Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-17, 11:05   #521
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Har forresten fått 2 special items - én på første 7 dag strike, og én på 1 day strike en uke etterpå. Det har resultert i Politoed og Onix-evolvingen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:06   #522
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ah, jeg har bare gått rundt 50, jeg. Og det er jo sant at vi mister Togepien Jeg får millioner av Pichuer og Elektakid, men Togepi? Nope!

Får ikke det engang, jeg - bare gamle gjengangere fra første generasjon pluss at alle 10-er-egg blir Pineco, som jeg for lengst har kunnet evolve.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 12:21   #523
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har heldigvis to Togepi, med 27 candy, så den er ikke den verste å få til for meg. Men jeg har mange før den i kø som buddy. Har gått 70 km med Charmander hittil, og bare 30 igjen. Kanskje jeg skal ta en pause, og gå med noen som det er litt raskere å få til. Jeg mangler bare en candy på Oddish for å evolve den nye, men har jo ikke det ekstra itemet.

Angrer veldig på at jeg ikke gadd å plukke alle Slowpoke og Horsea som dukket opp før andre generasjon kom. Jeg følger ikke så mye med i pokemon go-nyheter at jeg kunne ane at det hadde vært lurt.

Men jeg fikk nettopp en ny en! En Larvitar fra et 10-km egg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 13:06   #524
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.990
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler aller mest special items.
Ellers har jeg hele 1. gen + babyene, fikk Togepi i egg samme dag som de nye ble sluppet.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 14:16   #525
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Samme her - har bare gått 102,9 så langt. Og hvis jeg evolver, mister jeg jo Togepien. (Tror jeg gikk 21 mil på Dragonite. )

Det har jeg ikke tenkt på. Hjelpes, jeg bruker jo tenke på sånt.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 14:29   #526
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har bare fått et spesialitem, på den første 7-dagers stoppen. Den neste ga meg ingenting!

Jeg evolvet en veldig bra Schyter, men tror egentlig ikke det jeg fikk var så veldig bra, den har ikke dukket opp som forslag til gymkamper, ihvertfall. Onixen jeg har er så dårlig at det nesten er latterlig, og der mangler jeg candy også.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 20:41   #527
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Ingen spesielle items her, min første 7 day streak var etter at de sluttet med at man fikk en sånn på den, tydeligvis. Også får jeg ikke spinne sånn 100+-200 ganger for dagen, jeg synes jeg har hatt en topp dag i dag jeg, når jeg tok... telle...26 stop (vel, ikke så mange individuelle, men så mange spin)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 21:59   #528
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg fant togetic på kampen i går, rett ved Kampen park. Første gang jeg har sett den ute.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 22:35   #529
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har fått 6 Togepi i egg og funnet Togetic, men å finne en bra Dratini ser ut til å være umulig. Jeg var først bare irritert på Swinub, men etter at jeg fant ut at den er istype, så var det greit nok. Da ble målet å få gullmedalje i istypen også.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 08:00   #530
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg finner heller ikke så mange nye. Har 185 totalt nå. 8-åringen har mistet gnisten helt, og det hjalp ikke mye med ny generasjon. Selv spiller jeg alltid på joggetur; det er en ekstra motivasjon selv om jeg kjenner at den store gnisten ikke lenger er der. Er så LEI av Swinub og heksekråka allerede, klarer ikke lære de nye navnene og har liksom ingen "følelse" for de nye.

Vet jo ikke hva som er kule, gode eller sjeldne Pokémons med den nye. Jeg mangler fortsatt noen på generasjon 1 og blir mye gladere når jeg fanger en ny eller kan evolve en ny her. Nå fikk vi nettop nok abra til en Alakazam.

Vi planlegger Pokémon jakt i hovedstaden neste helg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 08:47   #531
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg evolvet de jeg kunne evolve i går kveld, og har nå 189 stykker. Hele gen1 av de som man kan finne i Norge har jeg, de har jeg hatt siden i jula tror jeg.

Men er litt der at jeg orker ikke evolve så mye lenger, så det blir at jeg sparer candy til jeg får ånden over meg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 09:10   #532
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg lurer på om det var en tabbe å først vente lenge, lenge, lenge før de slapp nye pokemon - og så slippe veldig mange på en gang. Jeg tror jeg ville syntes det var mer spennende om det droppet inn nye pokemons med jevne mellomrom, men ikke flere enn at jeg rakk å bli kjent med dem før neste kom.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 10:34   #533
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg lurer på om det var en tabbe å først vente lenge, lenge, lenge før de slapp nye pokemon - og så slippe veldig mange på en gang. Jeg tror jeg ville syntes det var mer spennende om det droppet inn nye pokemons med jevne mellomrom, men ikke flere enn at jeg rakk å bli kjent med dem før neste kom.

Enig!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 09:58   #534
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Hvordan kan sånt skje at mitt faste morgen pokestop på vei til jobb har plutselig blitt en gym isteden? *buhu* Det er jo derfor jeg klarer 7 dager på rad hele tiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:06   #535
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Oi, den var ny, Elisabet! Jeg ser folk melder om at de har sett nye pokestops også, men alle steder jeg vanker, er alt uforandret siden starten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:28   #536
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Så på litt mer oversiktskart nå at jeg krympet bildet på telefonen, og da ser jeg at det er et nytt stopp ved fontenen utenfor Helsehuset jeg ser over til fra jobb. Må ta en runde i rundkjøringen utenfor Helsehuset hver dag på vei til jobb nå da. Var jo så greit før når jeg gikk forbi stoppet, nå er det for langt unna.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 11:57   #537
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Jøss, det har ikke jeg fått med meg. Det er ingen endringer der jeg ferdes.

Men jeg har enda ikke fått noen nye special items. Jeg fikk en i starten, som ble brukt til å evolve en eller annen. Husker ikke. Har en up-grade fra Silph co som kan brukes til Porygon tror jeg, men der har jeg bare 9 candy.

Har endelig fått Charizard, så nå er Diglett min følgesvenn.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:33   #538
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Hvor finner man ut av nye pokestops?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 20:37   #539
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Desverre ikke sett noe til nye pokestop. Det hadde gjort seg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 22:53   #540
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor finner man ut av nye pokestops?

Du må sikkert ut og gå?

Jeg har sett noen notiser opp at ingress-spillere kan foreslå nye pokestops, men jeg vet ikke om det kommer noen oversikt hvor disse kommer.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no