Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-18, 11:36   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg synes heller ikke Kamai var så bra som den burde være. God mat, for all del, og hyggelige lokaler, men ikke Pjoltergeistmorsom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:04   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Takk for mange gode tips, flere jeg ikke har prøvd. Men akkurat Kontrast, er ikke det sånn bark- og sevjested?

Nei, det vil jeg ikke si. Vi var der sist helg, og nå liker jo forsåvidt vi bark og sevje ( ), men jeg synes ikke de var helt der. Rettene er mer «alminnelig» porsjonsstørrelse enn f.eks. Maaemo har, og jeg kommer ikke på noe som var spesielt merkelig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:07   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg husker Kristopher Schau hadde en lang rant om en fryktelig oste-iskrem-dessert han fikk servert der. Men det er nok mer det at det ikke er helt hans type sted, enn at retten var vond.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:07   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

En av de aller beste tradde restaurantene akkurat nå er vel for øvrig A’laise, klassisk fransk, men visstnok divine (med liten d).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:09   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg husker Kristopher Schau hadde en lang rant om en fryktelig oste-iskrem-dessert han fikk servert der. Men det er nok mer det at det ikke er helt hans type sted, enn at retten var vond.

Klart, det er jo et matsnobbested. Hvis man helst vil ha «tradisjonell» restaurantmat, så er det neppe verdt det. (Det er jo mulig han ville ha rantet om beinmargsisen som vi fikk servert også. (Den mente mannen min var den beste desserten han noen gang hadde spist.))

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:10   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg tror han hadde vært fornøyd om han bare fikk spise veldig sterk indisk fra en restaurant på Løkka hele resten av livet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:10   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Klart, det er jo et matsnobbested. Hvis man helst vil ha «tradisjonell» restaurantmat, så er det neppe verdt det. (Det er jo mulig han ville ha rantet om beinmargsisen som vi fikk servert også. (Den mente mannen min var den beste desserten han noen gang hadde spist.))

Ja, jeg satt nettopp og funderte på det, "var det ikke noe med benmargsis? Er ikke det litt spesielt, kanskje helt over i bark-og-sevje-ligaen?"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:12   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg satt nettopp og funderte på det, "var det ikke noe med benmargsis? Er ikke det litt spesielt, kanskje helt over i bark-og-sevje-ligaen?"

Jeg synes den isen var supergod og ikke veldig annerledes enn en kraftig fløteis på smak, så jeg tenkte ikke på det som sært. Men jeg innser jo at mange reagerer på ingredienser de ikke er komfortable med, helt uavhengig av hvordan retten smaker, så du har sikkert et poeng.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:19   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Ja, jeg husker posten, og nærer nok en sunn skepsis til søtsaker basert på leukocytter selv.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:21   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

På Noma fikk vi i sin tid karameller basert på beinmarg til kaffen. Det var ikke på langt nær like vellykket, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 15:52   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Beinmarg i desserten!

Jeg var på Restaurant Galt på tirsdag, det var litt sånn bark og sevje. Revet reinsdyrhjerte, liksom. Jippi. Nå har jeg jo fått bark flere ganger, og det er jo av og til greit nok. Men på Galt var det bare kjedelig. Jeg fikk litt sånn Keiserens nye klær-vibber, alle avisene gir dem toppscore fordi de har ramsløk og tørre kvister på tallerkenen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 15:56   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som helt forstår meg på «bark og sevje».

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:12   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg må bli ferdig med småbarnsperioden snart! :lengter etter å være lommekjent i Oslos restaurantverden igjen:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:12   #34
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Men skal på Nodee Sky neste torsdag, da.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:12   #35
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Men skal på Nodee Sky neste torsdag, da.

Eller om det er noen andre i Barcode som anbefales. Her er lokasjon det viktgste, nemlig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:17   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Palmen: jeg har spist på Nodee på bakkeplan. Det var veldig bra. Vi hadde med oss ungene for å feire noe. Knerten var helt i skyene og holdt på å angripe kelneren med spisepinner når hun kom med nye retter. (Jeg syntes han var fryktelig sjarmerende, men kelneren oppfattet det nok som litt slitsomt, for hun rakk ikke å presentere rettene skikkelig før han var i full gang med å spise.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:21   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg var også positivt overrasket over Nodee barcode. Jeg har ikke vært overbegeistret for Nodee generelt.

Våghals er også habilt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:26   #38
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Våghals har jeg faktisk vært på. Den var bra. Nodee Sky har jeg vært på før når jeg tenker meg om, men da satt jeg ute og drakk vin i sola og spiste småretter. Takler ikke helt heisen opp, da.

Da blir det Nodee nede denne gangen for min del. Har dog samme erfaring som deg, Candy, jeg er generelt ikke overbegeistret for Nodee.

Pepper: hvor ender du? Interessant å høre hva du sier om Galt, jeg så for meg at den hadde vært en vinner i og med at det er samme som hadde Oscarsgate, men den gang ei.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 18:41   #39
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Why? Why? Or more importantly: Why?




Jeg ser at Orkide nevner Txotx. Jeg er ikke udelt positiv når det gjelder det stedet. Jeg har vært der bare en gang, og da spilte de for høy musikk (og nektet å dempe selv om vi var de eneste gjestene) og noen av de ansatte hadde en litt snotty holdning.

Jeg har vært der flere ganger og det har vært udelt positivt! Ikke veldig høy musikk og hyggelig betjening.


Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Ingen som har nevnt Kamai?
Jeg synes det er et kult sted med en liten bar med en dedikert fyr som lager de gode drinkene du ønsker deg og supergod mat og viner oppe. Hyggelige folk som jobber der også! Ligger i en ombygd stall i en bakgård på nedre Grünerløkka så det er massevis av steder å besøke både før og etter også.

Kamai er bra!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 21:55   #40
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkkei, hva er den ALLER kuleste restauranten i Oslo akkurat nå?

Jeg kan overhode ikke bidra. Bare følger med tråden for tips til neste date. Med Helten asså.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no