Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bruker du OneNote, og til hva? tips?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Bruker du OneNote?
Ja, både til jobb og privat 13 32,50%
Ja, men bare til jobb 12 30,00%
Ja, men bare privat 0 0%
Jeg brukte det før 1 2,50%
Jeg har prøvd og likte det ikke 2 5,00%
OneNote? 10 25,00%
Brokkoli brokkola, brokkoli gjør meg glad 2 5,00%
Deltakere: 40. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-17, 12:36   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Matilda, du kan lage "inndelingsgrupper", vil det fylle behovet ditt for undermapper, tro?

Skal sjekke det opp nærmere!

Forresten, en fiffig funksjon til: Office Lens-app på telefon. Knips bilde av bok eller skjerm, så retter appen opp bildet, beskjærer det og sender det rett til OneNote. Den har vært hendig.

En annen ting jeg savner til skolebruk, er mulighet til å sortere fagstoff etter når det blei brukt eller skal brukes. Jeg har ei oppslagstavle og i tillegg en periodeplan der jeg lenker til sidene vi skal bruke hvilken time, men det fungerer ikke helt optimalt.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 13:13   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Dere som ikke er lærere, hva bruker dere OneNote til, og hvordan?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 13:22   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg brukte OneNote til å lage middagsplan, fotografere og lime inn viktige dokumenter (i tillegg til å oppbevare dem i safe), dele ukeplanene og annen info som poden får på skolen med faren hans, dagbok-ish (i forbindelse med utredning for sykdom), samle noter. Og sikkert mer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 14:35   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Har du da en arbeidsbok per prosjekt slik at man deler hele greia, eller kan man dele faner i en arbeidsbok?

Jeg har en arbeidsbok pr. kunde, som regel. Har jeg flere prosjekt for en kunde legger jeg seg som egne inndelinger og i hver inndeling har jeg sider og undersider, sortert etter tema.

Møteinnkallinger sendes fra outlook, men når jeg skriver referat kopierer jeg informasjonen fra outlook, sånn at jeg får opp alle deltakere og jeg får opp agenda om jeg har lagt inn det i møteinnkallingen. Når sitter i et møte og noterer aksjonspunkter bruker jeg funksjonen for å markere ting enten som gjøremål, viktige, spørsmål, uthevinger etc. Gjøremål synkroniseres til outlook igjen sånn at jeg kan datere enkelte oppgaver og får det opp som to dos i outlook.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 14:52   #25
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Ja, både til jobb og privat

Etter at en kollega frelste meg har jeg frelst mange andre til å bruke det. Jeg bruker det til alt mulig privat og også mye i jobben til møteinnkallelser, notater etc. Mye på samme måte som Adrienne. Supert når man jobber mot forskjellige kunder og prosjekter.
Jeg er overrasket at ikke det ikke er mer utbredt blant de forskjellige arbeidsgivere.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 22:39   #26
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg har aldri blitt fortrolig med OneNote, jeg får det liksom ikke helt til - og har vel egentlig ikke tålmodighet til å prøve skikkelig heller.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 10:55   #27
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg har kranglet litt med OnoNote selv, til jeg ble vant til det. Det hjelper faktisk å jobbe flere på samme arbeidsbok, for da lærer man av hverandre og plukker opp nyttige tips og triks.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 12:54   #28
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dere som ikke er lærere, hva bruker dere OneNote til, og hvordan?

På jobb har hvert nettverk/fast møte sin notatbok. De som tilhører nettverket/møtet, har tilgang til notatboken. Hver notatbok har arkfaner med planlagt møtedato. På den måten slipper vi alle mailer med agenda og vedlegg, og kan legge ting inn fortløpende på den datoen det gjelder.

Privat bruker jeg det kun i politikken. Hvert utvalg/komite/seminar har sin notatbok, og jeg legger inn dokumenter, notater og forberedelser på en arkfane for hver dato. Det gir meg enkel tilgang til å sjekke hva jeg noterte meg på seminaret i går, eller hva jeg mente om en bestemt sak i forrige måned.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 13:29   #29
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Vi har såpass gode delingssystemer på jobb fra før av at jeg aldri har kjent behovet for å bruke OneNote til deling. Men det kan muligens henge sammen med at jeg ikke kjenner til alle fordelene med OneNote.

Jeg brukte en periode onenote til å skrive egne notater fra møter med to do-funksjon, strukturere relevant info etc., men syntes det ble uoversiktlig. Når jeg i tillegg huske det jeg skriver for hånd ca 100 ganger bedre enn den jeg skriver på PC så fant jeg ut at jeg hadde bedre utbytte av den gode, gamle notatblokka. Og så er jeg ikke så begeistret for å skrive på PC under møter - jeg føler det skaper et hinder mellom meg og de andre møtedeltakerne fordi den tar litt for mye oppmerksomhet for meg.

#gammel

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 17:29   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Hvilke andre delingssystemer har dere Ruslebiffen?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 09:18   #31
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg har ved en anledning hatt et "samarbeidsdokument" i google docs, delt med en annen person. Fungere OneNote litt på samme måte?

