummer og skulle betale.

Da det aldri kom penger så skrev min venn til ham og spurte høflig etter pengene. Og fikk tilbake et brev der han hadde lagt ved et avisutklipp om seg selv: "Svindler lurer studenter på Gløshaugen" eller noe sånt. Og med en kommentar om at "som du ser så står det om meg avisa, og du kan bare glemme å politianmelde eller kontakte foreldrene mine, for du er ikke den første" eller noe sånt.

DA er man frekk da!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:45   #28
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg opplevde det for ikke så lenge siden.
Da var det ett ungt par som hadde storhandlet på en fredags ettermiddag og tømt sparegrisen, for de sto i sikkert 5 minutter og puttet mynter på vekseldimsen i kassa på Rimi. Køen ble lenger og lenger, og da sparegrisen var tom, manglet det ca. 25 kr. Mange sure tryner i køen, og de begynte febrilsk å diskutere om de skulle ta ut dopapiret eller purreløken.
Jeg sto vel nest forrest i køen og var så klar for å komme meg hjem at jeg puttet på de manglende pengene omtrent uten og spørre. De ble veldig glad da (i likhet med de andre kundene i køen, og en passe stressa kassemedarbeider)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:43   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

For en historie Divine. Tror nok ikke jeg hadde betalt når beløpet var så høyt, men utrolig snilt gjort. Hadde nok gjort det om jeg hadde vært stinn av penger, da.

Polyanna, da hadde jeg blitt dritsur. Jeg hadde tatt kontakt med foreldrene og politianmeldt det uavhengig av hvor mange som hadde gjort det før meg. Om ikke annet så for å lette litt på mitt eget sinne.

Jeg får også tårer i øynene bare ved å tenke på Pay it forward. Det er absolutt en av mine favoritt sippe-filmer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:19   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Polyanna, da hadde jeg blitt dritsur. Jeg hadde tatt kontakt med foreldrene og politianmeldt det uavhengig av hvor mange som hadde gjort det før meg. Om ikke annet så for å lette litt på mitt eget sinne.

Jeg er helt enig. Som student hadde jeg hatt plenty av tid til å følge opp en sånn sak.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:29   #31
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Ja, jeg har betalt for andre flere ganger i kassakøen - men har til gode å oppleve det selv. En gang var jeg faktisk så dumsnill at jeg betalte så mye for en annen at jeg ikke hadde nok penger igjen til det jeg selv skulle handle...

Det hører med til historien at da jeg kom ut av butikken, stod damen jeg hadde betalt for og ventet på meg. Hun la en haug med småsjokolader opp i hendene på meg som takk for hjelpen. Så det gikk vel opp i opp den gangen også!

Og ja - "pay it forward" er både en nydelig film og et godt prinsipp å leve etter!

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:43   #32
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Kan ikke huske at noen foran meg har manglet penger, men jammen skal jeg følge bedre med nå - for selvsagt skal man hjelpe hverandre.

Jeg har engang gått på apoteket sammen med en uteligger for å kjøpe medisin mot lungebetennelsen hans (ville ikke bare gi penger) Kostet vel ruindt 200 kroner, så ingen økonomisk krise for meg. Han ble så glad at jeg fikk blomst til jul

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:18   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Jeg hadde betalt for andre. Det er en fin ting å gjøre! Men for meg er det helt hypotetisk; jeg har aldri opplevd at noen foran eller bak meg i køa har manglet penger.

Men å hoste opp 1000, da må jeg vinne i lotto først

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:29   #34
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Pay it forward er mitt motto når det gjelder slikt. Jeg betaler trikkebilletter for folksom har glemt lommeboka, spanter en t-banebillett på folk som tar banen fra der jeg bor, for der ville automaten en lang periode ikke ta sedler, jeg river i en 5'er ekstra til den som mangle det i butikken osv. What goes around, comes around. Jeg sier alltid at de skal gjøre det samme for noen andre, når de spør hva de kan gjøre i gjengjeld.

Utrolig flott av deg Mim. Skulle gjerne vært meg selv om jeg prøver så hardt jeg kan...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:36   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Er utrolig sjelden jeg har opplevd noen slike situasjoner...
De få gangene jeg har vært borti det har noen manglet 1 krone eller 50 øre, og da har jeg gitt det bort ..

Men synes det er en flott ting å gjøre! :enig:

At noen utnytter dette kan nå være så.. vil alltid være noen som utnytter uansett.. men jeg tror de aller fleste blir oppriktig glade (og flau?) over å mangle penger å betale med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:58   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Polyanna, da hadde jeg blitt dritsur. Jeg hadde tatt kontakt med foreldrene og politianmeldt det uavhengig av hvor mange som hadde gjort det før meg. Om ikke annet så for å lette litt på mitt eget sinne.

Det gjorde de også. Men som kjent, etter at man har blitt anmeldt for to-tre straffbare forhold så er det jo ikke straffbart å gjøre flere. Så det ER temmelig bortkastet. Jeg vet ikke hva det ble ut av den saken til slutt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 11:08   #37
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

jeg har ikke så veldig god råd selv men det har faktisk hendt at jeg har gitt en i kassakøen en 5'er eller noe hvis de har trøbbel med å få betalt.. jeg ser selvsagt an personen litt. hvis det er en ung slaurete person som mangler 10 kr til røyken kan han/hun se langt etter den 10'eren hos meg hvertfall.
men jeg gjør gjerne en god gjerning når jeg kan.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 11:13   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mangle penger i kassakøen

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.


Polyanna, da hadde jeg blitt dritsur. Jeg hadde tatt kontakt med foreldrene og politianmeldt det uavhengig av hvor mange som hadde gjort det før meg. Om ikke annet så for å lette litt på mitt eget sinne.


__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no