Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-18, 18:19   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Dirty Dancing må med. Var så forelsket i patrick s!
Lilja 4 ever
Breaking the waves gjorde enormt inntrykk og står igjen som den beste kinoopplevelsen tror jeg.
Dancer in the dark gjorde inntrykk, men usikker på om jeg egentlig likte den. Ble helt uvel.
Schindlers liste og la vita bella er filmer som i lenge.
The Hours

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 18:26   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Hjortejegeren; første magi for meg.
American history x
Livet er herlig
Pianisten
Avatar

Og en haug flere!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 18:46   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Hjortejegeren, absolutt en veldig sterk film, ja.

Shawshank Redemption er virkelig en av de aller beste filmene. Virkelig!

My Own Private Idaho er også en av de filmene som satt spor og som ble sittende en god stund. Lenge siden jeg har sett den, men absolutt en film som gjorde sterkt inntrykk.

Filmen jeg har hulkegrått til, Pay It Forward. Virkelig ugly-hulking!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 18:53   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Ja, enig i Schindlers liste og Den grønne mil. Og Gladiatoren. Og Redd Menig Ryan. Og serien Band of Brothers.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:25   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

The Champ er vel den filmen som sitter igjen fra ungsomsårene.

Må tenke på hvilken som har satt seg i voksen alder.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:27   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

The Champ er vel den filmen som sitter igjen fra ungsomsårene.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:28   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Det var/er sånn jeg ser ut i slutten av filmen. Jeg virkelig hikstegråter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:42   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Cry Freedom. En offiser og en gentleman. Rosenes krig. Farlig begjær. Nøkkelen til Provance.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:44   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Jeg lar meg i mye mindre grad påvirke av filmer enn bøker, men hadde jo selvsagt min "Dirty Dancing"-periode. Jeg elsket også "Pulp Fiction", også mye pga musikken.

"Notting Hill" liker jeg å se, uten at den er noe mesterverk, "Lion" var mesterlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:48   #30
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Selvsagt dirty dancing. Og pretty woman.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:51   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Jeg husker best The Champ fra jeg var liten. Jeg hulkegråt så fælt at jeg måtte ha en pause før jeg så den ferdig.

Avatar
Million dollar baby
Den franske med han i rullestolen
The Swan - var helt stum etterpå og brukte lang tid på å hente meg inn igjen.
Så som i himmelen

Hm. Dette er noen få, det er uendelig mange!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:53   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Jeg tror at Purpurfargen var den første filmen som gjorde inntrykk på meg

Ellers så var jeg helt ødelagt etter den grønne mil, livet er herlig er også en slik film (men den var både fæl og fin - noe som gjorde det ekstra skjelsettende, tror jeg)

Slumdog millionaire var og en film som virkelig gjorde inntrykk - både på godt og vondt.
Og Amelie fra montmarte elsker jeg også - uten at den gjorde inntrykk ut over den annerledese måten å lage filmhistorie på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:57   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Å Ja!! Breaking the waves!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 20:06   #34
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Lilja 4ever er nok den filmen som har truffet meg mest. Herlighet som jeg gråt.

Og Willow, fordi det var den første filmen jeg så på kino, sammen med venninner, uten at voksne var med.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 20:38   #35
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Schindlers liste har så absolutt satt dypest spor her.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 20:47   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Det er mange gitt.

«Du levande» fascinerte meg og grep meg på en måte jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.
«Kadosh» glemmer jeg heller aldri. En viktig film!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 20:56   #37
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Det er virkelig veldig vanskelig å kun plukke ut noen...

Le Grand Bleu

Shoah

The Deer Hunter

The Fountain

The Lord of the Rings

The Notebook


Gaskell's North & South

Pride & Prejudice (1995)

Toy Story

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 21:13   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Den engelske pasienten
Shawshank redemption
The Piano
Stekte grønne tomater, hva heter den igjen?
Top gun

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 21:16   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

Tatt av vinden

The Deer Hunter

Shawshank redemption

Så som i himmelen

Breakfast club (jeg var bare SÅ forelsket i Judd Nelson)

The world according to Garp

Hair

Amadeus

Og så elsker jeg Love Actually.

Og, ja - Stekte grønne tomater, ja!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 05-03-18 kl 21:17. Årsak: Måtte legge til stekte grønne tomater etter å ha lest Pelens innlegg. Jeg elsker den!
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 21:17   #40
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spin off]Hvilken film har gjort inntrykk på deg?

My girl.

Prøver å få ungene til å ville se den, men de vil ikke.

Sound of music. Så den mange ganger tidlig på barneskolen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no