Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noe à la "et indre telleverk"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-17, 09:31   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe ala "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.


Mennesker.
Jeg greier enkelt å vurdere hvor mange mennesker en crowd inneholder.

Det er mitt talent også.

Men jeg har relativt elendig stedssans.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 09:35   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg har ganske god avstandsbedømming, stedsans og veldig godt begrep om tid. Vekt greier jeg ikke, men mengde (i liter) er jeg ganske god på. Fargegjenkjennelse også.

Jeg greier himmelretningene relativt bra, men kan miste denne evnen og stedsansen i land hvor de kjører på venstre side av veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 09:37   #43
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg er sjeleglad for at jeg har en sønn som har veldig god stedsans. Som den gangen vi kom til Oslo rundt midnatt og skulle finne fram til hotellet vi hadde bodd på ei natt året før, da gikk han dit uten problemer, mens jeg gikk bak og hele tiden sa; er du sikker på at det er denne veien, jeg husker ikke at vi gikk forbi her i fjor. Han hadde helt rett, og jeg blir litt imponert, siden vi bor på en ganske liten plass til vanlig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 10:18   #44
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg kan ingenting av dette jeg, så jeg har et ikke-eksisterende indre telleverk.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:27   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.876
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg har god retningssans og kroppen min har en indre klokke som gjør at jeg sjelden har behov for vekkerklokke. Ellers er det dårlig med indre telleverk

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:32   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe ala "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg kan ingenting. Kan ikke estimere noe som helst, null retningssans og null peil på hvor mye klokka er. Flaks jeg ikke levde for 500 år siden.

Jeg vet hvor nord er hvis jeg står i mitt eget hus. Ellers står det dårlig til.

Der har du meg også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:46   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er sjeleglad for at jeg har en sønn som har veldig god stedsans. Som den gangen vi kom til Oslo rundt midnatt og skulle finne fram til hotellet vi hadde bodd på ei natt året før, da gikk han dit uten problemer, mens jeg gikk bak og hele tiden sa; er du sikker på at det er denne veien, jeg husker ikke at vi gikk forbi her i fjor. Han hadde helt rett, og jeg blir litt imponert, siden vi bor på en ganske liten plass til vanlig.

Min 9 år gamle sønn også. I går skulle han og tvillingsøstra for første gang sykle til klatring på andre siden av byen, ca 5 km unna, sammen med en kompis og pappaen. Disse skulle noe annet etterpå, så da måtte mine sykle hjem alene. Vi har syklet den vegen før, men ikke mange ganger, og ikke siden i fjor, men regnet med at når de sykler dit så har de en viss peiling på å finne tilbake samme veg. Mannen snakket med ungene på forhånd og spurte om de trodde det gikk bra. For sikkerhets skyld forklarte han først litt, "du vet, da svinger dere bare til høyre der, og følger den vegen ... etc" og guttungen svarte "nei pappa, det er mye bedre å fortsette rett fram der, også gjennom den lille parken i enden, og under undergangen til høyre, da kommer du opp ved det huset som blablabla ... og krysser gata ved overgangen der, da er det sikker sykkelveg hele vegen, så slipper man å sykle langs blablabla ... " En nøyaktig beskrivelse av hele vegen de skulle sykle, men en alternativ og bedre rute enn den faren foreslo. Vi konkluderte kjapt med at det kom til å gå bra.

Tvillingsøstra stod som et spørsmålstegn ved siden av.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 13:15   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har også en veldig god indre klokke. Vet omtrent hvor mye den er til en hver tid, og har aldri forsovet meg. I dag morges hadde jeg faktisk glemt å stille alarmen, så den sto på ca 9, men jeg våknet av meg selv klokken 6 slik jeg skulle likevel. Og det selv om jeg ikke våkner 6 særlig ofte.