Jeg er usikker på om jeg trenger det eller ikke. Jeg har mange dokumenter hos meg som heter "Om [tema].docx" som er mine notater om et tema innen jobben. Det kunne nok vært interessant om andre også hadde tilgang til disse, men det kan de jo forsåvidt ha hvis dokumentet ligger ute på en server. Men ville det være mer nyttig å bruke OneNote til slikt?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 09:47   #32
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg bruker OneNote mye til samarbeid på studiet, og det jeg synes er fint er at jeg kan se hvem som har gjort hvilke endringer i det vi jobber på. Vi pleide å bruke office-dokumenter som vi lastet opp til fronter før, men da får vi bare se at det er en ny fil, ikke hvem som har gjort hva.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:03   #33
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg brukte det før.

Nå har vi akkurat fått tilgang til det på denne jobben, så det kan hende jeg tar det i bruk igjen. Jeg har ikke vært i nærheten av superbruker, så jeg tenker å henge i denne tråden og se om jeg kan få noen tips.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 16:08   #34
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Stompa, du trenger ikke å lagre.

Hvordan får man dem i OneNote da? Det er ingen av de tusenvis av dokumentene jeg har på PC-en min som har havnet der av seg selv, i hvert fall.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 16:27   #35
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Når man skriver i OneNote, så ligger teksten der uten at man trenger å trykke på lagre. Man kan avslutte og starte både program og pc uten å trykke lagre, teksten ligger der man skrev den.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 16:32   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Nå skulle jeg gjøre noe helt annet, og kom på et lite tips som kanskje ikke er så nyttig for alle, men for meg veldig kjekt.

Når jeg har åpnet ulike blokker i OneNote, havner det på begynnelsen av året litt hulter til bulter. Jeg har hele tiden fremme alle blokkene på venstre side, lista festes med tegnestift øverst. Så kan man sortere ved å ta tak i blokka og dra oppover eller nedover. Ved å høyreklikke på blokka og gå inn på "egenskaper" kan man velge farge på blokka. Jeg har f.eks alt fra ledelsen og som har med møter å gjøre i lilla, alt som har med mine fag å gjøre (samarbeid med andre lærere) i gult, og klassenotatblokkene i grønt. De klassenotatblokkene som jeg bare har fått tilgang til (og er på besøk i liksom) har fått oransje, som et signal om at her skal jeg ikke inn.

Men jeg er veldig glad i fargesortering, da.

Inne på egenskaper for blokka kan man også bytte visningsnavn, så når jeg har fått tilgang til blokka "15-18A lekser og beskjeder" kan jeg kalle den "9A lekser" i stedet. Så får jeg mitt eget system på alle navna selv om det er andre som har laget navn som følger et annet system.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 16:49   #37
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Når man skriver i OneNote, så ligger teksten der uten at man trenger å trykke på lagre. Man kan avslutte og starte både program og pc uten å trykke lagre, teksten ligger der man skrev den.

Ja, men det er jo ikke jeg interessert i, jeg vil skrive i Word. Hvis ikke det går, skjønner jeg at det ikke er noen vits i å bruke mer tid på å sette seg inn i OneNote.

Ellers synes jeg som sagt det er helt håpløst å finne fram inne i OneNote. Når jeg går inn nå, kommer jeg inn i Notatblokker-funksjonen (som jeg var nødt til å installere da jeg gikk kurs), og det er ikke snakk om at jeg klarer å navigere meg derfra til en side der jeg får tilgang til andre typer filer. Det finnes ikke en eneste meny- eller oversiktsknapp på sida jeg kommer inn på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:01   #38
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Ok, men da tenker jeg at det kanskje er hensikten og bruksområdet til OneNote som ikke er helt klargjort. Det er jo for å SLIPPE alle word-filene. Slippe åpning og lukking. Slippe lagring. Slippe å ha en versjon her og en versjon der. Slippe filnavn. Så mister man noe av det Word er god på, som formattering av tekst og tabeller. Det er som at man har en hylle mer permer, en perm til hver kategori, og inni permen har man skilleark og ark. Der skriver man. Direkte i arkene. Ryddig og fint.

OneNote er ikke et program hvor du skal ha tilgang til andre typer filer, det er bare hvis du har behov for å lime inn en fil i notatene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:08   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ok, men da tenker jeg at det kanskje er hensikten og bruksområdet til OneNote som ikke er helt klargjort. Det er jo for å SLIPPE alle word-filene. Slippe åpning og lukking. Slippe lagring. Slippe å ha en versjon her og en versjon der. Slippe filnavn. Så mister man noe av det Word er god på, som formattering av tekst og tabeller. Det er som at man har en hylle mer permer, en perm til hver kategori, og inni permen har man skilleark og ark. Der skriver man. Direkte i arkene. Ryddig og fint.

OneNote er ikke et program hvor du skal ha tilgang til andre typer filer, det er bare hvis du har behov for å lime inn en fil i notatene.

Jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor det skulle være en fordel å slippe dette, særlig filnavn. Jeg synes det er helt, fullstendig uproblematisk å åpne og lukke dokument, og når jeg lukker får jeg spørsmål om å lagre, som jeg svarer ja på. Det er da helt uproblematisk. Og ulike versjoner har jeg ikke heller.

Jeg er åpenbart ikke i målgruppa, siden dette tydeligvis er et program som skal løse problem som jeg ikke har.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:10   #40
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Nei, da tror jeg ikke du skal tenke så mye på det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no