Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restauranttips Oslo/Bærum

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-17, 10:45   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

https://www.budstikka.no/restauranta.../s/5-55-438377

Minner om denne. nam!
Lett å komme seg dit for alle i Stor-Oslo - den ligger på Stabekk stasjon, og det er mange tog som går dit nutildags.

Signerer. Elsker! De åpner ny avdeling i Asker i løpet av mars. Verdens beste brisket, og veldig god mac and cheese.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 11:08   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Har alle hovedrettene BBQ-saus på seg?

Knerten er veldig glad i denne typen mat, men IKKE hvis den har BBQ-saus. Han drømmer om ribs uten saus, men det er jo nesten umulig å få tak i.

Og så er han min sønn. Jeg som virkelig elsker BBQ-saus.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 11:10   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har alle hovedrettene BBQ-saus på seg?

Knerten er veldig glad i denne typen mat, men IKKE hvis den har BBQ-saus. Han drømmer om ribs uten saus, men det er jo nesten umulig å få tak i.

Og så er han min sønn. Jeg som virkelig elsker BBQ-saus.

Jeg tror de fleste får bbq-saus på før langtidsstekingen - om enn ikke så mye.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 11:15   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

OK. Da utgår det dessverre for vår del. Søren også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 12:24   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Jeg er heller ikke overbegeistret for BBQ-saus, men spiser fint maten herfra. Så vidt jeg husker er brisketen tørrgrillet, og ikke innsauset slik som ribs ofte er. I pulled porken er det jo saus-ish, men ikke sånn masse søt, kjip, klissete bbq-saus.

Og for oss som ikke har Høvik som lokalområde: Way Down South på Løkka er HELT fantastisk. Mer southern enn Texas, så litt ulike opplevelser. Jeg liker bege to veldig godt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 13:33   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og for oss som ikke har Høvik som lokalområde: Way Down South på Løkka er HELT fantastisk. Mer southern enn Texas, så litt ulike opplevelser. Jeg liker bege to veldig godt.

Oi. Jeg visste ikke at de hadde fått opp de nye lokalene allerede. Jeg rakk aldri å komme meg dit i de forrige lokalene, men skal virkelig forsøke å få det til snart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 16:58   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Er det noen som vet om de tar i mot bordreservasjoner?

Epost-adressen som er oppgitt funker visst ikke, og da jeg ringte i dag traff jeg bare på vaskemannen..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 17:02   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Tror ikke det. Men vi har vært der flere ganger og aldri hatt problemer med å få bord. Det er jo ikke en restaurant-restaurant, all maten er ferdig så man bestiller i disken og får den så snart de har lagt den opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 17:09   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Jeg tror de tar reservasjoner, men du må sikkert ringe. De åpner vel i tre-fire-tiden? Jeg tror jeg har sett skilt med "reservert" på noen av bordene når jeg har vært der.

Edit, her er FB-siden:
https://www.facebook.com/texasbbqnorge/

Reservasjon for 8 eller fler står det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 17:12   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Under FAQ:

Sitat:

Do we need to book a table?
No, we operate on a first come, first served basis. But do not worry, the turnaround is speedy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 17:36   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

De har stengt på mandager. Og det er drop-in, ja. Funker vanligvis greit å få plass.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 21:36   #32
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restauranttips Oslo/Bærum

Tusen takk!

Det er valentindagen i morgen, og all erfaring tilsier at det er enormt mye folk ute, men vi prøver.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no