Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-22, 12:18   #261
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det er jo fortvilende, for det å ha egen konto, kort, og vipps, det er jo litt vesentlig i oppveksten. 11 åringen min hadde klart seg uten, 14 åringen min bruker det aktivt

Ja, man blir digitalt analfabet. Min 12-åring bruker vipps hyppig, og det er et problem at han ikke kan betale ruter-billett med vipps.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 12:53   #262
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg er fortvila på alle fosterbarn sine vegner som ikke får vipps. Vi får pass med fullmakt fra barnevernet, men får ikke åpne egen konto, ergo får vi ikke vipps heller. (Ja jeg har klaget til statsforvalteren).

Venninne av meg som har teit barnefar (som nektet alt mulig) laget egen konto med kort i sitt eget navn til barnet sitt. Lett å overføre penger og sjekke saldo med sms. Men hen kunne såklart ikke bruke vipps til betaling og kompiser og slikt da, som er blitt mer og mer vanlig.
Løste seg til slutt med rettssak og fullt foreldreansvar til henne, men det er jo ikke et alternativ for fosterbarn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 13:56   #263
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan noen gi meg litt kred, plis?

Jeg har sittet gjennom et helt måltid hvor 17-åringen okket og oiet over hvor kjip mat vi har, og så endte hun opp med å spise noe helt annet enn den helt kurante middagen jeg hadde brukt tid på å lage. Jeg sa ikke et ord. Enda sutring over maten gjør meg rasende. Og så hadde vi en relativt koselig middag.

Vel, jeg må ærlig innrømme at å ikke påtale slik oppførsel ved matbordet av en halvvoksen unge kanskje ikke er noe jeg ville kreditert.
Å vise respekt for maten og arbeidet noen har lagt i å få middag på burde hylles, og i alle fall ikke okkes og oies over.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 11-11-22 kl 14:01.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 14:09   #264
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.467
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Vel, jeg må ærlig innrømme at å ikke påtale slik oppførsel ved matbordet av en halvvoksen unge kanskje ikke er noe jeg ville kreditert.
Å vise respekt for maten og arbeidet noen har lagt i å få middag på burde hylles, og i alle fall ikke okkes og oies over.

Burde ja, men hvis man har påtalt oppførselen de første 4723 gangene det skjedde, og det aldri har nyttet så langt, så synes jeg absolutt det kan være på sin plass å overse det den 4724. gangen, heller fokusere på koselige samtaler med resten av gjengen rundt bordet og gi null oppmerksomhet til sutreren, holde ut og heller klage på forum ja. Men lett er det ikke, så absolutt kred fra meg!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 14:19   #265
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg er fortvila på alle fosterbarn sine vegner som ikke får vipps. Vi får pass med fullmakt fra barnevernet, men får ikke åpne egen konto, ergo får vi ikke vipps heller. (Ja jeg har klaget til statsforvalteren).

Hey, det der er i orden nå! Det var faktisk mannen min som fant ut av det Fosterhjemsforeningen har lagt ut info om det på FB, mener jeg - skal se om jeg finner det.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 14:23   #266
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hey, det der er i orden nå! Det var faktisk mannen min som fant ut av det Fosterhjemsforeningen har lagt ut info om det på FB, mener jeg - skal se om jeg finner det.

Her:

____________________________________

Det er en kjent frustrasjon at barn i fosterhjem diskrimineres når det gjelder digitale tjenester som f.eks Vipps.
Nå har en av våre flinke tillitsvalgte en gladmelding – det er etablert en rutine på hvordan barn i fosterhjem kan få Vipps!

Her er oppskriften:
👉 Banken trenger dokumentasjon fra barneverntjenesten på at den ene foresatte er fosterforelder for det aktuelle barnet, og har det daglige og økonomiske ansvaret for barnet. Det er viktig at denne dokumentasjonen inneholder fullt navn og personnummer på barnet.
👉 Du som fosterforelder må deretter sende banken bekreftelsen i Sikker-fil tjenesten til banken, ved å:
- Logge inn med BankID eller BankID på Mobil. Last opp dokumentasjonen som skal sendes til banken. Dokumentasjonen må være nyere enn 12 måneder.
- Bankens juridiske eksperter vil foreta en manuell vurdering i saken, og du vil motta en SMS når barnet kan registrere profilen sin. Behandlingstid er inntil 3 virkedager.
- Vipps oppretter ikke profil for barnet, men legger teknisk til rette slik at du sammen med barnet kan opprette vipps på samme måte som andre. Last ned appen i App Store eller i Google Play og Vipps er dere i gang.
Når dette er gjort har barnet Vipps! 😊 NB! Vær oppmerksom på at noen få banker, blant annet S-banken, ikke tilbyr Vipps til noen barn under 15 år.
Og vi fortsetter jobben med å bidra til å løse andre digitale utfordringer for barn i fosterhjem og deres fosterforeldre!

