Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva har skjedd med huden min?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 20:43   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hva har skjedd med huden min?


Jeg har blitt så rar i ansiktshuden. Blir alltid veldig tørr i huden når det blir kaldt men jeg pleier å smøre litt med locobase eller en clinique krem jeg har og det pleier å hjelpe. Men nå har huden på haken og på kinnene blitt helt ruglete og tørr og rar. Og jeg som alltid har hatt en fløyelshud... Hva har skjedd?
Hva kan jeg bruke? ingen av kremene jeg har funker.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:35   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Hei Snuppa

Jeg kan ikke komme med noen gode råd, jeg ville bare slenge meg på denne tråden.

Jeg har slitt med tørr hud i ansiktet før, nå gjør jeg ikke det lenger, men resten av kroppen blir knusktørr når kulden kommer. Irriterende.

(Hos meg hjalp det å slutte å bruke renseprodukter i ansiktet. Nå vasker jeg ansiktet med vann og Dr.greves babysåpe, og smører med en helt enkel ansiktskrem fra Intensive Care.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 13:51   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hei Snuppa

Jeg kan ikke komme med noen gode råd, jeg ville bare slenge meg på denne tråden.

Jeg har slitt med tørr hud i ansiktet før, nå gjør jeg ikke det lenger, men resten av kroppen blir knusktørr når kulden kommer. Irriterende.

(Hos meg hjalp det å slutte å bruke renseprodukter i ansiktet. Nå vasker jeg ansiktet med vann og Dr.greves babysåpe, og smører med en helt enkel ansiktskrem fra Intensive Care.)

Kanskje jeg skal prøve meg på noe så enkelt..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:00   #4
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

"Det enkle er ofte det beste" ref: Rimi reklamen, eller noe sånt!

Huff jeg er kjempeplaget av tørr hud selv akkurat nå, særlig på hendene. Jeg smører og smører men det virker ikke om om det går inn i huden. Blir bare liggende som en klissete hinne utenfor huden.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:19   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Får du i deg nok fett innvendig? Alle tenker på kremer først når huden blir tørr, men ofte kommer problemet innenfra. Jeg merker godt forskjell når jeg drikker nok vann og spiser nok fett, da er huden fløyelsmyk selv uten noen som helst kremer, HELE året. Spiser jeg mye junk, drikker lite vann og spiser for lite fett, blir huden ruglete og svintørr, jeg må dynke hendene og ansiktet og leggene i fuktighetskrem hele tiden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:25   #6
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Får du i deg nok fett innvendig? Alle tenker på kremer først når huden blir tørr, men ofte kommer problemet innenfra. Jeg merker godt forskjell når jeg drikker nok vann og spiser nok fett, da er huden fløyelsmyk selv uten noen som helst kremer, HELE året. Spiser jeg mye junk, drikker lite vann og spiser for lite fett, blir huden ruglete og svintørr, jeg må dynke hendene og ansiktet og leggene i fuktighetskrem hele tiden.

Hm...jeg må nok bli flinkere til å drikke vann, noe jeg stadig glemmer. Tran bør jeg nok også ta litt mer enn bare den ene gangen i uken som jeg husker det!
Takk for tips!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:53   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Hvis du/dere har råd til Udos Choice, så kan jeg anbefale det på det varmeste!! Jeg ble kvitt eksemhud i ansiktet etter under en uke med 4 ss daglig av denne oljen! Jeg smurte meg minst 10 ganger daglig med krem i ansiktet før, måtte alltid ha med meg fuktighetskrem i veska. Etter en uke med Udos kunne jeg nesten slutte med ALLE kremer, hadde bare et tynt lag fuktighetskrem i ansiktet om morgenen. Fikk DEN myke baby/ferskenhuden!

Husker også en gang jeg hadde brukt en krem jeg ikke tålte. Hele trynet sprakk opp i sår og ble rødmusset og skjellete. Dritvondt var det og. Jeg visste ikke min arme råd, før jeg kom på at AHA jeg har jo Udos i kjøleskapet. Tenkte å være på den sikre siden, så jeg drakk like godt ÅTTE spiseskjeer i slengen! Tro det eller ei, men dagen etterpå var huden helt fin!

