Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakk på tærne

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-16, 12:36   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Neglelakk på tærne

Jeg vet at ikke alle liker det, dere kan hoppe videre til andre tråder.

Hvilke farger egner seg egentlig best på bena? Jeg har mye forskjellig, men finner liksom ikke en farge jeg syns er knall til tærne...

Jeg bruker sjelden neglelakk på hendene pga jobben.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:42   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg vet at ikke alle liker det, dere kan hoppe videre til andre tråder.

Hvilke farger egner seg egentlig best på bena? Jeg har mye forskjellig, men finner liksom ikke en farge jeg syns er knall til tærne...

Jeg bruker sjelden neglelakk på hendene pga jobben.

Jeg bruker en lys rosa-nude farge, synes det er mest delikat. Jeg synes jeg har så stutte og rare tær at jeg ikke vil ha knallfarger. Andre er fine med det. Det hender jeg bruker hvit eller korall neglelakk på tærne også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:45   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Jeg likte det ikke før, likte ikke neglelakk i det hele tatt. Men nå har jeg begynt å bruke det litt, også på tærne om sommeren.

På tærne liker jeg best lyse rosafarger egentlig. Og korallfarger. Ihvertfall ikke svarte og blå og brune og sånt.


Sist redigert av Filifjonka : 22-05-16 kl 13:11.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:54   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Helt motsatt her. Jeg synes det bør være en mørk farge på tåneglene. Mye finere enn lyse og duse farger, synes jeg. Mørk rød, mørk lilla, sort, mørkeblå, mørkegrønn og whatever. Unntaket er når man har brune bein på sommeren. Da kan man ha litt mer lyse knallfarger type knallrosa og knalll oransje. Men aldri duse farger.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:56   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Helt motsatt her. Jeg synes det bør være en mørk farge på tåneglene. Mye finere enn lyse og duse farger, synes jeg. Mørk rød, mørk lilla, sort, mørkeblå, mørkegrønn og whatever. Unntaket er når man har brune bein på sommeren. Da kan man ha litt mer lyse knallfarger type knallrosa og knalll oransje. Men aldri duse farger.

Jepp!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:57   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Det Liefje sa.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:58   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Jeg har også sterkere farger på tærne, men ikke grønt, blått eller sort.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:05   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Det er bare om sommeren med brune tær at jeg bruker neglelakk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:07   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Bruker også alltid dyp burgunder ol på tærne. Trives ikke med sånn søt lys farge.
Har kjøpt ny for sesongen, OPI Skyfall.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:36   #10
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.



Jeg har denne på tåneglene nå.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:44   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Jeg har ofte forskjellig farger - slik som her.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg neglelakk.jpg (130,9 KB, 107 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 22-05-16 kl 13:56.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:49   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Jeg er ikke så fan av veldig mørke farger på tærne; så sant det ikke er rødnyanser. Jeg syns ikke det er så pent med sorte tånegler, f.eks. Men det kommer selvsagt an på hudtoner og sånn.

Jeg liker best rosa, korall og rød på meg selv. Eller turkis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 14:07   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Jeg bruker enten sølv eller litt mørk turkis på tærne. Tærne må være lakket i sandaler. H&M sine neglelakker til kr 50,- er faktisk utrolig fine og gode og ta på tær og andre negler. Seach withe på utsiden da som overlakk så holder den på tærne lenge. Den fargen jeg bruker på tærne nå er veldig lik den OPI fargen over her. Bittelitt mørkere bare. Kjempefin sommerfarge.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:02   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

For øyeblikket har jeg glitrende gull...

Det er dog min fem år gamle datters neglelakk, og hennes ønske om at mamma også skulle ha glitternegler... da tok jeg tærene siden jeg ikke hadde noe ønske om gullglitterfingrernegler.... det er jo sokker og sko-tid enda, og det slites sikkert av før en eventuell sommer dukker opp.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:24   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

Bruker mye sterke rosafarger på tærne. Jeg er ikke så glad i blå/grønn-farger mot min hud, den klær best noe fargerikt og knæsjt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:27   #16
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakk på tærne.

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Helt motsatt her. Jeg synes det bør være en mørk farge på tåneglene. Mye finere enn lyse og duse farger, synes jeg. Mørk rød, mørk lilla, sort, mørkeblå, mørkegrønn og whatever. Unntaket er når man har brune bein på sommeren. Da kan man ha litt mer lyse knallfarger type knallrosa og knalll oransje. Men aldri duse farger.

Jepp! Og klipp for guds skyld neglene først.
Lange negler er grusomt og enda verre med neglelakk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:28   #17
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

Mørk burgunder-rød, sort eller lys rosa

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 16:29   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

Lys rosa og turkis er det jeg går for. Jeg prøvde nude, men det syntes jeg ble helt feil på tærne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg blue toe nails.jpg (73,6 KB, 92 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 17:01   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

Jeg har ALLTID neglelakk på tærne, hele året. Den slites sjelden på samme måte som på fingrene så jeg må lakke veldig sjelden. Bruker jo kvalitetslakk da, om det har noe å si. Jeg bruker som regel rød. Synes knallrøde tånegler er lækkært.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 17:20   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakk på tærne

Akkurat nå har jeg turkis med glitter, sånn sugar crush-lakk fra isadora.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no