Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skibukse til slalåm

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-17, 22:34   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skibukse til slalåm

Trenger bukse, str M. Vattert. Skal brukes til slalåm. Trenger ikke være dyr. Farge uvesentlig. Hva kjøper jeg og hvor?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-17, 22:49   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

XXL har godt utval. Stormberg.no har dagstilbod på m.a. skibukser ut dagen i dag.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-17, 23:41   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Om du har en Obs! i nærheten, så har de tilbud på skibukser nå. I litt diverse farger. Tror det var 499,- for de.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 10:04   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Høres ut som jeg må ta meg turen ut til Obs eller XXL, ja. Takk for tips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 10:08   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Mannen min har en veldig dyr og fin skibukse fra Phenix.

For øyeblikket har jeg og ham "byttet størrelser" (altså han har est ut litt og jeg har blitt mindre), så jeg bruker hans dyre bukse og han bruker min billige fra Stormberg. Der er forunderlig hvor liten forskjell jeg merker med tanke på at min bukse kostet nesten en tidels av hans (min var dog kjøpt på supersalg på stormberg).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 18:52   #6
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min har en veldig dyr og fin skibukse fra Phenix.

For øyeblikket har jeg og ham "byttet størrelser" (altså han har est ut litt og jeg har blitt mindre), så jeg bruker hans dyre bukse og han bruker min billige fra Stormberg. Der er forunderlig hvor liten forskjell jeg merker med tanke på at min bukse kostet nesten en tidels av hans (min var dog kjøpt på supersalg på stormberg).

Jeg har en rimelig Stormberg skidress. Og jeg har en svinedyr Phenix skidress. For å si det sånn, så er det himmelvid forskjell.
Stormbergdressen er kald, og ikke helt vann og vindtett selv om den lovte det.
Phenixdreesen er helt vann og vindtett, har noe thermofunksjongreier som gjør st den gjenbruker kroppsvarmen. Eller no. Men den er fantastisk varm og god. Jeg er skikkelig frysepinn, men jeg klarer meg med tynn ull, og en tynn fleece på de kaldeste dagene. Ellers kun tynn ull.

Det klarer ikke stormbergdressen å matche altså. Så jeg tenker det kommer an på hva man skal bruke den til.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 22:58   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Skal brukes til slalåm, tipper noen ganger i vinter. Får se hva jeg finner i butikk. Greit å prøve.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-17, 18:38   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skibukse til slalåm

Dro til Stormberg i dag og fant meg en sort bukse. Nå mangler vi bare snø.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no