Jeg selger ikke denne oljen selv, så dette er ikke snikreklame altså.
Men få også i dere fett fra feks. nøtter, avokado, smør (ikke margarin!), fisk osv. Fett smører huden fra innsiden, rart mange glemmer dette og kun konsentrerer seg om alle slags kremer, noe som kun tar skummet av problemene.

Denne er også veldig bra, forresten. Knallbra for huden, både innvortes og utvortes (den som er Extra Virgin). Jeg spiser minst en ss hver dag, i tillegg til Udosen, og huden er helt babymyk overalt. Spiste verken Cocosa eller Udos en periode forrige vinter, og både ansiktet og hendene mine sprakk i eksem og tørrhet. Utrolig hva fett innvortes gjør for huden!!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:26   #8
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Jeg får også sånn hud nå i vinterhalvåret, men mest på armer/skuldre.
2-åringen min får røde, tørre roser (eksem?) i ansiktet, han var veldig plaget ifjor. Men ADerma kremen for ansikt/kropp hjelper. Den grønne serien.

Ellers er det jo interessant å lese, Iset, din tydelige positive erfaring med inntak av essensielle fettsyrer. Kanskje jeg skal prøve!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 04:28   #9
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg får også sånn hud nå i vinterhalvåret, men mest på armer/skuldre.
2-åringen min får røde, tørre roser (eksem?) i ansiktet, han var veldig plaget ifjor. Men ADerma kremen for ansikt/kropp hjelper. Den grønne serien.

Ellers er det jo interessant å lese, Iset, din tydelige positive erfaring med inntak av essensielle fettsyrer. Kanskje jeg skal prøve!

Ikke vask E. i ansiktet om morgenen. Det fjerner det naturlige fettlaget og tørker ut huden. Tips fra en av norges fremste hudleger

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 05:21   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ikke vask E. i ansiktet om morgenen. Det fjerner det naturlige fettlaget og tørker ut huden. Tips fra en av norges fremste hudleger

Fnis. Nå begynte jeg å lure på hvordan du visste at 2-åringen min heter noe på E. Men så så jeg at det var gode, gamle VLN jo!
Men takk for tipset, skal prøve det. Er jo nok å vaske bare lett over øynene for eventuell Ole Lukkøyebæsj, og ellers bare vaske om kvelden.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:41   #11
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du/dere har råd til Udos Choice, så kan jeg anbefale det på det varmeste!! Jeg ble kvitt eksemhud i ansiktet etter under en uke med 4 ss daglig av denne oljen! Jeg smurte meg minst 10 ganger daglig med krem i ansiktet før, måtte alltid ha med meg fuktighetskrem i veska. Etter en uke med Udos kunne jeg nesten slutte med ALLE kremer, hadde bare et tynt lag fuktighetskrem i ansiktet om morgenen. Fikk DEN myke baby/ferskenhuden!

Husker også en gang jeg hadde brukt en krem jeg ikke tålte. Hele trynet sprakk opp i sår og ble rødmusset og skjellete. Dritvondt var det og. Jeg visste ikke min arme råd, før jeg kom på at AHA jeg har jo Udos i kjøleskapet. Tenkte å være på den sikre siden, så jeg drakk like godt ÅTTE spiseskjeer i slengen! Tro det eller ei, men dagen etterpå var huden helt fin!

Jeg selger ikke denne oljen selv, så dette er ikke snikreklame altså.
Men få også i dere fett fra feks. nøtter, avokado, smør (ikke margarin!), fisk osv. Fett smører huden fra innsiden, rart mange glemmer dette og kun konsentrerer seg om alle slags kremer, noe som kun tar skummet av problemene.

Denne er også veldig bra, forresten. Knallbra for huden, både innvortes og utvortes (den som er Extra Virgin). Jeg spiser minst en ss hver dag, i tillegg til Udosen, og huden er helt babymyk overalt. Spiste verken Cocosa eller Udos en periode forrige vinter, og både ansiktet og hendene mine sprakk i eksem og tørrhet. Utrolig hva fett innvortes gjør for huden!!!

