Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 14:46   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Hei! Jeg har to jålespørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med!

  • Bør man få konstantert hudtype før man velger type Dermalogica hudkrem, eller er det så få typer å velge i at man klarer det selv?
  • Hvor mye koster en analysetime for å få konstantert dette? Gjør noen hudpleiesalonger dette gratis?
  • Noen som har en hudpleiesalong i Oslo sentrum å anbefale, gjerne navnet på en dyktig hudpleier også?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:52   #2
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Jeg har ingen å anbefale, men bare ikke gå på ansikts - og kroppshjørnet på Grünerløkka

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:13   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Dette lurer jeg også på.

Og finnes det en hudpleiesalong som ikke koster fletta å frekventere?

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:11   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Hvis du er villig til å gå litt ut av sentrum, så anbefaler jeg athene klinikken på Tveita senteret. De er to som har hudpleie der, men jeg har kun vært hos hun ene (som jeg ikke husker navnet på i farten). Det jeg liker med stedet er at de har dører som lukkes (og ikke forheng), og så har hun et meget behagelig vesen. Pleier å betale rundt 550-600 for hudpleie med massasje (1 1/2 time).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:16   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Jeg har bare vært på Vestkantbadet Helsesenter. Der har de Dermalogica, det var slik jeg begynte å bruke disse produktene. Siden jeg ikke har vært noen andre steder, så kan jeg ikke sammenligne, men jeg har hvetfall vært fornøyd der.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:24   #6
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Her synes jeg det er helt topp!!!

http://www.colosseum-spa.no/

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:02   #7
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

:abbonerer:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:14   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Jeg har i årevis hatt min faste salong i Oslo, Hudpleieklinikken (tidligere het den Hudpleiesenteret) på Majorstuen.Har prøvd mange forskjellige opp igjennom årene, men denne er og blir den beste. Utrolig flinke alle som jobber der, og ingen som skal prakke på deg de dyreste produktene bare for å selge.
Tlf: 22468850. Hun som eier salongen er en av norges fremste på hudpleie,
Anne Berit Eide

http://www.hudpleieklinikken.no/

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:52   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Her syns jeg det var helt fantastisk:

www.inch.no

Det ligger i en sidegate til Hegdehaugsveien, ikke langt unna Oasis/Kamikaze.
Det er dyrt der, men likevel: jeg har aldri fått så deilig ansiktsbehandling og fotbehandling før. Bestilte fotSPA, himmelsk....

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:45   #10
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Jeg skal snart til oslo og da skal jeg gå til hudpleier. Hun her hvor jeg bor ga meg et dårlig inntrykk, så jeg drar inn til tigerstaden hvor de kanskje gjør litt mer ut av servicen pga konkurranse. Her er det ingen dyktige hudpleiere.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:55   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på god hudpleiesalong i oslo?

Hudpleieklinikken på Majorstua er fantastisk. De bruker ikke dermalogica tror jeg.

Hvis du ønsker mer enn bare ansiktspleie anbefaler jeg Vestkantbadet helsesenter hvor du kan få full pakke med massasje, kroppskrubb og romerbad, eller pusterommet på Grunerløkka hvor du kan få masse forskjellige typer massasje også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no