Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Naturlige silikonpupper - mulig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-15, 02:38   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Neket jeg har kjent på venninnen min sine pupper også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 02:49   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Dråpeformede implantat som legges under muskel, ser naturlig ut. Har lagt inn selv. Og angrer ikke et sekund.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 07:24   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Dråpeformede implantat som legges under muskel, ser naturlig ut. Har lagt inn selv. Og angrer ikke et sekund.

Slik jeg har oppfattet det er det stor forskjell på om de kan legge under muskel eller ikke i forhold til om det ser naturlig ut eller ikke. Om de kan gjøre det har tydeligvis å gjøre med hvor hengende puppene er fra før. Er de ikke så hengende så blir det bra under musklene. Ellers må de tydeligvis fylle ut henget utenfor musklene eller til og med løfte. Tror jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 08:32   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg kom på at jeg kjenner ei som ikke la inn silikon, men kun løftet og korrigerte skjevhet. Det var dyrt, mye dyrere enn implantat, men hun ble skikkelig fin.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 08:49   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Hvis man først skal gå den veien og fikse på kroppen sin, så ville jeg stemt for oppheising og korrigering. Jeg syns det høres bedre ut enn å operere inn fremmedlegemeer i brystene.


Men hengepupper er pupper det også. Tjukkepupper, klinkekulepupper, skjeve pupper, struttende pupper, flate pupper, kantede pupper. Jeg syns vi kvinner skal ta noen grep for å normalisere synet på en kropp i endring/aldring. Det er ikke magasiner og motefolk og menn som kan starte den endringen det er bare oss selv. De fleste av oss blir litt mindre spenstige og litt mer myke og deigete, og rynkete med alderen. JEg vil at det skal fortsette å være sånn.

Men når det er sagt så er oppheiste pupper og innleggspupper pupper det også, og skal feires som andre pupper skal.
Ja til mindre pupperasisme.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 10:54   #26
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Slik jeg har oppfattet det er det stor forskjell på om de kan legge under muskel eller ikke i forhold til om det ser naturlig ut eller ikke. Om de kan gjøre det har tydeligvis å gjøre med hvor hengende puppene er fra før. Er de ikke så hengende så blir det bra under musklene. Ellers må de tydeligvis fylle ut henget utenfor musklene eller til og med løfte. Tror jeg.

Mine hang , så jeg trodde jeg kom til å ende opp med løft, men det slapp jeg. Ble bra med bare litt 'fyll'. Men er sikkert forskjell på kroppsbygning, hvor mange ml man velger m.m.

Jeg var så slank at implantat over muskel ville sett unaturlig ut, det ville blitt kant øverst som ville blitt synlig. Under muskel gjør at overgangen ikke vises. Har man litt flere kilo på kroppen, funker over muskel.

Og ja til alle pupper i alle fasonger!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 11:36   #27
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Uten bh som pusher opp (og når jeg er normalvektig) ser ikke mine ut som silikonpupper. De er også (ganske) myke å ta på. Jeg tok det ikke fordi jeg sånn egentlig var så misfornøyd, jeg hadde ikke problemer med å være naken, men fordi jeg aldri fikk kjøpt bh eller bikinioverdeler. Jeg er et sommermenneske, reiser mye til varmere strøk og trives i bikini. Derfor var det, for meg, en fortvilende følelse å aldri finne noe som satt pent. Nå føler jeg velvære igjen og kan kjøpe bh og bikinioverdeler som passer, uten at det er too much heller. Jeg har under muskel og det ser riktig så pent ut når jeg klarer å holde vekta.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 14:46   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis man først skal gå den veien og fikse på kroppen sin, så ville jeg stemt for oppheising og korrigering. Jeg syns det høres bedre ut enn å operere inn fremmedlegemeer i brystene.


Men hengepupper er pupper det også. Tjukkepupper, klinkekulepupper, skjeve pupper, struttende pupper, flate pupper, kantede pupper. Jeg syns vi kvinner skal ta noen grep for å normalisere synet på en kropp i endring/aldring. Det er ikke magasiner og motefolk og menn som kan starte den endringen det er bare oss selv. De fleste av oss blir litt mindre spenstige og litt mer myke og deigete, og rynkete med alderen. JEg vil at det skal fortsette å være sånn.

Men når det er sagt så er oppheiste pupper og innleggspupper pupper det også, og skal feires som andre pupper skal.
Ja til mindre pupperasisme.



Godt skrevet.

