Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skal du lese Ari Behns nye bok?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 11:29   #41
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Det kunne jo ha blitt noen interessante diskusjoner av å lese boka, da. Jeg synes Ari Behn virker ganske så pompøs og selvhøytidelig, men det kan jo hende han skriver godt for det. -Har aldri lest noe av ham fordi jeg har vansker med å skille forfatteren fra det han virker som ellers.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:16   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har ikke tenkt å lese den boken
Avbestilte den i Bokklubben

På TV2 sa de noen hadde sagt at han var selvforelsket
(hørte etter med et halvt øre, ordentlig lite interessert i Ari Behn...men den hørte jeg)

Kan rett og slett signere denne

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:11   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Er det virkelig bare jeg som skal lese boken og gleder meg veldig til det?

Jeg ble litt skuffet over Trist som faen, men han skriver godt da .

Den andre boken har jeg ikke lest, den virket ikke som en Kirsebærbok, men den som kom nå tror jeg jeg kommer til å kose meg med.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:09   #44
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Han må nok fortsette å leve på Martha Louise hvis ingen kjøper denne
boken.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:21   #45
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Jepp. Jeg skal lese den. Jeg syns at Ari Behn er en dott, men jeg skal prøve å lese den som om han ikke var en litt for velkjent person. Og så bestemme meg for om jeg liker boken eller ikke. Og flere av anmelderene skriver da også at han til tider skriver utrolig bra. Jeg tror faktisk at han er utrolig dårlig reklame for seg selv, da det er vanskelig for folk å se forbi den klisjetyggende kongepuddelen han oppfører seg som i media.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:10   #46
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Nei.
Som om jeg ikke har problemer nok med "spise" alt jeg har liggende her.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:16   #47
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Han er uinteressant som person og forfatter.....for min del...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:30   #48
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Har ikke planer. Kjøper jeg boka, vil han tjene penger på det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:34   #49
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Nei.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:38   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Må nok innrømme at jeg tror at jeg skal lese den.

Ari Behn har jeg ikke mye til overs for, men jeg pleier å lese forholdsvis mye norsk litteratur.

Dog må det sies at jeg omtrent alltid venter til bøkene kommer i pocket. Jeg er tross alt økonom.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 17:13   #51
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Har ingen planer om det nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:30   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Jeg har aldri lest noe av Ari Behn før, og har igrunn ingen planer om å stifte bekjentskap med bøkene hans i framtiden heller.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:56   #53
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Syns ikkje Ari er så verst eg. Bakgård var jo litt så som så, men Trist som faen var god syns eg.

Så det kan vere at eg prøve meg på den nye også.

Blir nesten litt irritert når en ikkje klare skille forfattarevnene hans frå den til tider ekle personligheita hans.

Signerer.

Jeg er for nyskjerrig, kommer i posten snart!

Komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:53   #54
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Har lest Trist som faen, det gikk fort....
Bakgård kom jeg aldri igjennom. Måtte bare gi opp til slutt, og derfor har jeg ingen umiddelbare planer om å lese den siste boken heller.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 11:03   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Trist som faen har jeg lest, det tok jo bare en drøy time, så jeg kan ikke si at det var å kaste bort tiden.

Noe mer av ham har jeg ikke orket å lese, ettersom jeg føler mannen står i veien for sin egen litteratur, og jeg egentlig bare får lyst til å kaste noe på ham, pompøse fjollemannen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 29-10-06 kl 21:51.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:27   #56
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Usikker!

Liker jo IKKE typen, men har på en måte vært litt fasinert av de to foregående bøkene. "Bakgård" var slett ikke verst syntes jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no