Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

md formulations

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 23:12   #1
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

md formulations

Er det noen her som har erfaringer med denne hudpleieserien som de kunne tenke seg å dele?

Jeg bruker til daglig Dermalogica, men har vurdert å prøve et av spesialproduktene til md - for å se om jeg kan få bukt med disse hersens sorte prikkene som LYSER mot meg OK, ikke lyser mot meg da - men jeg har sånn merkelig kombinasjon av veldig tørr og sart hud, men en del harde sorte prikker i T-sonen.

Eller er det noen som har andre råd?

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 00:25   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: md formulations

MD Formulations har vært veldig effektivt mot mine sorte prikker, i alle fall. Jeg er kjempefornøyd med MD Formulations-produktene, bortsett fra at de koster skjorta og buksa da. Jeg bruker derfor Dermalogica på alle produkter utenom rensekrem og toner (som altså er MD Form.) for tiden, for å spare litt penger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 08:32   #3
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

MD Formulations har vært veldig effektivt mot mine sorte prikker, i alle fall. Jeg er kjempefornøyd med MD Formulations-produktene, bortsett fra at de koster skjorta og buksa da. Jeg bruker derfor Dermalogica på alle produkter utenom rensekrem og toner (som altså er MD Form.) for tiden, for å spare litt penger.

Takk for svar - så bra du er fornøyd!! Dette med prisen er jo et kapittel for seg selv egentlig, og det er jo et tankekors at du kaller det 'å spare litt penger' når du bruker Dermalogica ellers. Men skjønner hva du mener altså

Vurderer å bestille time hos hudpleier i dag for å få litt råd til hvilke produkter som er gunstig for meg å bruke. Men hvis MD koster skjorta og buksa, og hudpleien koster trusa og genser'n - da blir det kanskje litt kaldt?

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 10:21   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: md formulations

Jeg har fått beskjed av en hudpleier å ikke bruke dette merket hvis jeg ikke har fått beskjed av en hudpleier hva jeg trenger. MD er visstnok kraftige saker og hun mente jeg kunne ødelegge huden hvis jeg begynte eksperimentere på egenhånd.. i verstefall da.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men tror jeg hadde kjøpt et annet merke

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 15:52   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har fått beskjed av en hudpleier å ikke bruke dette merket hvis jeg ikke har fått beskjed av en hudpleier hva jeg trenger. MD er visstnok kraftige saker og hun mente jeg kunne ødelegge huden hvis jeg begynte eksperimentere på egenhånd.. i verstefall da.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men tror jeg hadde kjøpt et annet merke

Det sa hun nok fordi det er a vitamin og fruktsyrer i dem. Man kan få solskader om man ikke daglig bruker min. solfaktor 25 om man bruker dem som inneholder glycolsyre og a vitamin.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 15:58   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: md formulations

Jeg har en ganske mild gele fra MD Formulations som skal bekjempe små urenheter. Den heter Skin Perfection Gel og var ikke spesielt dyr, i alle fall ikke når man tar i betraktning at det er et usannsynlig drøyt produkt. Lurer på om jeg betalte 350 kroner for den.

Har tidligere brukt et MD-serum med glycolsyre(?) i flere år og aldri fått solskader selv om jeg kun har brukt solfaktor 15. (Nå skal det sies at jeg omtrent aldri soler meg aktivt heller, da.) Lurer på om disse advarslene tar litt vel kraftig i, på amerikansk vis, for å være på den sikre siden.

Dermalogica har for øvrig ingen kremer som er fuktgivende nok for meg, med mulig unntak av en relativt ny variant som jeg bestilte fra www.lookfantastic.com. Den er imidlertid ubrukelig fordi boksen er helt håpløs å få noe ut av. Jeg har gått over til bare å bruke kremer fra apoteket; det funker fint og er rimelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:34   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: md formulations

Huden min har veldig godt av renseproduktene til MD. Jeg kjøpte meg en flaske skrubb og en flaske rensemelk i Mai i fjor, og jeg har igjen enda. Og jeg bruker det hver dag. Så at det koster er ikke et veldig stort poeng, for fordelt på så mange måneder som det varer, så er det ikke så ille.

Jeg ville ikke brukt fruktsyre kremene til MD på din hud, men prøvd med rensen først, og sett om ikke det gjør susen.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 08:58   #8
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: md formulations

Tusen takk for svar og råd. Jeg har kjøpt meg rensekrem og fruktsyre-krem og er ganske fornøyd. Bruker ikke kremen daglig da. Nå mangler det bare en god fuktighetskrem som trekker godt inn og samtidig gir nok næring til huden

Kravstor, jeg?

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 09:05   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: md formulations

Teofelia og Billeba: Mener dere at MD produkter faktisk funker mot sorte prikker? Jeg har prøvd utrolig mange (dyre) merker men har enda ikke opplevd at noe funket. Det aller siste "keiserens nye klær" produktet som jeg betalte skjorta for var en kur fra Decleor som skulle bleke prikkene (fordi det var det som måtte til i følge den hudpleieren jeg kjøpte det av). Om det bleket noe måtte det være huden rundt, for jeg syntes prikkene ble mer synlige enn noen gang .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 09:11   #10
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Teofelia og Billeba: Mener dere at MD produkter faktisk funker mot sorte prikker?

Jeg er ganske fornøyd med produktene fordi de gjør at jeg tror huden får bedre effekt av fuktighetskremene mine. Og i en fuktig hud blir prikkene lettere å få bukt med.

- men trenger nok en skikkelig dyprens snart.

(Fyttirakkernskinnogbein så dårlig formulert Blir sittende å være usikker på om jeg er fornøyd selv jeg så kanskje jeg skal tenke meg om en gang eller to til.....)

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:36   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Jeg er ganske fornøyd med produktene fordi de gjør at jeg tror huden får bedre effekt av fuktighetskremene mine. Og i en fuktig hud blir prikkene lettere å få bukt med.

- men trenger nok en skikkelig dyprens snart.

(Fyttirakkernskinnogbein så dårlig formulert Blir sittende å være usikker på om jeg er fornøyd selv jeg så kanskje jeg skal tenke meg om en gang eller to til.....)

Hehe... ei jeg kjenner som selger Mary Key anbefalte meg deres produkter da jeg klaget min nød over prikkene. Hun sa sågar at jeg skulle få pengene igjen om jeg ikke var fornøyd. Jeg var veldig fornøyd med produktene for det de ellers gjorde med huden min, men prikkene skjedde det ikke noe med . Kankskje du har det litt på samme måte?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:42   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Nå mangler det bare en god fuktighetskrem som trekker godt inn og samtidig gir nok næring til huden

http://www.essentialdayspa.com/decle...ume-p_1174.htm

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:44   #13
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: md formulations

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

http://www.essentialdayspa.com/decle...ume-p_1174.htm

Ja, brukte den før - men vet ikke helt jeg.....tror kanskje ikke det optimale produktet for meg finnes enda jeg.....for jeg er nemlig kravstor og drømmende...

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no