Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Farsen i Kongo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 21:25   #10
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Det er akkurat det dette er, en farse.
Det virker litt merkelig at de skulle ha drept sjåføren sin midt ute i no where. Her er det nok heller snakk om landeveisrøvere eller lignende som har vært på ferde. Alt dreier seg om penger i Kongo, denne saken er ingen unntak. Alle de innblandede parter er av oppfatningen "what's in it for me", og derfor også det voldsomme oppstyret i retten.
Jeg skal heller ikke uttale meg hvorvidt de har drept noen eller ikke for det er mye som virker i overkant merkelig med denne saken.
Men en ting Kongo bør ha og helt sikkert har i bakhodet er at Norge er en av deres største bidragsyterne deres. De kommer neppe til å bli "uvenner" med oss. Men inntil videre så ønsker alle involverte parter å sverte nordmennen mest mulig slik at de selv kan få mest mulig ut av dette.
Jeg er overbevist om at saken løser seg bedre enn det kan se ut til nå.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no