Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 13:37   #41
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Min anti-hudpleie-hud. Jeg gidder ikke å se noe særlig yngre ut enn det der i en alder av 32 og et halvt, altså. (Anti-hårpleie-hår, også, forresten. :lat: )

Hehe, nei tror ikke du trenger noen kremer for å holde deg yngre..
Pen dame var du lell.


Men, hvorfor skal man på død å liv proppe huden full av allsens greier for å se yngre ut, og poenget er??
Jeg har alltid fått skryt av huden min som er (fregnete ), og glatt og myk.
(en kvise dukker opp når tanta kommer, men hormoner kan jeg ikke råde over)

Jeg er snart 30 og forventer å se ut som en 30 åring, dog folk trur jeg er yngre.

Dynker ikke ansiktet mitt full med sminke heller, og sminke kan jeg neppe tro er bra for huden.
Her går det kun i mascara og litt øyenskygge spanderer jeg på fest.
Ikke noe ellers.
Huden min takler ikke slike kunstige greier på seg.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:41   #42
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener at veldig mye hudpleie fyller "behov" som er oppkonstruert av kosmetikkindustrien.

Det tror jeg du har rett i. Jeg er misunnelig på alle dere som aldri begynte med noe slikt. Selv er jeg "hekta", når man først har begynt med rensing etc påvirker jo det huden. Dessuten bruker jeg sminke, og det må ordentlig av etterpå.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:48   #43
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mener du ja

Jeg mener at helt frisk trenger hjelp fordi det er utrolig mye forurensning og vind og vær som er dårlig for huden. Det kanskje ikke synes i dag, men om 10 år...og da vil problemene dukke opp, som man hadde kunnet forebygge om man tok vare på huden sin.
Akkurat som med mat det. Det går som regel fint å leve på bare loff og tomatsuppe. Men det er ikke spesielt lurt. Før eller siden vil kroppen ta skade av det og det vil gi seg utslag i plager av div. art.

Ikke alle får problemer og skader. Og jeg syntes ikke loff og tomatsuppe er så veldig bra å sammenligne med. Blir litt som om man skal ta en masse vitaminer i tillegg til å spise sunn mat. Noe slettes ikke alle har brukt for. Noen vil kanskje merke helsegevinst av det, men ikke alle.
Jeg er enig i at huden kanskje utsettes for mer "dritt" i dag i form at forurensing osv, men i "gamledager" ble jo huden mye mer utsatt for vind og vær enn det den gjør nå, så jeg tror faktisk at huden ikke trenger hjelp så lenge den ikke bærer preg av å være forurenset.

Tror du ikke at disse behovene for kremer for alt mulig er skapt av en industri som er ute etter å tjene penger?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:51   #44
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Det tror jeg du har rett i. Jeg er misunnelig på alle dere som aldri begynte med noe slikt. Selv er jeg "hekta", når man først har begynt med rensing etc påvirker jo det huden. Dessuten bruker jeg sminke, og det må ordentlig av etterpå.

Jeg bruker sminke hver dag. Fjernes med lactazyd. Vasker meg KUN med lactazyd og bruker bare en liten dæsj med ansiktsskrem fra bodyshop i ansiktet og olje på kroppen i ny og ne.
Jeg har brukt mer i perioder, men kan ikke si jeg syntes det var annet en dyrt styr. Tok tid og penger..hehe. Men jeg hadde ikke noe problem med å kutte ut ettersom jeg ikke merket noen forskjell noen gang.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:52   #45
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Er tomatsuppe usunt?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:53   #46
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Er tomatsuppe usunt?

Hehe. Nei, men alt er jo usunt hvis man bare spiser en ting.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:54   #47
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Ikke bare jeg men hudlegen jeg har vært hos og hudpleieren jeg har vært hos, både for min egen hud og min sønns atopiske hud.
Venninnen min sin hudlege har sagt det samme, så det er ikke bare noe jeg personlig mener.
På barsel fikk jeg og beskjed om å ikke smøre inn babyen hud hvis det ikke er nødvendig, ellers så lærer ikke huden å ta vare på seg selv.
Mine barn smøres ikke og de har nydelig bløt hud.
Mellomste er atopisk og smøres når det trengs.
Huden hans blir irritert ved for mye smøring utenom utbruddene faktisk.

Mange av kremene er laget KUN for å få tjene penger.
Sunn frisk hud trenger ikke hjelp.

