Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg fryser i hjel

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-16, 20:57   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Bergans dunkåpe. Jeg trenger en varmere jakke/kåpe

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 21:05   #42
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men hva slags ytterjakke bruker du? Jeg deler livet mitt inn i før og etter dunkåpa.

Men hvor får man kjøpt ok dunkåper? Jeg har ingen og finner ingen. Med vennlig hilsen dødskald.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 21:17   #43
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Men hvor får man kjøpt ok dunkåper? Jeg har ingen og finner ingen. Med vennlig hilsen dødskald.

Helly Hansen har en som virker tykk og god. Jeg prøvde den på XXL, men kjøpte en annen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 21:31   #44
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

North Face dunparkasen. Fantastisk.

Jeg bor i ullsingletter/ulltopper, med lang ullcardigan over, og digre ull/silkeskjerf rundt halsen i alle måneder jeg burde tatt tran. Og dette er inne på jobb. I fjor sommer slet jeg forøvrig hull på albuen på yndlingscardiganen min i ull. Frossenpinn, og trives særdeles dårlig når jeg fryser, så jeg må kle meg godt.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-16, 21:37   #45
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fryser i hjel

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg bruker en del av det, blant annet Hestra hanskene til og fra jobb. Jeg har også ull singletter og noen ulltrøyer som fungerer fint under dressjakken. Det er vel mest tynn stilongs jeg trenger. I dag hadde jeg vanlig ullstilongs under buksen, og det fungerte helt fint. Frysepinn som jeg er skal det visst en del til før jeg blir for varm.

Hva med tynne mamelukker i ull da? Særdeles lite pent, men det er det jo ingen som ser.
http://www.sparkjop.no/skSite/Vareme...-kort/p/782050

Her er longsen i ull/silke
http://www.sparkjop.no/skSite/Nettbu...longs/p/814470

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no