Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Carvingski

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-16, 12:03   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Carvingski

Jeg ble helt svimmel av alle meningen i butikkene.
Jeg skal ha nye ski, har ett par som bør få fred snart de suuuuuger...., for jeg er jo så rå på ski

Jeg kommer ikke til å betale skjorta, jeg har tenkt å benytte meg av salget enten nå, eller til høsten.

Men lengde da.
Jeg er 162, noen mener jeg skal ha ski mellom 147 og 153, ett par stykker mente jeg skulle ha 16, har de peiling eller anbefaler de bare noe de vet de har lengden på for å selge ski?

Jeg så på skiene jeg brukte på Hafjell og de er 146, syns de funka fint i lengden.

Noen skigenier som har peil?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 12:10   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Carvingski

Velg korte ski som -10 cm hvis du er normalvektig til lett og ikke øvet. Er du litt tung kan du godt ha din egen lengde for å unngå ustabile ski som rister lett. Er du tung og eller erfaren kjører som liker fart kjøper du pluss 10 cm. Er du fortsatt usikker kjøper du 5 til 10 cm kortere enn deg selv. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 12:56   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carvingski

Jeg er ikke tung, men var livet i sin tid....

Nå har jeg blitt frisk etter 7 års sykdom og jeg skal ha ski så jeg mestrer, de skal ikke gå altfor fort, men sånn passelig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 13:31   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Carvingski

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg er ikke tung, men var livet i sin tid....

Nå har jeg blitt frisk etter 7 års sykdom og jeg skal ha ski så jeg mestrer, de skal ikke gå altfor fort, men sånn passelig.

Kos deg på ski. .

Er det ikke G Sport som lar kjøpere teste utstyr? Vel verd å sjekke ut.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 13:39   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carvingski

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kos deg på ski. .

Er det ikke G Sport som lar kjøpere teste utstyr? Vel verd å sjekke ut.

Takk, jeg nyyyyyter.
Tror det.
De lokale har fryktelug dårlig utvalg nå.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no