Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-12, 09:45   #241
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg gleder meg til jeg har modnet/blitt klok nok til å leve godt med blå, åresprengte legger og massive cellulitter - da får jeg kanskje overskudd til å konsentrere meg om det som virkelig betyr noe, nemlig å produsere grisevitser.

Det blir godt for deg å skifte fokus, Bluen. Vi gleder oss til du deler vitsene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:15   #242
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Det er mye kulere å være med folk som forteller grisevitser og blir glade enn folk som stirrer på sin egen kropp og blir lei seg

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:17   #243
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg kan noen elefantvitser, hjelper det? Det er en giraffe med i en av dem også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:18   #244
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Griiisete elefant- og giraffvitser?

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:20   #245
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Nei, det er ingen griser med. Det sier seg jo selv, det er sjelden at griser henger med elefanter og giraffer.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:20   #246
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Det er mye kulere å være med folk som forteller grisevitser og blir glade enn folk som stirrer på sin egen kropp og blir lei seg

Ja, hver sin smak.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:21   #247
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Elefantvitser! Grisevitser klarer jeg meg helt fint uten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:26   #248
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Elefantvitser! Grisevitser klarer jeg meg helt fint uten.

Dette er den morsomste vitsen jeg vet om:

Hvordan fanger man en elefant?

Du trenger et glass bringebærsyltetøy, en kikkert og en pinsett. Først heller du ut syltetøyet, og venter på at elefanten skal komme for å spise det. Når elefanten spiser og aner fred og ingen fare snur du kikkerten bak frem, ser på elefanten gjennom kikkerten, plukker den opp med pinsetten og legger den i syltetøyglasset.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:27   #249
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer



:must post on Facebook:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:27   #250
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Etnisk norske har hvit hud. Lev med det!

Hey!




Ellers: Det er visst utrolig mye bedre å SI at man bør jobbe med seg selv for å like hele seg, enn å faktisk GJØRE det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:51   #251
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Det er mye kulere å være med folk som forteller grisevitser og blir glade enn folk som stirrer på sin egen kropp og blir lei seg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, hver sin smak.

Om en ikke liker grisevitser, så er vel de fleste enig i at det er hyggeligere å være sammen med mennesker som er munter (selv om en ikke deler samme type humor) enn navlebeskuende, selvkritiske mennesker? Jeg kan himle av førstnevnte, men blir depressiv av sistnevnte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:53   #252
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Om en ikke liker grisevitser, så er vel de fleste enig i at det er hyggeligere å være sammen med mennesker som er munter (selv om en ikke deler samme type humor) enn navlebeskuende, selvkritiske mennesker? Jeg kan himle av førstnevnte, men blir depressiv av sistnevnte.

Klart. Nå er det allikevel en viss forskjell mellom diskusjonstråder på Internettet og lunch på en kafé.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:55   #253
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Dette får meg til å tenke på "Nårje" og Abilsø Fetisj forening.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:04   #254
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette får meg til å tenke på "Nårje" og Abilsø Fetisj forening.

Se der, ja. Det er ingen som legger merke til verken hengemage, strekkmerker, åreknutre eller grevinneheng når en ser et slikt bilde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:08   #255
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Så om jeg tar på meg en strap-on på stranda, da er jeg safe?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:41   #256
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Så om jeg tar på meg en strap-on på stranda, da er jeg safe?!

Det er garantert ingen som vil se på alle skavankene dine i alle fall.

Men problemet er vel hvor en selv har fokus? At det sitter mest i hodet og ikke i/på kroppen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:45   #257
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er garantert ingen som vil se på alle skavankene dine i alle fall.

Men problemet er vel hvor en selv har fokus? At det sitter mest i hodet og ikke i/på kroppen?

Jo, men det er vel noe med det at «alle bryr seg bare om seg selv, og ingen legger merke til deg», som rett og slett er litt vanskelig å tro på etter alle kommentarene opp gjennom årene. Og klart det uansett er MITT problem i MITT hode, men det er ikke bare å vifte det vekk, så er ting bra heller. Det er vanskelig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:49   #258
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg tror ikke det spøtt på at alle bare bryr seg om seg selv. Jeg tror de aller fleste henger seg oppi hvordan andre ser ut. Bare at man henger seg opp i forskjellige ting. Jeg har plutselig begynt å henge meg opp i at "alle andre" har store pupper, mens jeg ikke har det. Da jeg hadde store pupper selv, brydde jeg meg katta om andre folks pupper, og ante virkelig ikke noe om puppestørrelsen til andre. Og så ser jeg på beina til folk, og blir grønn av misunnelse. En person som har issues med høyden sin har sikkert mer fokus på om folk er høye eller ikke. Mens jeg aner ikke om folk er lavere eller høyere enn meg. Jeg legger ikke merke til slikt, fordi høyde er et ikke-issue for meg personlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:54   #259
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror ikke det spøtt på at alle bare bryr seg om seg selv. Jeg tror de aller fleste henger seg oppi hvordan andre ser ut. Bare at man henger seg opp i forskjellige ting. Jeg har plutselig begynt å henge meg opp i at "alle andre" har store pupper, mens jeg ikke har det. Da jeg hadde store pupper selv, brydde jeg meg katta om andre folks pupper, og ante virkelig ikke noe om puppestørrelsen til andre. Og så ser jeg på beina til folk, og blir grønn av misunnelse. En person som har issues med høyden sin har sikkert mer fokus på om folk er høye eller ikke. Mens jeg aner ikke om folk er lavere eller høyere enn meg. Jeg legger ikke merke til slikt, fordi høyde er et ikke-issue for meg personlig.

De få gangene jeg legger merke til noe spesielt med utseendet til noen, så er det som oftest det som skiller seg ut på en bra måte. De fleste havner innenfor normal-boksen nesten uansett. Og jeg tror ikke jeg er veldig uvanlig sånn sett altså. Det er svært mange som er lite opptatt av utseende til andre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:57   #260
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg er også lite opptatt av utseende til andre, og det er derfor jeg er håpløs på mote, hår og sminke og sånn, for jeg "ser ikke" hvordan andre kler/sminker seg, etc. Men som sagt, med unntak av det jeg synes er feil med meg selv. Det blir jeg dratt mot hos andre.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no