__________________________________________

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 15:33   #267
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Når jeg ser hvor vanskelig det har vært for en helt vanlig kjernefamilie å få til vipps for ungene, så skjønner jeg at det kan bli en helt urimelig motbakke når det er SÅ krøkkete.

Så bra med en så tydelig oppskrift!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 16:05   #268
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når jeg ser hvor vanskelig det har vært for en helt vanlig kjernefamilie å få til vipps for ungene, så skjønner jeg at det kan bli en helt urimelig motbakke når det er SÅ krøkkete.

Absolutt, men for få måneder siden var det ikke mulig i det hele tatt. Så dette er supert!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 16:08   #269
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Sant, fremskritt er bra! Hipp hurra for interesseforeninger som får ting gjort!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 17:02   #270
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Absolutt, men for få måneder siden var det ikke mulig i det hele tatt. Så dette er supert!

Jeg sendte oppskriften til banken,mn ikke kul. Hun har kort,mn står jo mitt navn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 578F07C3-4934-47F3-9F47-46A72CE1832B.jpg (25,5 KB, 47 visninger)
__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 22:06   #271
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg sendte oppskriften til banken,mn ikke kul. Hun har kort,mn står jo mitt navn.

Mannen min tok kontakt med vipps direkte først (det var før oppskriften over kom), telefonnummeret han brukte er 22482800. Vipps var veldig serviceinnstilt og greie, hør med dem!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 23:13   #272
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Tusen takk, det skal jeg gjøre allerede på mandag. :kryss:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:00   #273
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hvem i huleste vil kjøpe klær som Märtha Louise står bak? Jeg måtte skikkelig bite meg i tunga for å ikke si noe da ei på jobben dukket opp med en av de HEST-genserne. Jeg forstår genuint ikke.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:01   #274
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.467
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Kanskje fordi de liker genseren, og ikke legger noe mer i det...?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:10   #275
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Det er ikke allmennkunnskap at hun står bak, jeg visste det ikke. Jeg lærte først for Moen uker siden at H står for hest.
(Og noen liker henne vel?)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:13   #276
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kanskje fordi de liker genseren, og ikke legger noe mer i det...?

Det har du sikkert rett i, og jeg vet at jeg analyserer og trekker flere konklusjoner enn mange gjør. Jeg husker da jeg for flere år siden nevnte til mannen min at jeg ikke fattet at XY hadde Tesla, når de var så ekstremt miljøfiendtlige ellers. Han svarte at de ville ha en fin bil til en (da) lavere pris.

Jeg kommer til å slite maksimalt med å holde kjeft under fotball-VM, kjenner jeg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:25   #277
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

ELEKTRIKERE. Jeg hadde bestilt elektriker som kunne montere stikkontakt ute. Han måtte kjøre avgårde for å HENTE EN UTESTIKKONTAKT. Altså. Djeez. Det må da gå an å planlegge bare bittelitt.

Hå nei! Ei krone her og ei krone der, så bare følg med på regningen når den kommer. "Kjøre og hente materiell". "Legge materiell tilbake etter oppdrag" "Tidsbruk på lageret når montør leter materiell". "Kjøregodtgjørelse" For meg, som jobber i en helt annen bransje, virker det helt tullete at håndverkere ikke har med seg verktøy og saker og ting de åpenbart skal bruke.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:26   #278
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.825
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hvem i huleste vil kjøpe klær som Märtha Louise står bak? Jeg måtte skikkelig bite meg i tunga for å ikke si noe da ei på jobben dukket opp med en av de HEST-genserne. Jeg forstår genuint ikke.

Jeg ante ikke at genseren var Martha oppspinn eller at H stod for Hest…, har sett genserne da, men syns den er dyr. Så er det er vel med alt annet som blir populært.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 12:27   #279
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er ikke allmennkunnskap at hun står bak, jeg visste det ikke. Jeg lærte først for Moen uker siden at H står for hest.
(Og noen liker henne vel?)

Jeg visste det ikke før nå. Men jeg er veldig lite mote-interessert da, har bare en vag idé om hvilke klær dere snakker om. Hadde ikke visst det uten at du skrev H nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-22, 13:08   #280
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg ante ikke at hun sto bak før ei venninne hadde på seg en slik genser og det ble kommentert av de andre som var der. Hun kjøpte den fordi den var varm og hun syntes den var fin. Er vel ofte derfor man kjøper klær?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no