Jeg har redusert pupper en gang. De heiste dem om også, og det ble veldig bra. Nå har jeg lagt på meg noen stresskilo, de aller fleste på puppene virker det som. Jeg seriøst hater store pupper og vil ned i vekt igjen. Regner med at det samme som sist skjer og at puppene blir omtrent like store, bare lengre. Jeg tror det er en fare for at jeg på et eller annet tidspunkt fjerner halvparten og henger dem opp igjen. Jeg har nakkeproblemer og tunge pupper er ikke bra - har brukt 550 kr pr uke på naprapat i høst. I lengden er nok å redusere til en B-cup billigere.



Man kan forøvrig få små silikoninnlegg, typen B-cup. Det et ingen regel som sier man må ha en DD "når man først er i gang".

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 15:09   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Bra sagt Kirsebær. De forandrer seg med årene og barnefødsler, sånn er det bare. Men jeg ser ikke ned på de som velger å gjøre noe med det altså. Hvis man får det bedre med seg selv er jo det bare bra.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 17:02   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

At jeg står og brummer litt foran speilet er ikke egentlig en misforstått oppfatning av hvordan fortysomething-pupper ser ut, det er rett og slett at det er en mismatch mellom hvordan jeg ser ut og hvordan jeg egentlig ser ut. Legger jeg på meg de 4 kg igjen, er de helt ok; ikke akkurat barbiepupper, men det-er-nå-sånn-de-er-pupper. Det er mest at de er så fremmede. Og ikke vil jeg opp igjen, heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 17:34   #31
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg hadde glatt lagt på meg 4 kg for fine pupper.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 17:36   #32
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg hadde glatt lagt på meg 4 kg for fine pupper.

Jepp! Det hadde jeg også. Men for min del hjalp det nada. Det er vel fordi det ikke var noe pupp der...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 18:19   #33
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Her må jeg nok bli gravid for å få fine pupper, og det er uaktuelt altså.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 22:23   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Her må jeg nok bli gravid for å få fine pupper, og det er uaktuelt altså.

Samme her.. Og helst fullamme tvillinger mens jeg donorer til melkebanken samtidig. Too much skin! Hadde det bare hjulpet å spise mer sjokolade hadde løsningen vært enkel Neida, det var flåsete, jeg trives jo egentlig best med et par-tre kilo mindre enn jeg er nå, men da ryker vel enda mer. Har et lite håp om at det hjelper å slutte med amminga selv om det umulig kan være særlig mye melk igjen, men det tærer jo på fettcellene i brystet så kanskje, kanskje jeg slipper å bli gravid igjen for å få fine pupper (og det er jo unektelig ikke en løsning i lengden - eller kanskje nettopp i lengden ). Kanskje like greit å bare overse dem, og heller ta sjansen på å snuble i dem.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 22:41   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Fine-RE, folkens.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-15, 22:52   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg går ut i fra at jeg kommer til å ha det som så flatterende omtales som "tomme skinnfiller" etter denne ammerunden, men synes fortsatt det er finere enn opererte pupper. Og så slipper jeg å fremstå hyklersk når jeg sier til mine barn at utseende ikke er det viktigste, og at hvordan de ser ut naturlig er helt perfekt. Det er jo unektelig en bonus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 00:52   #37
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Herregud, jeg trodde et øyeblikk jeg var havnet på KG.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg går ut i fra at jeg kommer til å ha det som så flatterende omtales som "tomme skinnfiller" etter denne ammerunden, men synes fortsatt det er finere enn opererte pupper. Og så slipper jeg å fremstå hyklersk når jeg sier til mine barn at utseende ikke er det viktigste, og at hvordan de ser ut naturlig er helt perfekt. Det er jo unektelig en bonus.

Nettopp. Etter at jeg fikk barn har ting forskjøvet seg litt både her og der, men jeg vaser rundt hjemme i bare trusa titt og ofte, selv om det er jaggu dager da fotsid striesekk føles mest fristende. Om resten av verden går av skaftet i jakten på evig ungdom og skjønnhet skal i hvert fall jeg gjøre mitt for å vise ungene mine at normalt og smådvaskt og aldrende faktisk er helt greit.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 08:24   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

KG? Unnskyld meg, men den overlegne holdningen kan du spare deg.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 08:53   #39
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Hva betyr KG?

Jeg har pupper som ikke passer i noen BH. Selv A er for lite, skålene sitter for tett. Og jeg synest faktisk ikke de er kjempesmå en gang. Så jeg går rundt med BH-er med "ledig" plass i. Da ser det ut som jeg har større pupper enn jeg har. Nesten gratis.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:09   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

KG?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no