Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Naturlige silikonpupper - mulig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-15, 12:40   #61
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Dét har jeg skjønt hele tiden, altså.

Da blir det søkt å nevne det med hangout.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:57   #62
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Da blir det søkt å nevne det med hangout.

Det var et forsøk på å forklare at jeg ble overrasket over at det ser ut til å være såvidt utbredt blant "vanlige" mennesker - jeg trodde det var innlysende at det var satt på spissen, men det var det tydeligvis ikke.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:01   #63
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg synes det var rett og slett upassende i en ellers fin tråd om temaet.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:12   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg har vært inne på tanken om å operere inn silikoninnlegg uendelig mange ganger. Jeg har trøbbel med å finne gode bher. Jeg HAR pupper, de har bare en anatomisk ikke-egnet form for bher. Også synes jeg at de er litt snaue sett i forhold til resten av kroppen min.

Hva stopper meg fra å gjøre det (eller har hvertfall gjort det hittil, jeg skal aldri si aldri for hva fremtiden bringer)?
1. Risiko ved operasjonen. Blir det vellykket, får jeg komplikasjoner ?? ++++ (listen er tilnærmet endeløs her)
2. Signaler sendt til egne barn. Jeg har en jente på 5 år som er ekstremt opptatt av det mammaen gjør og har på seg, og jeg vil aller helst at hun skal være tilfreds med slik hun er.
3. Vedlikeholdsbehovet. Innlegg må byttes, du kan få innkapsling +++

Så, jeg skulle gjerne magisk tryllet puppene mine slik jeg vil ha de, men jeg synes ikke det er verdt det. At dette bildet toner seg annerledes for andre som gjør andre valg har jeg full respekt for.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:31   #65
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg er jo "en sånn" som kunne vurdere dette. Mine ser virkelig ikke ut når de ikke brukes til amming. Det som virkelig setter en stopper for festen er vedlikeholdsbehovet. Man må regne med kapsling og bytte av proteser og jeg har såpass stor respekt, og angst, for operasjoner at jeg tror ikke jeg kan bevege meg ut på den galeien der. Komplikasjoner som betennelser osv. i forbindelse med operasjon er jo større for plastiske inngrep siden stingene skal sitte så tett for å lage minst mulig arr og jeg kjenner at for meg er det helt uaktuelt å gå gjennom noe slikt flere ganger for penere pupper. Den dagen det kommer en bra måte å fettransplantere for å fylle på, slik at det ikke "forplikter" flere inngrep på sikt, kommer jeg sikkert til å revurdere.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:37   #66
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Men voksne kvinner som oppgraderer fra nærmest ingen, til naturlige pupper sender ingen signal til barn, de trenger ikke å få vite det engang.

Ellers enig i at det risiko. Tyngekraft og aldring vinner vi ikke over uansett, styrketrening kan holde oss faste og muskuløse litt lengre. Men styrketrening er ikke puppeløft for de som ikke har pupper.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:41   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Men voksne kvinner som oppgraderer fra nærmest ingen, til naturlige pupper sender ingen signal til barn, de trenger ikke å få vite det engang.

Det kommer veldig an på hvor observante barna er. Min hadde garantert fått det med seg (bandasjer ++) og jeg lyver ikke for barna mine så de hadde fått sannheten når de spør, så derfor er den tøffere for meg å svelge.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:45   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Men voksne kvinner som oppgraderer fra nærmest ingen, til naturlige pupper sender ingen signal til barn, de trenger ikke å få vite det engang.

Det er jeg helt uenig i, og er med Kokosbolle på dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 13:45   #69
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Men voksne kvinner som oppgraderer fra nærmest ingen, til naturlige pupper sender ingen signal til barn, de trenger ikke å få vite det engang.