At huden eldes er en naturlig ting-

I barnehagen her og helsestasjonen så anbefaler dem ikke kuldekremer da huden fint klarer den jobben selv hvis foreldrene er flinke til å ikke vaske barna i ansiktet om morgenen.
Fettlaget som da har dannet seg er mer enn nok. Her snakker jeg om sunn og frisk hud.
Er bare ei som bruker krem i avd til guttungen pga hun har hatt frostskade, og har kraftig eksem hud.


Da jeg bodde i Oslo så ikke huden min ut, men brukte jeg kremer får å bedre det ble det bare verre.
Da jeg var hjemme på ferier ble huden fin igjen, og etter jeg flyttet hjem har jeg ikke hatt noe problemer.
Forurensning kan lage trøbbel for hud ja, huden min likte ikke Oslo, men kremer hjalp ikke, kun renere luft.
Det var min erfaring i hvertfall.

Jeg kommer i hvertfall ikke til å tilføre huden våres med noe uten at den faktisk trenger det.

Hva du mener er dine meninger-

Så flott at jeg i alle fall får ha mine meninger!
Jeg setter heller ikke spørsmålstegn ved det du skriver om kuldekrem, la være å vaske huden dersom man skal ut i kulde osv. Det vet vel alle, at det OGSÅ er lure tips, men jeg snakker om hudpleie - det å ta vare på huden sin i det daglige i tillegg til at man selvfølgelig bruker solkrem i sterk sol og kuldekrem i sterk kulde....
Jeg tror helt klart at dårlig luft, dårlig kosthold og dårlige hud-gener også er faktorer som spiller inn i hvor stor/liten grad man har god/dårlig hud, men at man er velsignet med god hud vil ikke si det samme som at man IKKE trenger å ta vare på den. Forebygging er bra - mener altså jeg. Da trenger man kanskje ikke få kvisesjokk som 40-åring, eller ende opp som en skrukkete rosin som 60-åring, for deretter å skylde på f.eks. dårlig luft når man med seg selv burde vite at man ikke har tatt vare på huden i form av riktig kosthold og hudpleie.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:00   #48
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så flott at jeg i alle fall får ha mine meninger!

Jeg prøver å ta de fra deg da.

Hva om de kjemikaliene som er i kremene viser seg å være mer skadelige enn guds natur (mitt nye favoritt uttrykk)??

Hva DA Elin??

Der tok jeg deg tenker jeg!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:03   #49
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ikke alle får problemer og skader. Og jeg syntes ikke loff og tomatsuppe er så veldig bra å sammenligne med. Blir litt som om man skal ta en masse vitaminer i tillegg til å spise sunn mat. Noe slettes ikke alle har brukt for. Noen vil kanskje merke helsegevinst av det, men ikke alle.
Jeg er enig i at huden kanskje utsettes for mer "dritt" i dag i form at forurensing osv, men i "gamledager" ble jo huden mye mer utsatt for vind og vær enn det den gjør nå, så jeg tror faktisk at huden ikke trenger hjelp så lenge den ikke bærer preg av å være forurenset.

Tror du ikke at disse behovene for kremer for alt mulig er skapt av en industri som er ute etter å tjene penger?

Jeg tror helt sikkert at mange kremer og dilldall er skapte behov for å tjene penger ja! Jeg tror f.eks. ikke egne rynkekremer har noe for seg, men at fuktighet er viktig og at det er viktig at man velger en fet nok krem uten for mye vann (som de billigste kremene stort sett ene og alene innholder = dyrt vann).

Jeg tror/vet også at fruktsyrebehandlinger er veldig gode dersom man har fått utbrudd av hormon-kviser (snakker av erfaring for noen år tilbake da jeg fikk uforklarlig utbrudd av kviser). Jeg gikk til hudlege som satte meg på en diett, og i tillegg anbefalte han med hudpleie! Kombinasjonen var gull, og huden ble kjempebra. Han fortalte meg også at kosthold er svært viktig for å bevare en fin hud, og at man tilfører kroppen nok væske (vann) for å holde den myk og smidig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:07   #50
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror helt sikkert at mange kremer og dilldall er skapte behov for å tjene penger ja! Jeg tror f.eks. ikke egne rynkekremer har noe for seg, men at fuktighet er viktig og at det er viktig at man velger en fet nok krem uten for mye vann (som de billigste kremene stort sett ene og alene innholder = dyrt vann).

Ok, men problemhud er et kapittel for seg selv syntes jeg da. Da er det et reelt problem.

Men det du sier over her. Huden produserer jo fuktighet/fett selv..i allefall hvis man ikke smører så mye. Så hvorfor tilføre den? Da slutter den jo å produsere.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:07   #51
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva om de kjemikaliene som er i kremene viser seg å være mer skadelige enn guds natur (mitt nye favoritt uttrykk)??

