Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-17, 15:08   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Jeg vil så gjerne slippe alt mikket med å kjøpe dør også jakte på snekker, eller finne en snekker jeg ikke vet om funker, og legge ut oppdrag på mittanbudwhatsit eller noe.

Jeg vil gå i butikken, peke på døra jeg skal ha, også har de noen som kommr og fikser mål, bestilling og installering og alt, og så betaler jeg bare når de er ferdig.

Oslo/Bærum - hvor kan jeg gå for å få dette?

Jeg har ikke inntrykk av at Maxbo, Montér m.fl har hele pakka?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 15:17   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Jeg har sett på vinduer på Maxbo. De hadde ikke egne snekkere, men hadde kontakter. Sånn at man kunne få et navn via dem og få denne til å montere. Jeg ville tenkt på dette som rimelig trygt sånn i forhold til pris på jobben, kvalitet på jobb mm.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 16:04   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Følger med! Vi vurderer ny ytterdør etter at to nye nøkkelsett på mystisk vis er borte (eller, mellomste glemte jakka på banen og vipps, borte vekk).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 16:08   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Følger med! Vi vurderer ny ytterdør etter at to nye nøkkelsett på mystisk vis er borte (eller, mellomste glemte jakka på banen og vipps, borte vekk).

Liker dere ikke døren/trenger den å byttes? Ellers kan dere bare skifte låset.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 16:21   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Liker dere ikke døren/trenger den å byttes? Ellers kan dere bare skifte låset.

Vi tenker å gå for dør med kodelås... Og kan egentlig like gjerne skifte dør som lås.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-17, 17:29   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

vi skiftet fra lås til kode iåuten å skifte dør. Vår dør var ikke standardformat så vi orket ikke å styre med ny dør.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 10:25   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Byggmakker har hvertfall for vinduer, de har sikkert for dør også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 11:49   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe ytterdør og snekker som pakkeløsning?

Sentrum Bygg på Alnabru. Har vel også byens største utstilling på dører og vinduer.

H.C Thaugland på Vækerø har også mye håndverkere du kan komme i kontakt med. Nærmest ren proffbutikk.

Jeg tror du de fleste steder må finne håndverkeren først, så peke på døra.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no