Tusen takk for at du minnet meg på Udos Choice! Jeg hadde helt glemt den! Brukte den før og når jeg tenker meg om så hadde jeg ikke tørr hud den gangen. Husker at jeg fikk tak i Udos Choice i kapsler, jeg klarte ikke smaken. Så selve den flytende oljen hadde jeg problemer med å svelge, blandet den med juice og da gikk det så vidt!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 22:30   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Kapslene er ikke like gode, som regel. Husker det tidligere stod på kapselboksen: "9 kapsler tilsvarer 1 ss flytende Udos". Veldig greit med tanke på at jeg da måtte tatt 36 kapsler for å få i meg nok.

Den flytende er absolutt best, selv om den smaker hevd. Det er det absolutt verdt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 01:22   #13
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kapslene er ikke like gode, som regel. Husker det tidligere stod på kapselboksen: "9 kapsler tilsvarer 1 ss flytende Udos". Veldig greit med tanke på at jeg da måtte tatt 36 kapsler for å få i meg nok.

Den flytende er absolutt best, selv om den smaker hevd. Det er det absolutt verdt.

Usj, jeg blir nesten kvalm når jeg tenker på den smaken. Men det er jo sant som du sier, det er alltid best med flytende. Må vel prøve den igjen og heller blande den litt ut i juice. Fikk det rådet av en som sto i helsekostbutikken

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 01:35   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Ja, det funker faktisk. Eller i smoothie, som jeg gjør. Kjenner ikke mye til smaken da, men kanskje om man ikke er vandt til den. Uansett prøver jeg å heller tenke at man må lide litt for skjønnheten og helsa hehe. Jeg vil heller drikke litt sknip om morgenen og ha babyhud hele året, enn å ikke gjøre det og se ut som et levende snøfnugg med kreft i siste stadie hele året.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 04:36   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Slik ruglete tørr hud kan også være signal om at du bruker feil produkter i ansiktet ditt. Clinique sine produkter er veldig sterke, selv om selgerne sier det motsatte. Det er helt kjemisk fremstilt (dvs. det finnes ingen naturlige stoffer i Clinique). Jeg kan ikke bruke det, og får røde flekker og tørr hud av samtlige Clinique-produkter.

Mitt råd er at du får i deg nok væske og at du skifter produkter til ansiktet ditt.

Lykke til!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 04:43   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Må bare legge til en ting; huden min er mye bedre nå som jeg faktisk kun bruker rent vann i ansiktet. Tidligere brukte jeg dyre rensekremer osv, men nå bruker jeg KUN rent vann, og så et tynt lag hudkrem om morgenen. Jeg tror faktisk det er sunnere enn å pensle alle slags kjemikalier på huden, vet aldri hva man egentlig får i seg.

Men så bruker jeg ikke brunkremer og slikt da, det eneste jeg bruker av sminke er på øynene og av og til på leppene, så da er det jo enklere med vann i ansiktet for å rense.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 09:19   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Har du byttet prevensjonsmiddel i det siste kan det også ha innvirkning. Mange får problemer med huden feks når de bruker hormonspiral. Bare en tanke.

Ellers har du fått mange gode tips!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:41   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Må bare legge til en ting; huden min er mye bedre nå som jeg faktisk kun bruker rent vann i ansiktet. Tidligere brukte jeg dyre rensekremer osv, men nå bruker jeg KUN rent vann, og så et tynt lag hudkrem om morgenen. Jeg tror faktisk det er sunnere enn å pensle alle slags kjemikalier på huden, vet aldri hva man egentlig får i seg.

Men så bruker jeg ikke brunkremer og slikt da, det eneste jeg bruker av sminke er på øynene og av og til på leppene, så da er det jo enklere med vann i ansiktet for å rense.


Tja.... da har du veldig god hud i så fall
Dersom man ikke fjerner sminke og annet smuss som setter seg i porene i løpet av dagen, så vil det etter hvert vise seg i sorte prikker og evt. kviser. Jeg tror ikke man kan fjerne det med vann alene. Men meg om det

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:50   #19
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med huden min?

Her var det kommet endel svar og tips ja. takk.
Fett? nei det prøver jeg jo og unngå.. hehe.. Neida men jeg fant ut hvorfor da.. jeg får generellt tørr hud om vinteren. spesielt på hender, men i år slo det til i fjeset også.. det er bra nå når det ble mildere igjen. jeg får angripe snuppa sine spesialkremer. hehe. Hun har vintereksem/lett atopisk. så hun har endel av de kremene ja.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no