Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-13, 11:20   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Har du noe nytt bilde av denne?
Ser ikke bildene i tråden.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 11:22   #22
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Eg kan ikkje sjå at det finst ein gong. I følge Rørstrand sine sider er dette ikkje ein del: http://www.rorstrand.se/index.php/pr...rier/sundborn/

Og googlar ein "teapot sundborn", så får ein rett nok opp tekanner frå Rørstrand, men ingen i det mønsteret. Veit du at det finst altså?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:20   #23
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

http://www.tradera.com/tekanna-sundb...1144_188699788
Har du sjekket denne siden?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:21   #24
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg kan ikkje sjå at det finst ein gong. I følge Rørstrand sine sider er dette ikkje ein del: http://www.rorstrand.se/index.php/pr...rier/sundborn/

Og googlar ein "teapot sundborn", så får ein rett nok opp tekanner frå Rørstrand, men ingen i det mønsteret. Veit du at det finst altså?

Jada, men den er gått ut av produksjon. Om man ser her så står den nesten nevnt helt nederst.

Det er dette som er årsaken til problemet med å få tak i den, ellers kunne jo de fleste glassmagasiner vært behjelpelige.

Jeg har prøvd å finne bilde uten hell.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:22   #25
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.tradera.com/tekanna-sundb...1144_188699788
Har du sjekket denne siden?

Ja, jeg sjekker der flere ganger i uken. Den du linker til er dessverre kaffekannen, selv om de har skrevet at det er en tekanne. Kaffekannen er høy og slank i fasogen, mens tekannen er liten og rund.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:24   #26
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

http://www.rove.de/c0_447_460/p97594...ml?language=en
Sende de en mail . Det står at det er to tilgjengelig men litt skeptisk i og med at de ikke har et bilde av den .

Ja, og til over 200 euro. Opp mot en tusenlapp skulle jeg vel alltids ha gitt, men....

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:29   #27
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Hm. Har ikke sett det mønsteret før jeg tror jeg. Skal holde øynene oppe, men om den er utgått skal det noe til å få tak i den annet enn der du allerede kikker.

Du må jo være en svigermors drøm?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:33   #28
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Vet ikke det med svigermors drøm, men som man reder ligger man tenker jeg i dette tilfellet. Hun er fantastisk når det gjelder å stille opp for oss og barna, så da er det hyggelig å gjøre noe for henne tilbake.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:44   #29
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Siden det allerede virker som at du er villig til å legge ned litt tid i dette, hva med å sende en e-post, med bilde og beskrivelse, til alle bruktbutikker du klarer å finne, og be dem ta kontakt hvis de har eller får inn tekannen?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 12:47   #30
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Godt forslag, det skal jeg jammen gjøre! Må bare finne bilde først, men kan jo eventuelt bare fotografere den som svigerinna min har i skapet sitt.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:34   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Kjøp den av svigerinne, gi til svigermor. *løsningsorientert*

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:37   #32
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Svigerinne vil nok ikke gi slipp på den, ellers hadde det vært meget fristende ja!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:46   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne tråden bør flyttes til svigermorunderforumet!

Nå leste jeg svigermorunderLIVforum - og det vil virkelig være et lite besøkt underform for min del iallefall...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:58   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Svigerinne vil nok ikke gi slipp på den, ellers hadde det vært meget fristende ja!

Da har du ikke jobbet hardt nok for det.

1) Tilby litt penger. Om dette ikke funker tilbyr du litt mer penger. Hvis det ikke funker tilbyr du maks av hva du er villig til å gi.
2) Si at enten selger hun deg mugga, eller så knuser du den
3) Si at enten så selger hun deg mugga, eller så knuser du både den og knærne hennes.

4) Du stjeler mugga. Og det vil jo ikke være så vanskelig siden svigerinne ligger der og sutrer med ødelagte knær.
Hun er skyld i det selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 15:03   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 15:44   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Nå leste jeg svigermorunderLIVforum - og det vil virkelig være et lite besøkt underform for min del iallefall...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 19:47   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Jeg skal sende en purremail til den gamle skolevenninnen min, og så ser jeg selvsagt etter en slik til deg når vi har loppis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 20:17   #38
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Kreative svar her!

Takk Pøbel, setter pris på det

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 22:09   #39
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Jeg skal holde øynene åpne. *skrotnisse*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 22:19   #40
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Takk

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no