Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 15:11   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Jeg får ikke til å legge inn filmer til iTunes. Skikkelig irriterendes.
En annen ting, bruker som har 3G, har dere tvillingkort til mobilen, eller et eget abb?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 15:40   #22
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Jeg lurte også på hvordan jeg skulle få DVDer over på iPaden min, og fant et program som jeg betalte i overkant av 200 kroner for. Det heter Aiseesoft iPad Converter Suite. Det funker superbra, og går ganske fort også. Jeg fant også beskrivelsene av totrinnsvarianten (som er gratis) som er beskrevet lenger opp i tråden her, men valgte Aiseesoft som så mer idiotsikkert ut.

Ang. simkort; jeg har trilling. Et i telefonen, et i iPaden og et i laptopen. Tror man må ha bedriftsabo for å få det til.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 15:19   #23
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Vet noen hvordan man får fram funksjonstastene på tastaturet på iPaden? Jeg så noen bruke dem i går, men klarer ikke finne ut hvordan de fikk dem opp. Finner ikke noe om det i manualen heller.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:11   #24
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Tips: ikke hold på for lenge med morsomme ting på iPaden i strekk (for eksempel artige spill man kan spille med barna). I stedet for musearm, har jeg nå fått paddearm. Vondt!

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 13:21   #25
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Funksjonstastene aner jeg ingenting om, ikke annet enn at man faar andre bokstaver og noen symboler ved aa holde tastene nede litt lenger ...men det vet du om, eller?

Paddearm hoertes ikke godt ut, men jeg maa allikevel fnise litt av uttrykket ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:41   #26
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Jeg tror de funksjonstastene jeg så på min kollegas iPad hang sammen med en app som hadde noe med remote desktop å gjøre - jeg har ikke fått spurt ham enda. Jeg er i hvert fall blitt ganske sikker på at de ikke er der nå - jeg har vel prøvd å trykke på absolutt alt.

Paddearmen er heldigvis bra igjen.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 29-01-11 kl 17:02.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:01   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apple iPad-tråden - tips, hint og vink!

Paddearm ja, det kjenner jeg til :-)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no