Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Snart for lange øyenvipper!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-13, 13:24   #21
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Snart for lange øyenvipper!

Jeg kjøpte Priori hos hudpleier. Vurderer bruke det på brynene til eldstejenta. Hun hadde fått hudpleie samt napp av bryn i 22 årsgave og kom hjem med to smale streker samt at brynene ikke rakk ut på sidene. Ble helt satt ut da jeg så henne.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:27   #22
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!



Jeg trenger link til det stedet jeg enklest mulig får tak i dette mirakelmiddlet! Candy, hvor kjøper du ditt?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:31   #23
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Her står det litt om ingrediensene i Mary Kay sitt vippe- og brynserum.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:31   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.



Jeg trenger link til det stedet jeg enklest mulig får tak i dette mirakelmiddlet! Candy, hvor kjøper du ditt?

Og jeg! På ekte? Lengre vipper?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:31   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Er dette som koster en kiste med gullpenger og din førstefødte sønn, sånn omtrent?

Og ja, bivirkninger! Dish it! Tar man det på vipper eller på huden?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:35   #26
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

MK sitt koster 799,- Man tar det med en pensel rett over vippene ved roten på kvelden før man legger seg, og på brynene om man vil ha det der også.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:36   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Følger bare med...

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:41   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og ja, bivirkninger! Dish it! Tar man det på vipper eller på huden?

Bivirkninger (for meg) nevnte jeg i annet innlegg. Man stryker det like over vippekant på øvre øyelokk (som om du tar på en flytende eyeliner) om kvelden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:42   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Ja, her henger jeg også, for jeg vil ha like lange som sønnen min på 1 år - de er freakishly long. Faktisk så lange at vi har tilgode å møte noen som ikke har bemerket det

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:44   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Og hva betalte du for de to serumene du brukte, Madicken? Kjøpte på Ebay eller the whole nine yards med nettbutikk og så via toll og tull med Posten så det blir +++ på prisen?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:44   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Følger bare med...

Indikerer ... at du er skeptisk, og venter på at vippene våre skal smuldre bort, bli rosa, vokse innover, eller kanskje at vi bli ørlite mindre møblert i toppetasjen av serumet?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:48   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Og hva betalte du for de to serumene du brukte, Madicken?

Jeg har kjøpt både på BliVakker og på Gimle Parfymeri (nettstedet deres), og begge ganger til tilbudspriser som jeg er usikker på om de har nå. Jeg har også kjøpt på et annet nettsted som jeg ikke husker i farten. NeuLash er jeg usikker på om er å få kjøpt fremdeles, men jeg bruker det uansett ikke lenger på grunn av bivirkningene jeg nevner over.

Søk på merkene, du, så finner du sikkert ut hvor/om de har gode tilbud.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 13:56   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Thanx, Madicken! Will do!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 14:48   #34
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har akkurat sjoppet på e-bay.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 14:53   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

http://m.kk.no/911545/mattilsynet-ad...-oyevippeserum

Her står det noe om hva de ikke burde innholdet og hvorfor.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 15:56   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg var fristet av dette, helt til jeg leste at en ikke uvanlig bivirkning var endret farge på regnbuehinnen. Det høres i overkant dramatisk ut for meg, og jeg fikk litt assosiasjoner til Elisabeth I og "kvikksølv gir huden en mirakuløst blek farge", så jeg tror jeg står over, gitt ...


Sist redigert av Teofelia : 12-10-13 kl 16:00. Årsak: .
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 15:58   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

http://m.kk.no/911545/mattilsynet-ad...-oyevippeserum

Her står det noe om hva de ikke burde innholdet og hvorfor.

Der var det, ja.

Sitat:

Det er blant annet blitt rapportert irritasjon og smerte i øynene, tap av øyevipper, blodkar som brister i øyehviten, økt pigmentering i regnbuehinnen, misfarging av øyelokket og brunfarging/utslett rundt øynene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 16:26   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har kjøpt på vanlig parfymeri, min heter Stimulash. Jeg har ikke merket noe bivirkninger bortsett fra litt lett svie hvis jeg gnir det inn på øyet, men jeg har ikke lest meg opp på det.

Det er i hvert fall ingen tvil om at det virker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 14-10-13 kl 09:09.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 17:29   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har kjøpt på vanlig parfymeri, min heter Stimulash. Jeg har ikke merket noe bivirkninger bortsett fra litt lett svie hvis jeg gnir det inn på øyet, men jeg har ikke lest meg opp på det.

Det er i hvert fall ingen tvil om at det virker.

Oisann! Ikke at du hadde noe annet enn normale øyevipper før heller.
Tar dere på nedre øyelokkskant også da eller?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 17:47   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tar dere på nedre øyelokkskant også da eller?

Jeg gjør ikke det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no