Hva DA Elin??

Der tok jeg deg tenker jeg!


Jeg bruker kun kremer 100% plantebasert UTEN kjemiske tilsetningsstoffer. De er dyre, har kort holdbarhet, men er gode for guds natur og huden min DERFOR: Hold derre laaaaangt unna produkter fra Clinique som er verst i klassen hva gjelder kjemisk fremstilling.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:09   #52
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.


Jeg bruker kun kremer 100% plantebasert UTEN kjemiske tilsetningsstoffer. De er dyre, har kort holdbarhet, men er gode for guds natur og huden min DERFOR: Hold derre laaaaangt unna produkter fra Clinique som er verst i klassen hva gjelder kjemisk fremstilling.

Ok vi er litt enige nå. Jeg vant!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:12   #53
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Bruker også sikkert samme serie som Elin. Altså kremer som er 100% platebasert uten kjemikalier.

Jeg brukte også før lite kremer og slikt og huden min har alltid vært fin uten rynke eller annet dilldall, trodde faktisk at jeg hadde perfekt hud og ikke kunne få det bedre. Men nå ser jeg hvor feil jeg tok. Huden min har blitt MYE MYE bedre, selvom jeg hadde kjempe fin hud i fra før av!

Men lactasyd har jo veldig lite phverdi pga det er egentlig en underlivsvask er det ikke? Jeg ville ikke ha brukt det på ansikte. Siden vi må bruke phverdi på 5,5. Men det er rundt 3-4 på phverdi på lactasyd? Beklager om jeg tar feil her nå og det er ikke det samme jeg tenker på.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:27   #54
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Bruker også sikkert samme serie som Elin. Altså kremer som er 100% platebasert uten kjemikalier.

Jeg brukte også før lite kremer og slikt og huden min har alltid vært fin uten rynke eller annet dilldall, trodde faktisk at jeg hadde perfekt hud og ikke kunne få det bedre. Men nå ser jeg hvor feil jeg tok. Huden min har blitt MYE MYE bedre, selvom jeg hadde kjempe fin hud i fra før av!

Men lactasyd har jo veldig lite phverdi pga det er egentlig en underlivsvask er det ikke? Jeg ville ikke ha brukt det på ansikte. Siden vi må bruke phverdi på 5,5. Men det er rundt 3-4 på phverdi på lactasyd? Beklager om jeg tar feil her nå og det er ikke det samme jeg tenker på.

Nei det er ikke underlivsvask. Hudvask står det på.
Det fine med lactasyd er at man ikke føler seg tørr etter at man har brukt den. Blir ikke sånn stiv i maska liksom.

Kan forresten anbefaler dette http://www.mariobadescu.com/productD...p?ProductID=53

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:51   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nei det er ikke underlivsvask. Hudvask står det på.
Det fine med lactasyd er at man ikke føler seg tørr etter at man har brukt den. Blir ikke sånn stiv i maska liksom.

Kan forresten anbefaler dette http://www.mariobadescu.com/productD...p?ProductID=53

Dersom man blir stiv i maska,Pastill, da bruker man feil produkt. Jeg blir aldri stiv i maska av min renseKREM. Glatt som ei barnerompe!

= Stiv i maska!


og som Azi, jeg trodde jeg hadde perfekt hud inntil jeg begynte med skikkelige produkter og hudpleie, nå er huden min mer enn perfekt til og med. Om det går an...?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:55   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dersom man blir stiv i maska,Pastill, da bruker man feil produkt. Jeg blir aldri stiv i maska av min renseKREM. Glatt som ei barnerompe!

= Stiv i maska!


og som Azi, jeg trodde jeg hadde perfekt hud inntil jeg begynte med skikkelige produkter og hudpleie, nå er huden min mer enn perfekt til og med. Om det går an...?

Jeg ble stiv i maska av min rensekrem i allefall. Eller: Nei, ikke hvis jeg hadde på hudvann og krem etterpå da.

Som sagt. Jeg har prøvd mye. Aldri merket noe forskjell. Ikke sett noen heller. Glatt som barnerumpe uansett
Hvilket merke bruker du?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:58   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg ble stiv i maska av min rensekrem i allefall. Eller: Nei, ikke hvis jeg hadde på hudvann og krem etterpå da.

Som sagt. Jeg har prøvd mye. Aldri merket noe forskjell. Ikke sett noen heller. Glatt som barnerumpe uansett
Hvilket merke bruker du?

Clarins. Har egen serie for ømfintlig hud uten parfymer og drit.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:11   #58
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jeg bruker også Clarins!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no