De vil selvsagt ikke vite at tante Magda eller dama i køen på butikken spesifikt har silikon, men det bidrar jo til å snevre inn normalitetsbegrepet når alle små eller flate eller hengende pupper skal fikses på. Det som er naturlig er jo at pupper kommer i alle mulige former og fasonger og størrelser, som Kirsebær beskrev så fint tidligere i tråden, ikke at alle har en "naturlig" B75.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 14:51   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Men voksne kvinner som oppgraderer fra nærmest ingen, til naturlige pupper sender ingen signal til barn, de trenger ikke å få vite det engang.

Problemet slik jeg ser det er jo at det du kaller "nærmest ingen" pupper faktisk er de naturlige. Men bare det at du snakker slik du gjør, viser jo at normalitetsbegrepet er blitt ekstremt snevert.

Jeg har veldig små pupper, jeg har arvet dem av min mor. Selv med betydelig overvekt fyller jeg knapt nok en D-cup. Før jeg ble overvektig vurderte jeg mange ganger å gjøre noe med det, men nå er det viktigere for meg å ikke bidra til at det blir vanskeligere å være kvinne med normal kvinnekropp.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 15:04   #71
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Beklager, jeg tenkte ikke på rekonvalens, så nøye har jeg ikke vurdert det. Og "nærmest ingenting" var dårlig formulert, jeg tenkte på de få jeg kjente med aller minste cup og som omtalte seg slik selv. Men selv nærmest ingenting eller aller minste, sier jeg da ikke er unaturlig?

Mener egentlig at folk må få være i fred og ikke dømme valgene deres. Jeg synes voksne damer har veloverveide grunner både for og imot som det kommer fram her. og som vi bør respektere. Jeg synser virkelig ikke om andre, det gjør de veldig godt selv, har nok med eget.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 15:24   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Problemet slik jeg ser det er jo at det du kaller "nærmest ingen" pupper faktisk er de naturlige. Men bare det at du snakker slik du gjør, viser jo at normalitetsbegrepet er blitt ekstremt snevert.

Jeg skulle inn og nikke til dette, men skvatt så litt av neste:

Opprinnelig lagt inn av Input

Jeg har veldig små pupper, jeg har arvet dem av min mor. Selv med betydelig overvekt fyller jeg knapt nok en D-cup.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 15:26   #73
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Ja, du kan skvette og tenke at D-cup er stort, men ikke når resten av kroppen er str. 52/54.... Når jeg er normalvektig er jeg HELT flatbrystet, i hvert fall var jeg det før jeg fikk barn og jeg tviler på at det hadde vært noe bedre nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 19:48   #74
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

J Den dagen det kommer en bra måte å fettransplantere for å fylle på, slik at det ikke "forplikter" flere inngrep på sikt, kommer jeg sikkert til å revurdere.

Jeg måtte lese to ganger før jeg så at det ikke sto "fettransplantere i fylla".

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 22:52   #75
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

hvis man tenker på dette, og googler før- og etterbilder, kan det være lurt å ikke lagre bildene på ipad'en, for å ha noe å vise til en evt kirurg. Man kan nemlig få en kommentar fra barn som låner nevnte ipad, og lurer på om det er dine pupper det er bilde av, og i et øyeblikk tar man seg selv i å lure på om man virkelig har lagret bilde av sine egne pupper på ipad'n. Har jeg hørt.

Jeg vurderer. Og googler. Og vurderer igjen. Og kommer frem til at jeg vil, og ikke vil. Og vil. Det er mange ting å tenke på her, og foreløpig har jeg landet på at jeg ikke tør. Det er mye stygt der ute, og det er jo skrekken å ende opp med noe som ble mislykket og stygt. Jeg ser jeg får stygge arr etter småting også, dårlig grohud, og er redd for infeksjoner ol i etterkant. Så foreløpig heller jeg mot å klare meg med det jeg (ikke) har. Men jeg følger med, og sveiper stadig innom temaet, så jeg har ikke lagt det helt bort.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-15, 00:30   #76
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Gerbera, det var et godt tips.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-15, 00:35   #77
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg kjenner forøvrig fire stykker som har lagt inn silikon. Og tre som har tatt reduksjon. Hadde nesten vært interessant med en poll, for jeg tror det er vanligere å fikse på fasaden, enn vi tror.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no