Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

Twenty-four shades of glue 2013

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-13, 19:17   #141
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Husk å instagramme #24SoG da dere, når dere tar bilder av verkene!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da tror jeg virkelig mine IG-følgere vil tro jeg har en skrue løs.


Mine følgere har forlengst skjønt at jeg ikke er riktig nagla, så oppfordringen er herved fulgt.


__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 19:31   #142
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mine følgere har forlengst skjønt at jeg ikke er riktig nagla, så oppfordringen er herved fulgt.


Jeg har tatt bilde med fonen, så hvis jeg tør blir det instagramming i morgen tidlig fra hakaha.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 22:19   #143
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Jeg har tagget Rudolf! Alle VET at jeg mangler en halv på en hel, så det går helt fint!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 18:19   #144
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Enten er dette i parken i byen eller i skogen på bygda. Tre nesenisser står og diskuterer: -Var det ikke her, da? -Jo. Det er jo det. -Men hvor er alle hen?
-Gunnar Nesenisse! Sjekk invitasjonen på Facebook og se når det begynner!

Gunnar Nesenisse sjekker Facebook og begynner å le. -Det er ikke før den 21. folkens!

Etter å ha diskutert litt frem og tilbake om de skulle bli for dermed å være sikre på å få de aller beste plassene, finner nesenissene ut at de har et par ting på programmet før den 21. og derfor går de hvert til sitt. Bak et tre ler by- og bygdedyret lavt. Hin gleder seg til å spre nyheten om hvor utrolig rørete og uorganiserte nesenissene egentlig er.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (493,1 KB, 25 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 07-12-13 kl 20:24.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:56   #145
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Wow, så lekre NeseNisser! Imponert! (Og du har helt rett i at de er surrete! Så effektive og kjappe som de er har de en lei tendens til å møte opp til ting et par uker for tidlig, og er irriterende påståelige slik at alle andre begynner å tvile på om det er de som har notert feil dato )

De var forresten mistenkelig lik Asbjørn Brekke. Er han innblandet på noe vis også?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 11:40   #146
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Ett lite spørsmål..

Kan man lage ett innlegg på f.eks. fredag som publiseres søndag morgen? Altså - kan man lage ett innlegg som man tidsinnstiller?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 12:30   #147
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Eh. Jeg er veldig dårlig... har vært det en uke nå og energien er lik null ettersom jeg ikke klarer å få sovet noe særlig. Min "luke" er den 14. Er ingen som har litt senere som har lyst til å bytte med meg?

Hadde vært fint å kose seg med dette, ikke måtte slepe seg igjennom det...

Hilsen Megasliten

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 12:46   #148
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Jeg skulle gjerne ha gjort det, hadde jeg hatt tid ... Julebord den 13. gjør det ikke så mye mer aktuelt dessverre, håper du finner en annen som vil/kan bytte med deg! God bedring!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 12:47   #149
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ett lite spørsmål..

Kan man lage ett innlegg på f.eks. fredag som publiseres søndag morgen? Altså - kan man lage ett innlegg som man tidsinnstiller?

Det tror jeg bare du kan gjøre i bloggene.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 00:02   #150
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Jeg ble visst sykmeldt en god stund, så da er det plutselig enklere likevel. Skal få det til!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no