Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-16, 22:43   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Jeg trenger en sekk.
Skal bruke denne til og fra jobb, og må ha plass til pc, bøker i a4-format, diverse papirer, og kanskje en matpakke/ullgenser osv. Ikke tursekk altså. Den må se ok ut for en som liker å se litt ok ut om dere skjønner.

Tips?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 23:45   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

Hva med Fjellreven sine da? Er de for små?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-16, 23:57   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

Hva er fint og ikke for dyrt?

Noen forslag fra meg:
Blue/sand/orange
Påfugl
Mørk grå
Lær
Lærimitasjon
Hajo

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 02:35   #4
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

Fjällräven sine er fine og passe store synes jeg.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 07:32   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

Jeg har Fjällräven som kan brukes som sekk og veske. Elsker den og synes den var verdt investeringen. Den har jeg laptop, planlegger, bøker og papirer i hver dag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 11:10   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

En av disse ...

Jeg liker Herschel Retreat. :ønskerseg:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-01-16 kl 11:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 19:59   #7
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Fjällräven har jeg. Faktisk både PC- sekk og veske som også kan bæres på ryggen. Jeg liker dem godt!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 20:37   #8
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Jeg har en fra Samsonite (X'BLADE BUSINESS 2.0 str.S) til bruk for jobb PC. Svart liten sekk som rommer akkurat det jeg trenger.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 22:56   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Tenkte på fjellreven sin ja, tenker bare det er lurt å ha en sekk med bittelitt polstring i bunnen pga pc og sånn?
Skal se på de over her.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-16, 23:30   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Tenkte på fjellreven sin ja, tenker bare det er lurt å ha en sekk med bittelitt polstring i bunnen pga pc og sånn?
Skal se på de over her.

Denne fra Fjällräven har rom for pc.
Denne og.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 06:28   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Jeg har min Mac inne i et sleeve i PC-rommet, funker bra. Jeg har hatt min i to år og bruker den hver dag (lærervesken min). Jeg har Totepack-modellen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 07:05   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk...

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

En av disse ...

Jeg liker Herschel Retreat. :ønskerseg:

Jeg fikk en Herschel Popquiz til jul! Den er veldig fin, god å ha på, har plass til PC-en og andre a4-ting.
http://dapper.no/herschel-supply-co-...-ryggsekk-sort

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 23:53   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Flere fine her altså. Var mange fine på Zalando.
Syns denne var kul, men litt for sprek for meg tror jeg.
https://www.zalando.no/sandqvist-kim...2h007-e11.html

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 00:00   #14
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Flere fine her altså. Var mange fine på Zalando.
Syns denne var kul, men litt for sprek for meg tror jeg.
https://www.zalando.no/sandqvist-kim...2h007-e11.html

Pøh, den hadde du kledd!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 00:02   #15
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Hehe, takk, Frøydis! Den var veldig fin altså!

https://www.zalando.no/ucon-acrobati...4h002-q11.html

Denne var kul og. Men blir den litt dyp kanskje?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 00:30   #16
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hehe, takk, Frøydis! Den var veldig fin altså!

https://www.zalando.no/ucon-acrobati...4h002-q11.html

Denne var kul og. Men blir den litt dyp kanskje?

Den gule var finere!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 00:32   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin, praktisk og ikke overpriset sekk ...

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Den gule var finere!


Gult er kult!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no