Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å spille trompet - voksne. Bli god?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-16, 22:24   #81
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Men, atte. Det fordrer at jeg husker hvilket korps hun spiller i. Du har jo sagt det. 1919? Burde jeg trampeklappe "Fersken, Fersken" da?

Eller kanskje ikke.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-16, 22:39   #82
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Trampeklapp og stående applaus hjelper nok langt på vei!!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 08:34   #83
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

1919, ja.

Det skal jo la seg gjøre såfremt jeg kommer meg fra jobb.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 08:35   #84
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Eller kanskje ikke.

Denne så jeg ikke før etter det forrige svaret. Skal skåne deg for det da, men satser på å få med meg dere likevel.

Sliter litt med lørdagen, hører normalt hele eliten siden det er der jeg har spilt mest selv, men så kommer det en Roller Derby-kamp midt oppi og ødelegger ALT.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 14:55   #85
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Denne så jeg ikke før etter det forrige svaret. Skal skåne deg for det da, men satser på å få med meg dere likevel.

Sliter litt med lørdagen, hører normalt hele eliten siden det er der jeg har spilt mest selv, men så kommer det en Roller Derby-kamp midt oppi og ødelegger ALT.

Nå har jeg veeeldig lyst å dra på NM, kjenner jeg. Bare elsker å høre korps etter korps som alle er blant de beste i landet, spenningen ved å spille selv og vente på resultater, iskald drikke i baren etter spilling, han moromannen med apekatten som tar bilder av korpsene, fest i "trappa" på Royal Garden, the lot!!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 16:46   #86
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Nå har jeg veeeldig lyst å dra på NM, kjenner jeg. Bare elsker å høre korps etter korps som alle er blant de beste i landet, spenningen ved å spille selv og vente på resultater, iskald drikke i baren etter spilling, han moromannen med apekatten som tar bilder av korpsene, fest i "trappa" på Royal Garden, the lot!!

I fjor hadde sønnen til moromannen tatt over. Det er så gøøøøøy med NM. Kom og drikk med meg!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 00:45   #87
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Moromannen var tilbake i år!

Måtte jobbe på fredag så fikk dessverre ikke hørt Fersken. Hørte seks korps i eliten, fy fader for et nivå! Fikk med meg vorspielet også, men måtte stoppe der.

Er dere som var i byen fornøyde? Hørte flere som sa at nivået i alle divisjoner var skyhøyt. Gøy!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 10:18   #88
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Mannens korps kom på nedrykksplass, blir vel kvalik, tror jeg. Jeg hørte en håndfull både i første og eliten på Sumo, vanvittig nivå ja!! Hvordan i all verden dommerne kan skille de beste når ingen spiller samme stykket, er meg en gåte som vanlig.

Kjenner veldig på at jeg har lyst til å dra oppover neste år!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 10:30   #89
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Jeg var føstereis på NM, og hadde det veldig fint!

Fikk hørt på masse god musikk, og kosa meg med folka i korpset mitt. Nå er jo vi et korps som bare er ute etter å kose oss med en hobby. Så vi er fornøyde med vår 5.plass i vår divisjon. Første året i den divisjonen, så godt fornøyd med plasseringen. Virket ikke som om det var stemning for å prøve på noe kvalik for å gå opp et hakk i hvertfall.

Jeg fikk bare med meg Lillestrøm av eliten. Syntes det var nydelig! Har sett resten av eliten på sumo. Merker meg at de for det meste spiller musikk jeg ikke forstår meg noe særlig på. Blir for mye "pling plong" for min del altså.

Men artig var det! Nå gleder jeg meg til neste år!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 11:51   #90
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Det var veldig gøy og vi var godt fornøyd med poengsum og plassering i år. Midt i divisjonen vår og det uten å ha toppa korpset noe særlig som vistnok er gansje vanlig.

Ja, nivået er utrolig høyt, men fader så gøy det er.

Det var stor jubel når vi skulle ta bilde og så at moromannen var på plass med apen sin.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 21:01   #91
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Jeg har to familiemedlemmer som var med i 1. divisjon, så jeg fulgte med dem og et par korps til på Sumo. De kom på tredje plass og var strålende fornøyde! De rykket opp i fjor, så det var overraskende bra.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 21:52   #92
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å spille trompet - voksne. Bli god?

Dere som har sumo, gå inn og se Nidarholm i eliten. Det første stykket, hvor dirigenten og halve korpset headbanger siste delen. Stykket er helt vanvittig og de leverte deretter vanvittig.

Skjønner hva du mener, Bloppy, det er ikke alt som er "like tilgjengelig".

Jeg brukte Nidarholms fremføring av Asphalt Cocktail på jobb i dag som inspirasjonsinnlegg i et prosjekt jeg jobber med. Det er DEN "attituden" vi skal ha når vi jobber med innovasjon.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no