Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny sekk i 3.?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-18, 14:00   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sekk i 3.?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hva er merkesekk? Ser at fenomenet nevnes. Er det noe MERKE som er kulere blandt ungene

Det kommer an på hva du mener med "unger". Blant de større ungene er det i alle fall populært med Fjellräven kånken. Adidas er også populært ser jeg, (men sistnevnte er jo billigere enn Beckmann o.l.).

Jentene her fikk hver sin sekk fra Herschel til jul av tanter og søskenbarn, og jentene begynte umiddelbart å bruke disse. Vet ikke om det regnes som "merkesekk", det er i alle fall ikke et merke som sa ungene mine noe, men designet er i alle fall trendy, ser jeg når jeg ser meg rundt. I følge den tanta som de fikk sekkene av har "alle" jentene i klassa til sønnen hennes slike (de som ikke har Fjellräven regner jeg med - ungdomsskole i by på Østlandet). Guttungen fikk samtidig en stilig sekk fra Quicksilver (som han ikke har begynt å bruke enda, han foretrekker sin gamle Beckmann, fordi han er bedagelig og praktisk anlagt og svært lite trendbevisst, så han ser ikke hvorfor han skulle ta seg bryet med å bytte).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-06-18 kl 14:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no