Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær/interiør som "alle" har - vil du ha det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 14:13   #21
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Klær/interiør som "alle" har - vil du ha det?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg kjøper det jeg har lyst på. Noen ganger er der ting og klær&sko som bare er meg andre ganger er det ting jeg liker fordi jeg har sett det hos andre. Ikke fordi andre liker det, men fordi jeg liker det. :enkel:

Jeg også!

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 14:28   #22
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær/interiør som "alle" har - vil du ha det?

Jeg er en sånn som ikke følger med på hva som er in akkurat nå, men som allikevel blir påvirket nok etter å ha sett ting om og om igjen over alt, til at jeg plutselig en dag tenker at "akkurat den ting skulle jeg hatt DER" i stua. Men da er jeg vanligvis så sent ute at det er skikkelig last year så jeg blir litt smådesperat og får ikke tak i allikevel.
I klesveien har jeg alltid hatt min egen greie, ikke hverken det ene eller det andre, men jeg sliter virkelig med enkelte motesesonger, heldigvis har det endret seg de siste årene syns jeg, og nå får man jo tak i klær som funker til de fleste stiler stort sett hele tiden om man bare vet hvor man skal gå.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no