Søsteren min er slik. Da hun gikk på videregående brukte hun ikke klokke. Ikke noe fravær! (Jeg for min del holdt på å stryke pga fravær med vekkeklokke. )

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jeg også. Jeg tror det er fordi jeg har en veldig visuell hukommelse. Jeg ble kjempeoverrasket da en kompis sa "Det er ikke alle minner som er som en film man kan spille av i hodet, men [sett inn historie]." For meg er alle minner sånn.

Ja, jeg også er veldig visuell. Husker ting enormt godt på grunn av det. Jeg husker feks hver dag at jeg burde bestille meg time til linsekontroll når jeg åpner skapet på badet. (Jeg har jo ikke gjort det enda ... Har det litt travelt på ettermiddagene ...) Jeg blir alltid helt satt ut av folk som ikke husker ting som skjedde for ... tja ... 20 år siden. (Jeg ser bildene helt tydelig inne i hodet mitt. Husker selvfølgelig ikke alt, men mye mer enn "normalen")

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg er også god på å f.eks vite omtrent hvor mange meter panel det er i et tak, kun sett utfra et raskt blikk. Selv om jeg overhodet ikke er god i matte

Imponerende! Selv om jeg ser at den praktiske verdien er begrenset.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg blei veldig overraska då eg skjønte at ikkje alle "høyrer" tankane sine. Litt fascinerande eigentleg, kor stor forskjell det er på korleis vi er skrudd saman.

Hører ingenting. Hvis jeg skal sette ord på tankene mine, må jeg skrive. Synes det er greit, men "problemet" er at hvis jeg skal skrive noe feks blogg så blir det så trist ... Sluttet å blogge her på FP blant annet på grunn av det. Blid og glad face-to-face og all verdens sorger skriftelig - gir litt skjevt bilde.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har innebygget vater. Teller det?

Det har definitivt jeg også. Jeg ble kvalm bare av å se (på film) noen som ble snurret rundt går.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 13:33   #49
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg har dårlig retningssans.

Skulle kjøre til et sted jeg har kjørt til 4 ganger før. Tenkte at i dag, i dag skulle jeg greie det uten GPS-en. Kom nesten fram, men kjørte meg da bort.

Opp med kart-tjenesten på mobile. Den viser der hvor jeg står nå som en blå prikk og målet som en råd nål - med en blå strek i mellom. Da hadde jeg ingen peiling på hvilken vei jeg måtte kjøre for å følge den blå streken. Måtte prøve meg fram og endte opp med å kjøre feil vei. Attpåtil var det langt til neste mulighet til å snu.

Tar også kronisk feil på høyre og venstre. Har hørt at det er et tegn på dyskalkuli. Men bortsett fra dette så tror jeg at jeg har god forståelse for matematikk. (Alt det avanserte er glemt, men har god kontroll på overslag, prosentregning osv)


Har nok litt dårlig visuell sans. Jeg spiller bridge, og sliter med at jeg ikke greier å "se for meg" hva de andre har til en hver tid. Det krever en vanvittig konsentrasjon for noe som for andre kommer helt automatisk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 13:50   #50
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Å vite hvor nord er, er det noe sånt som man burde kunne? Hva får man egentlig ut av den infoen?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 18:05   #51
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Å vite hvor nord er, er det noe sånt som man burde kunne? Hva får man egentlig ut av den infoen?

Eg "føler" nord, og det har vore nyttig med tanke på å orientere meg. Samtidig blir eg veldig stressa dei gongene retningssansen glipper. Og det har hendt meir enn ein gong at eg har gått eller køyrd på magekjensla og komme til blindvegar eller andre hindringar. Då kunne det vore ein fordel å faktisk ha undersøkt vegen ved hjelp av kart eller liknande på førehand. (Då eg gav opp min gamle Sony Ericson til fordel for iPhonen eg ikkje skjønte poenget med, var det etter å ha gått meg vill i skogen utan kart og kompass).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 18:53   #52
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg har god koll på vekt, spesielt på kjøkkenet. Det er nok en blanding av at jeg har bakt en del, jobbet med å veie matvarer og tilbrakt mye tid på laben. Jeg tar 150 g smør på øyemål og det samme med 2 ml.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 00:11   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe ala "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg dør.

