Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ditt vakreste smykke...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 21:34   #21
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Det ViTo-smykket... Er det enda å få tak i? Pris isåfall?

Jeg har et yndlingsmykke. Arvet fra min bestemor, og forlovelsesgave fra bestefar til henne gitt i ca 1935-1940. Jeg skulle få det når hun døde, hun ga det til meg kort tid før hun plutselig ramlet om og døde. Sprøtt! Nydelig smykke! Har ikke bilde her, men skal ta et og legge inn.

Vimsen, har du greie på å verdsette gamle smykker utifra bilde?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 23:42   #22
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Det fineste smykke jeg har er ett gullkors jeg arvet etter en kjær gammel tante.
Også tro håp kjærlighet kjede jeg fikk av min mann, samt allianseringen jeg fikk som morgengave.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 23:47   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det ViTo-smykket... Er det enda å få tak i? Pris isåfall?

Jeg har et yndlingsmykke. Arvet fra min bestemor, og forlovelsesgave fra bestefar til henne gitt i ca 1935-1940. Jeg skulle få det når hun døde, hun ga det til meg kort tid før hun plutselig ramlet om og døde. Sprøtt! Nydelig smykke! Har ikke bilde her, men skal ta et og legge inn.

Vimsen, har du greie på å verdsette gamle smykker utifra bilde?

Muligens. Men du må selv finne ut om det er stemplet som gull (585) eller sølv (925)


Pris på ViTo kommer på prikk.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 00:58   #24
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...





Smykke er i sølv med røde steiner. Er ikke sikker på hva det er slags steiner. (De er liksom litt mer rød enn på bildet.)
Siden det er fra 1935-1940, regner jeg med at det ikke var et så dyrt smykke. Synes historien er så flott. (Se innlegget mitt over i denne tråden.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 01:10   #25
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg er veldig glad i smykker og klokker.

Her er et utvalg av mine yndlings smykker.
Jeg har ikke giddi å tatt bilde av smykkene selv, men viser reklame bildene.

Har og 2 diamant ringer i gull og hvitt gull om hverandre og en gull ring med perle som er kjøpt i USA,(vi forlovet oss der,men perle ringen var en gave utenom)

Gubben og er flink med smykker, heldigvis.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 9H34.jpg (169,7 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 9H20.jpg (175,3 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 9H889.jpg (9,0 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 7H305.jpg (5,5 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 7H304.jpg (5,7 KB, 1 visninger)
__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 01:11   #26
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Har øredobbene og.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 09:42   #27
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Smykke er i sølv med røde steiner. Er ikke sikker på hva det er slags steiner. (De er liksom litt mer rød enn på bildet.)
Siden det er fra 1935-1940, regner jeg med at det ikke var et så dyrt smykke. Synes historien er så flott. (Se innlegget mitt over i denne tråden.)

Jeg tipper det er granater.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 10:12   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Mitt favorittsmykke er også arvet, og sannsynligvis ikke særlig dyrt. Men det er i sølv, med en stor oransj stein i midten. Det er formet som en blomst. Skal ta et bilde av det seinere. Ellers elsker jeg smykker, i alle lengder og fasonger, og har masse juggel.

Dessverre blir jeg slått ut av nikkelallergi innimellom.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 18:20   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg tipper det er granater.

Det er granat, ja. Fant øredobber i samme stil idag. Det var gull med granatsteiner, og dama i gullsmedbutikken var veeeldig mistroisk til at mitt smykke skulle være i sølv...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:01   #30
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg bruker sjelden smykker, men er veldig glad i gifteringen min!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:44   #31
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg er kjempeglad i allianseringen min som jeg fikk av mannen i morgengave
Da var det en diamant i, nå har jeg 4 diamanter. En for hver av mine elsklinger

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:56   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg bruker sjelden smykker, men er veldig glad i gifteringen min!

Og der kom jeg på at jeg ikke helt vet hvor jeg har gjort av min giftering...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 02:07   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg liker stilfulle men kraftige smykker i hvitt gull eller sølv. Favoritt-designer av sølvsmykker er Thomas Sabo. Jeg har 3 ringer på høyre ringfinger. En i hvitt gull med 5 diamanter, og to i sølv med hhv 3 store og 12 circoner. 1 tjukk kjetting i sølv på høyre hånd og klokker..... Elsker klokker. De skal være store og tøffe og fine på en gang, så Guess er mitt absolutte favoritt klokke-merke.
Dette er min sist innkjøpte Guess-klokke, men jeg har med sort rem.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:59   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Min, og eksmannens, ligger i smykkeskrinet mitt. Jeg har tatt vare på dem, tenkte at sønnen vår kan få dem en gang.

Det var en koselig tanke, ea!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:11   #35
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Mitt favorittsmykke er et jeg fikk av min Bestemor som hun hadde tatt vare på når min mamma døde når jeg var 8 år. Jeg fikk det når jeg var 20 år. Det betyr mye for meg. Det er dobbelt bismark i gull. Har det nesten alltid på meg.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:47   #36
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Foruten giftering i hvitt gull og forlovelsesringen min med diamant:


er favorittsmykket mitt et kraftig armbånd fra Deluxe, kjøpt direkte fra designeren. Har vært innom butikken hans et par ganger for å justere armbåndet og han sier hver gang at det er et av hans absolutt favorittsmykker. Det er grovt med tre rader av vintagestener fra 1968. Verdien er vissnok triplet siden jeg kjøpte det.Et godt kjøp!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:47   #37
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Håper indelig å få smykke til jul....... Tåler bare gull, og ønsker meg et fint kjede for å ha medaljongen jeg fikk i konfirmasjonsgave i. Likte den overhode ikke da jeg var 15, men nå synes jeg den er helt nydelig

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:56   #38
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg er utrolig kjedelig smykkeveien for jeg bruker stort sett bare de samme:
- Hvitt gull med diamanter, både ringer, ørepynt og halssmykke...
(også synes jeg ikke det er pent med masse ringer, så jeg holder meg til 1 per hånd )

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:12   #39
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg har ganske mye forskjellig. Elsker smykker.

Denne ringen er favorittringen min og får veldig mye skryt av den. Det var ikke så lett å ta bilde av den.
http://62.92.22.83/PhotoForce/PhotoC...&1163960808531


Sist redigert av Estrella : 19-11-06 kl 20:25.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:13   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Jeg har aldri brukt ringer egentlig.. før jeg ble gift. Så nå har jeg den på. Men tror jeg skal ønske meg en diamantring av mannen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no