Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Drukning ser ikke ut som drukning

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 23:26   #21
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Man bør kanskje være ekstra på vakt om barnet tydelig får vann i feil rør, og hoster og harker? Nå skal det jo bare en mikroskopisk vanndråpe/spytt/smule i vranga før man får et hysterisk hosteanfall, så jeg vil tro at "større" mengder med vann vil gi en tydelig reaksjon mtp host og hark.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 23:42   #22
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Tusen takk for meget viktig info. Jeg har gått x antall førstehjelpskurs, men dette har jeg faktisk aldri høre om før.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 09:56   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Litt om det samme, på norsk:

http://www.virrvarr.net/blog/2010/07...e-om-drukning/

Se der ja, hun har gått grundigere til verks med oversettelsen. Bra konklusjon:

Opprinnelig lagt inn av Virrvarr.net

Fordi det ikke hjelper å kunne munn-til-munn-metode hvis du ikke skjønner at noen er i ferd med å drukne. Spre artikkelen, og endre det mentale bildet ditt av noen drukning. Du legger merke til dem som skriker i panikk uansett.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:02   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Jeg hadde en jeg fulgte litt ekstra med på da vi var og badet i går (etter at jeg hadde fått Houdini på land igjen ). Han så ut som en dårlig svømmer og lå og duppet i overflaten.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:04   #25
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Viktig informasjon!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:07   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Jeg fant igjen noe jeg skrev etter en ferietur i Spania i 2007:

Sitat:

(...)Ellers var det tilløp til stor dramatikk på stranden forleden. Vi var på en offentlig og vel bevoktet strand, heldigvis, ellers kunne det gått mye verre. Vi holdt å med et solid sandslottprosjekt i strandkanten og mannen drev og kikket litt utover. Han hadde lagt merke til en av de badende helt ytterst som han syntes lå mistenkelig stille. Han spurte meg om jeg så ansiktet, og jeg var rett og slett ikke sikker og sa han burde gå ut å kikke, dersom han var usikker. (heller en gang for mye enn en gang for lite, ikke sant). Så han vasset ut og jamen viste det seg ikke at damen holdt på å drukne! Mannen og et par andre begynte å slepe henne innover (selv om de gløggeste ville bære henne, det var langgrunt og hun var temmelig overvektig, men folk tenker vel ikke alltid så logisk når de er redde og mannen kan ikke spansk nok til å si "det er lettere å dra henne langs vannet"...) Jeg måtte også hjelpe til med å få henne inn den siste biten, og det var ganske ekkelt. Hun var blå i ansiktet, fråden sto rundt munnen. Jeg tok meg av datteren vår, mens mannen assisterte badevakten med pulstaking og luftveisfrigjøring. Hun pustet heldigvis etterhvert av seg selv og hadde fin puls, så det gikk veldig bra. Men det så jo veldig dramatisk ut mens det sto på. Det gikk veldig fort å få lokalt førstehjelpspersonell og ambulanse på plass. Men det kjennes som en evighet fra de første roper "Ring ambulanse" til den faktisk er der, selv om det bare er minutter. Jenta vår syntes det var skikkelig skummelt, og har hatt veldig behov for å snakke masse om det. Vi har greid å snu det til noe positivt, at det er veldig viktig å lære seg å svømme og lære seg førstehjelp og alltid bry seg om hvordan andre har det, også de man ikke kjenner.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:16   #27
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Min yngste holdt på å drukne under et ferieopphold i Spania for to år siden. Helt stille og uten en eneste lyd. Det var ikke engang plaskelyder. Helt stille. Det skjer ufattelig fort.
Vi satt ved bassenget. Hun fikk for første gang lov til å ta av armringene fordi hun bare skulle sitte i trappen ned i bassenget og leke med bøtte og spade. Jeg satt og fulgte med henne hele tiden. Øynene på barnet konstant. Så ble jeg distrahert, tok øynene bort fra barnet. Og vips...
Vi satt to meter unna og hørte ikke en eneste lyd.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:29   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Utrolig nyttig og viktig info, og vi fikk som Knerten erfare dette på ferieturen vår nå for et par uker siden.

Jeg kommer aldri til å glemme synet av jenta under vann, med vidåpne øyne, og har lært at de flyter ikke opp, de synker rett ned, så ta tak i håret og dra de opp, de kommer ikke opp igjen så du får tak i en arm.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:31   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Er det så mange som ikke visste om dette? :oppriktig småsjokkert:
Går folk virkelig rundt og tror at alle som drukner rekker å rope om hjelp og at det er et veldig spetakkel?

Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, altså. Jeg var ikke klar over at det var det som var den gjengse oppfatningen.
:innser at jeg har fått mer livredning inn med morsmelken enn jeg ante:

Veldig viktig tråd, HP! Det er tross alt høysesong for drukningsulykker.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:43   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det så mange som ikke visste om dette? :oppriktig småsjokkert:
Går folk virkelig rundt og tror at alle som drukner rekker å rope om hjelp og at det er et veldig spetakkel?

Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, altså. Jeg var ikke klar over at det var det som var den gjengse oppfatningen.
:innser at jeg har fått mer livredning inn med morsmelken enn jeg ante:

Veldig viktig tråd, HP! Det er tross alt høysesong for drukningsulykker.

Tjah, jeg vet ærlig talt ikke hva jeg har tenkt før. Dette var uansett en nyttig påminnelse for min del, også om at jeg skal følge med og bry meg om andre badere/andres barn også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:06   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Nå skal det jo bare en mikroskopisk vanndråpe/spytt/smule i vranga før man får et hysterisk hosteanfall, så jeg vil tro at "større" mengder med vann vil gi en tydelig reaksjon mtp host og hark.

Kaldt vann kan forårsake kramper/reflekser på strupehodet, og da trenger det ikke kommer en eneste lyd fra den der skjer med. Det tetter igjen luftveiene og man dør av oksygenmangel. Kalles tørrdrukning.

Våtdrukning er når vann trenger inn i lungene, det hindrer oksygentilførselen. Her det forskjell på ferskvann og saltvann, saltvann i lungene trekker væske fra vevet utenfor inn i lungene og kan føre til lungeødem som tilleggskomplikasjon. Ferskvann trekker væske fra lungene og ut i vevet/blodårene. Det kan føre til fare for hjertesvikt pga. merbelastningen på hjertet.



Jeg unngår å dra på store og overfylte badestrender om sommeren fordi jeg er yrkesskadd etter mange år som badevakt. Det blir ingen ferie og kos når hjernen min er opptatt med å lage mønster av de badende og telle unger som herjer (etter min mening) for mye i vannkanten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 14:19   #32
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det så mange som ikke visste om dette? :oppriktig småsjokkert:
Går folk virkelig rundt og tror at alle som drukner rekker å rope om hjelp og at det er et veldig spetakkel?

Nei, jeg har ikke trodd det, men samtidig så må jeg vel innrømme at jeg har vært litt påvirket av film-varianten og har tenkt at noen må kunne se/høre noe hvis noen holder på å drukne. Jeg har ikke tenkt så mye på det siden jeg ikke har tilbrakt så mye tid på strender eller ved sjøen.

De førstehjelpskursene jeg har vært på har heller ikke tatt konkret for seg hvordan drukning kan observeres fra land. Det du beskriver om tørrdrukning og våtdrukning har jeg hørt før, men i forbindelse med munn-til-munn og livredding etter den druknede er hentet i land.

Men dette er jo litt det samme som med trafikkulykker: Det er ikke de som skriker høyest eller tilsynelatende blør mest, som nødvendigvis har mest akutt behov for hjelp.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:30   #33
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Flott info.!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:48   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det så mange som ikke visste om dette? ppriktig småsjokkert:
Går folk virkelig rundt og tror at alle som drukner rekker å rope om hjelp og at det er et veldig spetakkel?

De færreste har vel gjort seg opp noen bestemt oppfatning, og en bevisstgjøring er jo alltid bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:49   #35
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Veldig god info. Jeg visste ikke alt dette, og er veldig glad for denne tråden.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:53   #36
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har sett en del på Bondi Beach av varierte årsaker (), og har flere ganger tenkt at de kanskje "overreagerer" litt når de sier at noen sliter i vannet, for deretter å kaste seg uti (med sine brune og stramme kropper ). Men det får alltid rett, og det stemmer bra at det ikke ser veldig dramatisk ut når noen er i ferd med å drukne.

Ser også dette programmet iblant.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:37   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Dette var nyttig informasjon, takk!

Jeg så et program om et barn som hadde dødd av sekundær drukning for en tid tilbake og det satt en skikkelig støkk i meg.

Han hadde lekt i bassenget hele dagen og ingen visste om at det hadde skjedd noe spesielt som tilsa at han hadde fått i seg unormale mengder vann i løpet av dagen. (Mormoren hadde sittet på kanten og fulgt med han hele tiden.)
Den natten døde han i sengen sin som følge av drukning, eneste symptom hadde vært at han var litt trøttere enn normalt. Men hvilket barn er ikke trøtt etter en hel dag i bassenget? Skummelt!

Ja, det er skremmende. Tørrdrukning kalles det også. Jeg hadde en tråd om det her for en stund siden:

http://www.foreldreportalen.no/forum...t%F8rrdrukning

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:55   #38
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Dette var veldig veldig nyttig info!!! Har ærligtalt ikke tenkt noe over hvordan folk høres eller ser ut når de drukner.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:01   #39
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Superviktig informasjon dette. Jeg har mer sett for meg drukning som det du beskriver fra filmer. Rart det ikke blir fokusert i media og andre informasjonskanaler om dette.

Syns det er så fælt med barna på Romsås og og den norske gutten fra Lofoten. Stakkars foreldre. Hvordan skal man komme videre etter noe sånt.... man må jo det, men huff... å miste sine barn er forferdelig og under så tragiske omstendigheter er bare vondt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:26   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Takk for oppklaringen, Lille Ru.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no