Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-16, 04:13   #41
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Denne tråden tenker jeg på rett som det er. Fant du noen gang tekannen?
Det hender jeg kommer på denne tråden f.eks. hvis jeg er på Finn.no og ser annonser for serviser. Da må jeg alltid søke på tekannen, bare i tilfelle.

Hehe, jeg har et anstrengt forhold til uferdige oppgaver, og det viser seg at siden jeg, første (og forsåvidt alle etter det) gangen jeg ble minnet på denne tråden, gjorde et søk på Finn og Qxl, så har hjernen min kategorisert dette som en av mine uferdige oppgaver. Sikkert siden jeg er stor tilhenger av teorien om at alt kan finnes ved hjelp av Google, og denne tekannen ikke lot seg finne.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no