Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-16, 21:24   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Den gamle brødristeren var nok rett og slett brukt opp, stakkars, så den utbrente seg.

Tips og anbefalinger? Avbefalinger?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 21:39   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Jeg har en svart Wilfa-sak som jeg mener oppfyller spekken. Min bor dog i et kjøkkenskap når den ikke er i bruk.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 00:44   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Jeg har en svart Dualit som får lov til å stå på benken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 10:35   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Vi hadde en gigantisk seks(!)-brødskivers-sak som måtte pensjoneres, og da kjøpte jeg en liten, rød sak fra Bodum til 299,-


Den står i skapet når den ikke er i bruk.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 10:41   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Følger meg.
Jeg prøvde å tenne fyr på huset her om dagen ved hjelp av brødrister, så jeg ønsker meg en ny.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 11:19   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Å, den var pen! Teos også, men jeg klarer ikke å forsvare å bruke 1400 på brødrister. Rød var lekkert, men i et ellers ganske lilla rom så blir det knæsj. Holder hvitt seg pent, tro? Det blir vel svart, kjenner jeg meg selv rett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 14:45   #7
charlotte83
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2016
Innlegg: 5
charlotte83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Vi har De Longhi sin brødrister. Jeg syns designet er ganske stilig! Hvis du liker den så har de kaffemaskin og vannkoker i samme serie. Vi brukte lang tid på å bestemme oss, men vi er virkelig fornøyde.

charlotte83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 14:52   #8
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Vi har også Dualit, og de er titt og ofte på salg på Kitch´n. Tror ikke jeg gav mer enn 7-800 i sin tid. Det er selvsagt fremdeles langt mer enn 299, men vi har vært veldig fornøyde. Kan brukes til tining, og varmen kan justeres.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 14:59   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Jeg har denne fra Smeg (den finnes mange farger):
https://bakerenogkokken.no/20.0.0.2/...8_5b5ced21.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:46   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har denne fra Smeg (den finnes mange farger):
https://bakerenogkokken.no/20.0.0.2/...8_5b5ced21.jpg

Oooh, lekker! Vet du hvor den selges, og pris?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:47   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Oooh, lekker! Vet du hvor den selges, og pris?

Jeg har fått min i gave, så der er jeg dessverre blank (om du lurer på hvor den selges over disk, den selges flere steder på nett, ser jeg, til rundt 1400 kroner).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:50   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har fått min i gave, så der er jeg dessverre blank (om du lurer på hvor den selges over disk, den selges flere steder på nett, ser jeg, til rundt 1400 kroner).

For eksempel her.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 11:18   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har denne fra Smeg (den finnes mange farger):
https://bakerenogkokken.no/20.0.0.2/...8_5b5ced21.jpg

Vi har ønsket oss denne til jul av svigers, så nå håper jeg den er like god som den er fin. Men jeg mener jeg fant en test der den hadde gjort det bra.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 14:00   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har ønsket oss denne til jul av svigers, så nå håper jeg den er like god som den er fin. Men jeg mener jeg fant en test der den hadde gjort det bra.

Den er like god som den er fin.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:07   #15
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Bodum sin får du i flere farger! Vet dog ikke om lilla er en av dem.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:50   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Oida, det blir nok, igjen, litt over det jeg syns jeg kan forsvare å betale for en brødrister... Men fin!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:53   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

De hadde sort Dualit for 1000 kr på kitchn her i går. Kanskje tilbud flere steder?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 16:02   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Jeg har en Philips til 200 kr eller noe sånt. Den fungerer veldig greit og er av de penere synes jeg, den gjør lite utav seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 14-12-16 kl 04:49.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 17:39   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Ooooh, den fra SMEG var lekker!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 17:42   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en fin, god og ikke altfor stor brødrister

Vi har KitchenAid; kjempefin, altfor dur, men helautomatisk og med sånne programgreier som gjør mor forelsket

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no