Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeri - harry?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 15:35   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Dongeri er ikke et ord jeg bruker. Jeg sier olabukse.

Hvis olabukse er harry, så er jeg harry 6 dager i uka (på tirsdager går jeg på GreteRoede-kurs og da veier olabukse for mye til at jeg vil ha det på ...... patetisk? jeg?).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:47   #42
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Dongeri er ikke et ord jeg bruker. Jeg sier olabukse.

Hvis olabukse er harry, så er jeg harry 6 dager i uka (på tirsdager går jeg på GreteRoede-kurs og da veier olabukse for mye til at jeg vil ha det på ...... patetisk? jeg?).

Hahahahahahahahahaha... hadde du hatt den på hver gang så hadde du jo ikke merket noe forskjell.....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:17   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hahahahahahahahahaha... hadde du hatt den på hver gang så hadde du jo ikke merket noe forskjell.....

Nettopp. Derfor begynte jeg med olabukse, men en gang lot jeg være fordi det var så varmt, og etter det har jeg ikke turt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:25   #44
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Noe så tidløst som jeans kan aldri bli harry etter min mening. Blir nesten det samme som å si at skjørt er harry.
(nå er det sikkert noen som tenker at det er harry å si jeans i stedet for dongeri eller olabukser, og ja, jeg er lett påvirkelig, og det er kanskje litt harry)
Men det finnes harry jeans, akkurat som det finnes harry jakker og harry sko, og jeg synes VB-jeansene er litt harry, i likhet med hele dama de er oppkalt etter, og andre jeans med masse bling-bling og andre applikasjoner.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:28   #45
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg går ofte med dongeri. Jeg er ikke spesielt opptatt av å ikke være harry

Hadde du vært det hadde du likevel gått med dongeri/jeans/olabukser/whatever.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

bare si at det ikke trenger å være harry altså.. Men på meg! Men det har vel litt med den øvrige stilen min bare.. Det er jo mange fine "kjoler" til å bruke over og det spørs vel helt hva jeg bruker til den buksa...

Men da synes jeg harry blir litt feil ord å bruke. Det er mye jeg ikke kler, men det er ikke nødvendigvis harry fordet.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 02:37   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeg synes dongeri/jeans-kåper er blod-Harry. Men jeans/olabukse er ikke harry.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 08:27   #47
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Eller å kalle et snøbrett for snowboard eller en joggesko for sneaker? Står du fortsatt på rulleskøyter eller blader du? Kjører du mountainbike eller terrengsykkel?

En pølse og en hotdog er forøvrig ikke det samme overhodet. En hotdog består av en pølse som helt konkret er omgitt av brød, og ligger på en spesiell måte oppå dette brødet og har tilbehør i form av ketchup eller sennep. En pølse er strengt tatt ikke noe annet enn akkurat det, UTEN brød og tilbehør. :flisespikker som bare satan:

Min "unnskyldning" er forresten at jeg er utlending, der jeg kommer fra heter det faktisk jeans.

En pølse som ligger oppi brødet kalles Monte Franke.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:08   #48
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeg kaller det dongeribukser,jeg - og synes ikke det er harry. Det er jo tilbehøret og topp/sko som "gjør" antrekket....og sammen med dongeri kan det bli riktig så stilig synes jeg

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:21   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Egentlig har jeg ikke vært så glad i ola-bukser, men har nå et par stykker jeg liker veldig godt

Steinvasket olabukse er harry, særlig med jakke i samme stil

Forøvrig sier jeg olabukser

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:44   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg trur ikkje eg har noko anna enn dongeribukser eg?! Utenom skjørt da

Samme her (+ noen få cargogreier).
Tenkte liksom jeg skulle kikke i byen etter et par "penbukser" for et par helger siden, for det må jo være praktisk av og til når man skal være litt mer formell ... Men måtte konkludere med at jeg nok ikke er penbuksetypen. Føler meg overhodet ikke hjemme i slike bukser og må nok bare innse at jeg ikke er spesielt elegant eller voksen. Jeg får heller satse på skjørt som alltid, når dongeribukser (jeg sier det -i tillegg til snøbrett, rulleskøyter, skjermsparer og fjernsyn ) ikke er bra nok.

