Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jaaa! (Star Wars episode 7, 2015)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 15:29   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jaaa! (Star Wars 2015)

Joss Whedon hadde klart det der helt fint.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 08:40   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jaaa! (Star Wars 2015)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det fins jo absolutt ingen måte Disney kan gjøre noe som er verre med Star Wars enn det George Lucas har gjort siden midten av 90-tallet

Jeg kjenner også at jeg ikke klarer å synes det er en dårlig ting at det ikke er Lucas som skal være sjef for nye SW-filmer. Jeg er bare ikke helt sikker på om verden trenger enda flere SW-filmer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 10:30   #23
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jaaa! (Star Wars 2015)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kjenner også at jeg ikke klarer å synes det er en dårlig ting at det ikke er Lucas som skal være sjef for nye SW-filmer. Jeg er bare ikke helt sikker på om verden trenger enda flere SW-filmer.

Trenger er vel et sterkt ord, men Paramount gjorde jo for eksempel en riktig fin reboot av Star Trek her forleden, selv om vi slett ikke trengte flere Star Trek-filmer heller. Disney kan lage Episode 7, eller de kan rett og slett lage Star Wars. Og jeg har ombestemt meg; Brad Bird kan regissere – i lys av MI4: Ghost Protocol burde det bli enda bedre enn med Whedon. Nathan Fillion kan spille Han Solo.

Ben "nerdgasm" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:03   #24
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jaaa!

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg leste det tidligere i kveld. Er skeptisk. Disnifisert Star Wars?

Disney eier allerede Marvel og jeg kan ikke si at The Avengers var plagsomt disneyfisert på noen måte. Ikke umulig at ny Star Wars kan bli bra, det gjelder bare at de setter rette personer (og slett ikke George Lucas) til å styre skuta.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no