Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 09:50   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det kaller jeg schikkelig lekent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:51   #62
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kjøpte min på ROOM på Vinderen. Den gav ikke så mye lys akkurat... Må visst kjøpe en lampe til for å lyse opp stuen.

Nei det gjør den ikke, kun stemningslys (med det visste jeg før jeg kjøpte den). I butikken oppfordret de meg til å bruke en vanlig 60 watts pære, det ble ikke pent syntes jeg og måtte gå ned til 40 watt. Vi har flere andre lamper i stuen, og bruker kjøkkenet til tegning - jobbing og andre aktiviteter som trenger mye lys.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 10:03   #63
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.




Slike kjøkkenkniver med hvitt skaft har vi
Beste kniver i verden
Og så har vi med sort skaft fra skaugum (samme serie) men anderleds knivblad

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 10:10   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og så har vi med sort skaft fra skaugum (samme serie) men anderleds knivblad

Skaugum er et nydelig bestikk. Siden det er i teak bruker vi det bare til spesielle anledninger, det går ikke i oppvaskmaskinen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:48   #65
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din stil

Glitterchick: Ta deg en tur til Jane Doe, jeg tror det er en retro-serviett dispenser der som du ville like!
Jeg kjøpte en i lys blå.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:59   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

ooooh, takk for tips!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:52   #67
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Slike kjøkkenkniver med hvitt skaft har vi
Beste kniver i verden
Og så har vi med sort skaft fra skaugum (samme serie) men anderleds knivblad

Dette bestikket er jeg vokst opp med! I svart. Tar du det i oppvaskmaskinen?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 13:00   #68
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette bestikket er jeg vokst opp med! I svart. Tar du det i oppvaskmaskinen?

Eg har det også og det har eg definitivt i oppvaskmaskina!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:08   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg liker det minimalistisk, men allikevel med godt med fargeklatter. I stua har vi lyse vegger, hvite hyller og grå sofaer, i tillegg til to Corbusier liggestoler. Og så har vi store fargerike malerier på veggene

Høres egentlig veldig likt ut som hos oss. Grå sofaer og to Corbusier og bilder. Problemet vårt er bare at vi har lakket furugulv og noen innebyde bokhyller. Dette skal det dog gjøres noe med. Vi må bare gjøre noe med hele huset så det er et stort prosjekt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:10   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har det også og det har eg definitivt i oppvaskmaskina!

Det hvite og svarte går i oppvaskmaskinen, skaftet er av plast. De to med treskaft går definitivt ikke i oppvaskmaskinen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 21:11   #71
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette bestikket er jeg vokst opp med! I svart. Tar du det i oppvaskmaskinen?

JA putter både de sorte og de hvite i oppvaskmaskinen
Går kjempebra det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:56   #72
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Da skal jammen meg jeg også putte mine i maskinen. Ting som ikke går i oppvaskmaskinen blir ikke brukt hjemme hos oss. Og mamma har instruert meg om at de ALDRI må i maskinen. Så bra.

Glitterchick; husker jeg riktig hvis jeg sier at du liker Eser Afacan? Eller blander jeg nå? (Erindrer en gammel diskusjon.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:18   #73
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Min stil?
Komplett kaos, rot og leker i en skjønn forening!

Og en sofa som ryggen min skriker etter å få byttet ut.
Men jeg har snart et veldig flott bad da!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:53   #74
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Om 2 mnd er nyehuset innreia og vi har flytta inn, så då kan eg legge ut bilde av min stil

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 11:52   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Glitterchick; husker jeg riktig hvis jeg sier at du liker Eser Afacan? Eller blander jeg nå? (Erindrer en gammel diskusjon.)

Da tror jeg du blander. Jeg har ikke så veldig sansen for hans verker. Jeg er nok litt mer "tegneserie" i stilen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:53   #76
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Glitterchick; husker jeg riktig hvis jeg sier at du liker Eser Afacan? Eller blander jeg nå? (Erindrer en gammel diskusjon.)

Jeg liker han

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:38   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Vi holder på å pusse opp nesten hele leiligheten nå, skal legge ut før og etter-bilder når vi er ferdige rett før jul.

Min/vår stil er vel ganske minimalistisk, men med endel særpreg. Jeg liker de rene hvite linjene og hater masse nips, vaser, tepper osv. Filleryer burde vært forbudt ved lov, det samme burde furu. :Setter på spissen:

Går an på hytta da, men jeg skjønner virkelig ikke at folk kan ha FURU-møbler i hus/leilighet.

Jeg har forresten fått litt sansen for detaljer i diamant/krystall. Feks. så skal vi bytte ut skap-knottene med diamant-knotter fra Indiska, og vi skal ha denne lampen på soverommet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:53   #78
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Iset, den lampa har jeg på rommet til snuppa. Stor stas

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 02:25   #79
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Filleryer burde vært forbudt ved lov, det samme burde furu. :Setter på spissen:

Går an på hytta da, men jeg skjønner virkelig ikke at folk kan ha FURU-møbler i hus/leilighet.

Jeg har forresten fått litt sansen for detaljer i diamant/krystall. Feks. så skal vi bytte ut skap-knottene med diamant-knotter fra Indiska, og vi skal ha denne lampen på soverommet.

Enig i alt dette!
Vi har prismekrone over spisestuen i kolonistil vi. Herlig kombinasjon!
"Diamant" og "krystall" er veldig i tiden akkurat nå.

Den IKEA-lampen var kjempefin!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 12:06   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da tror jeg du blander. Jeg har ikke så veldig sansen for hans verker. Jeg er nok litt mer "tegneserie" i stilen.

Jeg kan også like det. Har en Pushwagner og en Silvia Papas. Me likey!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no