Støvletter bruker jeg visst kun til skjørt, jeg er heller ikke elegant nok til å greie å bruke dem utenpå dongeribukser. Det blir bare til at jeg loffer rundt i gamle joggesko i stedet

Det er visst ikke håp for meg. Jeg er nok kanskje litt harry ... (men i det minste holder jeg meg unna røyk og tyrkisk pepper-shot )
:lister seg ut av moteforumet:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-12-06 kl 09:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:19   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Dongeri er da ikke det minste harry! Slett ikke! :fornærmet:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:44   #52
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Skjønner virkelig ikke at noen kan synes at jeans er harry.
Ingen garderober er komplett uten et par skikkelige jeans.
Det er viktig at man velger en jeans som sitter skikkelig,man må kle den,ellers blir det ikke bra.Synes at jeans er stilig,og bruksområdet er stort.
Hva er vel tøffere enn en bra jeans,en pyntet topp og høye støvletter eller høye hæler?
Jeg har nesten bare jeans jeg..hva i all verden skulle jeg ellers gått i?
Synes ofte mange andre bukser blir for mye "kjerring"
Synes egentlig det kommer an på personen om klær er harry eller ei,er man harry,ja så er man harry.Og da er man gjerne harry uansett hva man skulle finne på å ta på seg..Og for meg er ordet harry,litt ensbetydende med "ingen stil" Feks.pinetrange steinvaskete jeans,platå sko(som er det verste jeg ser) kort dunjakke med hettegenser under osv..

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:52   #53
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeg syns ikke det er harry. Sier forøvrig både jeans og ola-bukse.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:12   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeg synes folk skal få kle seg som de vil, uten å bli kalt harry av den grunn (nja, muligens bortsett fra matchende grilldresser).

Jeg sier dongeri. Jeg eier ikke et eneste plagg av dongeri, og det finnes heller ikke en eneste bukse i klesskapet mitt. Kanskje dét er harry?

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:43   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

nja, muligens bortsett fra matchende grilldresser).

Matchende grilldresser er og blir for evig og alltid harry.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:47   #56
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeg synes dongeri er kjemepetøfft, og absolutt ikke harry. Det er jo et utrolig anvendelig plagg som kan pyntes opp på et blunk, være praktisk for en småbarnsmor osv...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:53   #57
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Synes du høres ganske så kul ut, jeg, Lille*My. Penbukser er derimot ofte ikke så kule. Skyt meg gjerne, men jeg synes skjørt/kjole er det eneste som duger når man skal pynte seg litt mer enn jeans-og-pen-topp, som forøvrig duger i de fleste situasjoner.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:07   #58
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Jeans er ikke harry, nei.

Jeg ante ikke hvordan Victoria Beckham jeans ser ut, men etter å ha tatt en titt, hva i all verden skiller disse buksene fra andre merker (bortsett fra skaperen?)? Ja, siden dere mener at akkurat de er harry?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:21   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Synes du høres ganske så kul ut, jeg, Lille*My.

Åh, takk!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:40   #60
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeri - harry?

Nei, jeg syns ikke olabukser (det sier jeg) er harry. Å være harry er ganske sammensatt, buksene er liksom ikke avgjørende.

Selv har jeg to olabukser. Jeg kan egentlig ikke fordra noen av de. Syns de er trange og stive og ekle. Selv om de egentlig passer.


Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.


Jeg sier dongeri. Jeg eier ikke et eneste plagg av dongeri, og det finnes heller ikke en eneste bukse i klesskapet mitt. Kanskje dét er harry?

Har du bare skjørt? Hvorfor?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no