Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om barns personvern på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-17, 13:45   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Rachel Nordtømme er også friskt i gang, på tross av hva hun og mannen ble enige om før barnet var født.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-17 kl 13:52.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 15:13   #102
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg leste en blogg i går, den dukket opp på FB. Det var selvsagt en clickbait som gjorde at jeg klikket inn. Det som sto inne i bloggen var så totalt meningsløst. Det gikk i: fint vær, kaffe, fine venninner, fine klær og ups, det ser ut som jeg har camel toe, men det driter jeg i, det er jo bare en søm og jeg vil ikke redigere det bort. Jeg hadde aldri hørt om bloggeren før, men tydeligvis eksponert av Side2.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 15:53   #103
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Hun er med i den nyeste sesongen av bloggerne, Karamell. Krisssy, 20 år fra Førde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 17:43   #104
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jeg fatter ikke at folk gjør sånt mot sine egne barn. Det som fortelles her inne er nok til at jeg ikke skal søke dem opp i hvert fall. (Hva er galt med meg som aldri får disse i feeden min? Eller er det mitt selektive syn som redigerer?)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 16:17   #105
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg fatter ikke at folk gjør sånt mot sine egne barn. Det som fortelles her inne er nok til at jeg ikke skal søke dem opp i hvert fall. (Hva er galt med meg som aldri får disse i feeden min? Eller er det mitt selektive syn som redigerer?)

Ikke noe galt med oss, Strå, jeg anser bare at vi har fornuftige facebook-venner som ikke deler slikt møl.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 21:26   #106
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ikke noe galt med oss, Strå, jeg anser bare at vi har fornuftige facebook-venner som ikke deler slikt møl.

Sånn var det ja, alle vennene mine på face er fornuftige (etter at Trumperne unfrienda meg that is).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:03   #107
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg leste en blogg i går, den dukket opp på FB. Det var selvsagt en clickbait som gjorde at jeg klikket inn. Det som sto inne i bloggen var så totalt meningsløst. Det gikk i: fint vær, kaffe, fine venninner, fine klær og ups, det ser ut som jeg har camel toe, men det driter jeg i, det er jo bare en søm og jeg vil ikke redigere det bort. Jeg hadde aldri hørt om bloggeren før, men tydeligvis eksponert av Side2.

Kva er camel toe?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:09   #108
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva er camel toe?

Ikke billedgoogle, er mitt råd. Noe jeg gjorde første gang jeg hørte uttrykket.
Camel toe er når buksesømmen er stram over venusberget og en ser litt "delt" ut. Som om kjønnsleppene viser gjennom buksa.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:30   #109
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Kameltær er delt i to. Man kan fint få camel toe uten søm også da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:03   #110
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Hva er det tilsvarende uttrykket for eksponering av menns edlere deler, utenpå klær? Finnes det et uttrykk for det?

:lader opp til åttende mars:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:07   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Jada, moose knuckle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:07   #112
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Det fikk meg ihvertfall til å tenke på den sykkelhjelmreklamen, eller hva det egentlig er reklame for.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:10   #113
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, moose knuckle.

Det er et jakkemerke i følge google.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:21   #114
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er et jakkemerke i følge google.

Canada Moose Knuckle?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 00:22   #115
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er et jakkemerke i følge google.

Da er det antakelig tøft. I motsetning til det på damene, som er skammelig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 07:56   #116
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Da er det antakelig tøft. I motsetning til det på damene, som er skammelig.

Nei, det er like skammelig for en mann å ha moose knuckle. Det er et utrykk som er ment for å latterliggjøre, og er på ingen måte tøft. Det er ikke slik at bare fordi et selskap har tatt et slikt utrykk og satt det på en kul jakke, så blir selve "featuren" også kul.

Det som derimot er et problem, at det finnes mange flere måter å omtale en kvinne som skammelig på, enn menn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 08:14   #117
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Herlighet. Er det mulig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no