Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dårlig nytt for stalkere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 21:20   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det er litt foruroligende å se hvem som har vært på profilsiden min. Hvem finner slikt interessant?

Vi har laget en egen sosial gruppe for dette: Anonyme Stalkere ...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Må du være dum for å oppleve det annerledes enn meg? Har jeg sagt at du tar feil, og at jeg har rett? Jeg har sagt hvordan jeg opplever det, at jeg synes det er ubehagelig, jeg synes og tror både dette og andre nyheter ved forumet kan påvirke det i negativ retning. Andre står selvsagt helt fritt til å mene noe annet.

Men problemet ditt har en løsning: go undercover! Du må imidlertid leve med stalkende modder, men sånn er det bare.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:23   #22
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Gå inn på siden din. Nederst til høyre kan du se hvor mange besøk totalt og de x siste står med nick.

Det er jo ok, men en stusser jo litt når det er nick en aner intet om.



Jeg har vært innom noen få helt tilfeldig valgte sider, kun for å se hvordan dette funker. Mulig det er jeg som har vært på besøk?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:29   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men problemet ditt har en løsning: go undercover! Du må imidlertid leve med stalkende modder, men sånn er det bare.

Ja, og det har jeg gjort for lenge siden. Jeg er nok dessverre (?) ikke av typen som tenker "dette må jeg bare leve med" sånn i første gang iallefall, jeg synes det er greit å si i fra hvordan jeg opplever nye ting ved forumet - og håper modder og admin vil høre hvordan brukerne opplever nyhetene ved forumet. Dersom vi skal ha forumet slik det er nå synes jeg det bør informeres godt om det (i klistrede tråder f.eks), slik at brukere som ikke er superaktive eller nye får med seg funksjonalitetene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:34   #24
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Jeg er av visse grunner ekstra paranoid.

Jeg synes jo det er helt ok at folk er innom en profil, det er jeg selv også. Det jeg tenker på er brukere med veldig få meldinger som en ikke kan huske å ha sett engang.

Men som sagt jeg er paranoid.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:06   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Må du være dum for å oppleve det annerledes enn meg? Har jeg sagt at du tar feil, og at jeg har rett? Jeg har sagt hvordan jeg opplever det, at jeg synes det er ubehagelig, jeg synes og tror både dette og andre nyheter ved forumet kan påvirke det i negativ retning. Andre står selvsagt helt fritt til å mene noe annet.

Å hjelpes...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:10   #26
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Å hjelpes...

Var jeg slem eller noe?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:13   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.137
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

[...] jeg synes det er greit å si i fra hvordan jeg opplever nye ting ved forumet - og håper modder og admin vil høre hvordan brukerne opplever nyhetene ved forumet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:13   #28
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Var jeg slem eller noe?

Du overreagerte kanskje en ørliten smule...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:15   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Du overreagerte kanskje en ørliten smule...

Da beklager jeg det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:17   #30
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Er man som meg som sitter med et rævva lap-top så er det ofte touchpaden lever sitt eget liv og jeg er plutselig innom andre folks profiler uten at det helt var meningen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumoppgradering


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no