Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

brudesminke-- sminke som sitter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 19:45   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

brudesminke-- sminke som sitter

Hei alle jåledamer
Jeg gifter meg snart.. er det noen som har tips til sminking osv? Vil jo gjerne ha noe som sitter litt.
Til vanlig bruker jeg en god dagkrem (Kanebo), Kanebo-pudder, Estee Lauder rouge,- og lip gloss og mascara.

  • Må jeg bruke vannfast maskara synes dere ?
  • Noen som vet om en god og holdbar rouge (jeg elsker min fra estee lauder.. men skulle gjerne sett at den satt litt lengre)..?
  • God og holdbar øyenskygge ?? (helst ikke en som glinser)
Er det noe mer jeg bør tenke på?


klem klem

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 20:33   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: brudesminke-- sminke som sitter

Øyenskyggen til ID sitter! Trente en time med den på og man kunne ikke se at jeg hadde svettet på en spinningsykkel!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:28   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: brudesminke-- sminke som sitter

Jeg vet jeg leste en eller annen plass om et serum du skulle bruke under alt, som gjorde at ting satt bedre.
Men jeg husker ikke hva, hvem og hvor ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:31   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: brudesminke-- sminke som sitter

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Hei alle jåledamer
Jeg gifter meg snart.. er det noen som har tips til sminking osv? Vil jo gjerne ha noe som sitter litt.
Til vanlig bruker jeg en god dagkrem (Kanebo), Kanebo-pudder, Estee Lauder rouge,- og lip gloss og mascara.

  • Må jeg bruke vannfast maskara synes dere ? Ja, det er lurt!
  • Noen som vet om en god og holdbar rouge (jeg elsker min fra estee lauder.. men skulle gjerne sett at den satt litt lengre)..?
  • God og holdbar øyenskygge ?? (helst ikke en som glinser)
Er det noe mer jeg bør tenke på? Ha med deg sminken dit du skal slik at du kan reparere litt underveis, før fotografen, før talen din osv.


klem klem


Lykke til!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:36   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: brudesminke-- sminke som sitter

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

  • God og holdbar øyenskygge ?? (helst ikke en som glinser)

Prøv å legg på den fargen du liker, med våt pensel.. Vi sminker bare slik på jobb, det blir mye penere og holder lengre. Det kan se litt sterkt ut, men det blir dusere når det tørker. Du kan jo bruke litt tørr farge for å jevne fargen ut og.. Øv deg litt før den store dagen, det er lurt..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:44   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: brudesminke-- sminke som sitter

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Prøv å legg på den fargen du liker, med våt pensel.. Vi sminker bare slik på jobb, det blir mye penere og holder lengre. Det kan se litt sterkt ut, men det blir dusere når det tørker. Du kan jo bruke litt tørr farge for å jevne fargen ut og.. Øv deg litt før den store dagen, det er lurt..


hmmm intereressant ! Skal prøves!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no