Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 17:08   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Jeg har vært å kjøpt meg sko med høye hæler på salg, bare for å lære meg å gå med høye, tynne hæler.

Klarer alle dere andre å gå pent på høye hæler, eller er det flere som meg, som trenger litt trening?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 14:20.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:20   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikklig jålete

De så gode ut, til tross for høy hæl ...veldig lekre var de også

Lykke til og GRATTIS med veldig lekre sko!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:25   #3
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikklig jålete

Knallfine sko, og lykke til med treningen. Så du ikke "fakta på lørdag" på lørdag, der forklarte de hvordan en skulle gå med høye hæler. Tror nok jeg skulle hatt litt trening jeg også.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:46   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikklig jålete

Tøffe sko!

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Klarer alle dere andre å gå pent på høye hæler, eller er det flere som meg, som trenger litt trening?

Tynne hæler er bannlyst her i gården, så med litt stødig hæl går det bra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:04   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikklig jålete

Jeg kan gå med HØYE heler så lenge skoene er gode å ha på. Har noen med ca 7cm som jeg har brukt en del. Det som redder det hele er at de faktisk sitter godt på foten og ikke gnager noe sted.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:58   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Jeg kan ikke gå på høye hæler, ikke har jeg ønske om det heller. Men skoene var fine, de.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:05   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Jeg liker veldig godt høyhælte og upraktiske sko.... og klarer å gå greit så lenge det er hæler som er gode å gå på. Det er STOR forkskjell på høy hæl og høy hæl nemlig. Noen lykkes det ikke å gå eller stå på uansett hvor mye trening man har.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:10   #8
Sommerjente
Fullverdig medlem
 
Sommerjente sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 56
Sommerjente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Uheldigvis for føttene mine liker jeg veldig godt lekre, høye sko, men det krever helt klart trening, ja. Og det er ganske så viktig å kjøpe noen som er gode i utformingen, for det har MYE å si for føttene dagen etter!

Et lite tips hvis du skal bruke høye hæler en kveld, og du ikke er helt "inngått" ennå, er å kjøpe "Party feet". Det er en slags gele-puter som du legger i skoen, under fotsålen forran, slik at det avlaster litt og blir litt mykere å gå på.

Sommerjente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:29   #9
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Mine første virkelig høyhælte sko var ca 7 cm og ble innkjøpt til ball i USA. Etter å ha prøvd de så vertssøsteren min på meg og sa - "du går ingen steder før du har lært å gå på høye hæler"...

Så jeg ble kurset ca en halvtime hver kveld i en hel uke og siden satt teknikken som et skudd i mange år. Men - de siste 6-7 årene har det blitt så lite høyhælte sko at jeg må konsentrere meg for ikke å klampre rundt som ei ku...

  Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:47   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Mine første virkelig høyhælte sko var ca 7 cm og ble innkjøpt til ball i USA. Etter å ha prøvd de så vertssøsteren min på meg og sa - "du går ingen steder før du har lært å gå på høye hæler"...

Så jeg ble kurset ca en halvtime hver kveld i en hel uke og siden satt teknikken som et skudd i mange år. Men - de siste 6-7 årene har det blitt så lite høyhælte sko at jeg må konsentrere meg for ikke å klampre rundt som ei ku...

Men hva ER teknikken da? Ingen som våger seg ut på å forklare til en stakkars ubehjelpelig gamp?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:40   #11
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Lekre sko!

Sånne har jeg også lyst på. :må på salg nå:

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 00:07   #12
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

De skoene var kjempestilige Bare pass på at du ikke øver på parkettgulv Naboen hadde barnedåp i nytt hus og ny parkett og der var det noen som hadde tynne hæler. Fullt av hakk hele gulvet

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:50   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Er vel ikke en teknikk å gå på høyhelte sko, mer en øvelsessak. Jeg går i allefall som før.. bare litt uvant å ha foten i enn annen vinkel i begynnelsen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 10:17   #14
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Men hva ER teknikken da? Ingen som våger seg ut på å forklare til en stakkars ubehjelpelig gamp?

Rak i ryggen, og husk at hælen skal ned i gulvet før tåa. Akkurat som når du går med vanlige sko. Men det hjelper godt med litt øvelse.

Lykke til, skoene så knallfine ut forresten!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:11   #15
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Skoene var flotte, og jeg tror nok at med litt øvelsen skrider du snart rundt på de.

Jeg bruker stort sett bare sko/støvler med høye heler, og når jeg en skjelden gang bruker lave heler har jeg store problemer med ikke å dette på rompa.

Det er vel ingen teknikk å gå på høye heler, mer en trening/vanesak. Hode høyt, ryggen rak og rompa inn. Går så flott så.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:35   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Flotte sko!
Jeg har noen høye pensko med kilehæl - de går det fint å gå på! Er det vanlig tynn, høy hæl så må jeg småøve litt i gangen kvelden før de skal brukes

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:40   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Jeg kan ikke å gå med høye hæler.
Jeg er over 1.80 høy, og det har jeg vært siden jeg var ganske ung, så det har liksom ikke passet noe særlig med hæler heller.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:41   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Glemte å si at skoene ser kjempefine ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:47   #19
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Lekre sko! Jeg har brukt høyhælte sko siden tenårene og har ikke noen problemer med å gå med det.
Hvis du er helt uvant med høye hæler så ville jeg anbefalt deg å starte med sko med litt lavere hæl for så å avansere etter hvert.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:23   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg gjort noe skikkelig jålete

Fine sko. Med mine trøstesløse 162 cm MÅ jeg nesten ha høyhælte sko de gangene jeg vil ta meg litt ut. Jeg tror teknikken ligger i det å slappe av, rett og slett...(Og gå med hælen...den knekker nemlig ikke)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no