Du vet.. "what comes around goes around".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 11:35   #54
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg er skikkelig god på å huske tilbake på datoer osv. F.eks kan jeg huske sommerfesten på jobb for 4 år siden, hva jeg hadde på meg, hvem som var der og hva som skjedde. Eller fra ungene var mindre og ting skjedde og hvor gamle de var og sånn.
Men spør du meg hva jeg hadde til middag i går eller hva jeg gjorde tirsdag kveld, så har jeg ingen anelse.

Særlig Storesøster, 9 år, er som meg. Hun husker ALT tilbake fra hvor gammel hun var da det skjedde. Og relaterer ofte til det. Jeg blir helt overrasket over alt hun husker, men hun er helt sykt detaljorientert.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 12:10   #55
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg har en for meg veldig praktisk egenskap: Jeg strikker masse, og underbevisstheten min teller når jeg legger opp masker til nytt strikketøy. Jeg kan prate med andre folk samtidig, og når jeg føler på meg at nå er det nok masker har jeg ofte riktig masketall.
Når jeg legger opp 2-300 masker bommer jeg ytterst sjelden med mer enn 3-4-5 masker.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 12:24   #56
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.908
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe ala "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De fleste her nevner vel en eller et par ting, gjør de ikke?


Jeg har middels minus retningssans, men noen steder blir den mye bedre eller mye dårligere, det er så rart! I Bogota fant jeg veien og retningen overalt, med et veldig lett street og avenue-system. I Washington, med akkurat samme system, tok jeg feil av retningen helt KONSEKVENT. 90, 180 eller 270 grader - det kom an på, men alltid feil. Ut av døra til huset på daglig morgenjogg, prøve å tenke "hm, vi kom den veien fra i går kveld, fra H-gate, så da skal jeg DEN veien mot A-gate", men neida, feil hver FØKKINGS gang! Til og med inne! Jeg gikk opp trappen og tok til venstre når jeg skulle til høyre og omvendt, inn på feil soverom. HVER gang!

Mamma? Er ikke du i overkant gammel til å frekventere her inne?

Mutter'n har ikke retningssans i det hele tatt, hun har gått seg vill en kilometer fra der hun bor og da hadde bodd i 15 år. Det var ikke det at hun ikke hadde vært der før, for det hadde hun. Heldigvis var hun i lag med onkelen min og han fant veien hjem selv om han aldri hadde vært der før.

Jeg selv har hatt ganske god peiling på hva klokka er, innenfor et slingringsmonn på 5 minutter pluss/minus, helt til slaget for drøye tre år siden. Nå tar jeg rett som det er feil med opptil tre kvarter. Retningssansen er middels, det er ikke hvert årtusen jeg har gått/kjørt meg vill for å si det sånn, men jeg kan bruke litt tid på å tenke meg om.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 12:38   #57
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg er rå på himmelretninger, stedsans og kart, men hvis jeg har fri klarer jeg ikke å huske hvilken dag det er.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 09:28   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Jeg ser lengde og vekt på folk rimelig bra, det er yrkesskade. Cmmål har jeg også inne. Og kan si noe om hvor langt jeg har gått. Retningssans derimot har jeg ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 12:51   #59
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Dager ja! En dag fri og jeg aner ikke hvilken dag det er.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-17, 00:17   #60
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.026
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du noe à la "et indre telleverk"?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har en god indre klokke og jeg har god retningssans. Og så glemmer jeg aldri et ansikt. Jeg husker alltid hvem folk er og hvor jeg kjenner dem fra (selv om jeg kanskje traff dem som barn og de nå har blitt voksne).

Der beskrev du meg også. Indre klokke, retningssans/kart og husker ansikter og hvor jeg har dem fra veldig godt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no