Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg solbrillene dine!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 01:11   #21
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Bruker ikke solbriller.

(Synes det er blitt en fryktelig jålete greie, så det er nok derfor jeg har gått fra å være generelt ikke-bruker til å bli prinsipiel ikke-bruker...)

  Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 02:16   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Bruker ikke solbriller.

(Synes det er blitt en fryktelig jålete greie, så det er nok derfor jeg har gått fra å være generelt ikke-bruker til å bli prinsipiel ikke-bruker...)

Hva gjør du for å beskytte øyne i sterkt sollys da?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:34   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.482
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Jeg har flere par solbriller, men som oftest ender jeg opp med å bare bruke favorittparet:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 15:25   #24
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva gjør du for å beskytte øyne i sterkt sollys da?

Slalombriller når jeg en sjelden gang gjør det, ellers så har jeg alltid syntes at det er bedre uten solbriller enn med. Myser heller litt enn å se en mørk verden...

(Det er nå mange som går med solbriller når det ikke er sol da... Det er vel helst det jeg synes er rart.)

  Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 18:44   #25
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Her er mine, fra våren 2005 og absolutt klare for utskifting:



De Tom Fordene SKAL jeg ha, Missa.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 19:11   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!


Jeg har disse fra Police, bare i en mellomblå farge.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 19:26   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.


De Tom Fordene SKAL jeg ha, Missa.

Mine feirer snart ettårsjubileum

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 18:53   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er veldig glad i Krogh Optikk her i Oslo. De har utrolig bra utvalg.

Og Florence hos Synsam i Grensen er helt RÅ på å hjelpe å finne briller som passer akkurat DEG. Hun "leser" ansiktet på folk og finner akkurat de brillene som virkelig kler en, som gir en wow-faktor, helt uavhengig av merker og trender. *dagens reklame*

Blir det FP treff på Krogh Optikk eller hos Florense, Synsam da?

-

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:29   #29
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Blir det FP treff på Krogh Optikk eller hos Florense, Synsam da?

-

Tom Ford-treff!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no