Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nostalgi (var det her noen lette etter Teutoni Phønix søskenvogn for en tid tilbake?)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-07, 20:50   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Nostalgi (var det her noen lette etter Teutoni Phønix søskenvogn for en tid tilbake?)

Husker ikke om det var her inne noen spurte etter Teutonia søskenvogn av den gamle typen de sluttet å lage i 2002, for en tid tilbake. I alle fall fikk jeg litt flashback når jeg fant "gamlevogna" vår på Finn, som jeg brukte til jentene mine. http://www.finn.no/finn/bap/object?f...60&WT.svl=Link

Dette er akkurat samme vogna jeg kjøpte pent brukt høsten 2003. Var bare 12 uke på vei når jeg kjøpte den til jentene mine. Jeg skulle ha ei sånn vogn, og den var nesten umulig å få tak i. Det er den fortsatt, siden den ikke lages lenger. Den er stor, litt tung og mange deler, men makan til praktisk vogn med to tette barn har jeg aldri vært borti. Skal være sagt at den ble brukt mest hjemme. Ikke så ofte vi tok den i bilen, for det er mange deler og styr å montere. Men så lenge jeg hadde en nyfødt som lå i softbagen og ei på 16 måneder i tillegg, så var vogna hel genial på trilletur. Solgte den vel når mellomste var nesten året. Da var det mere praktisk med noe enklere tvillingvogn. Men jeg fikk nesten lyst å kjøpe vogna tilbake når jeg så den på Finn nå. Jeg likte den så godt. Trenger den jo ikke, så jeg får bare nyte synet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no