Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Liten anbefaling! Treningsapp

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-14, 20:05   #1
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liten anbefaling! Treningsapp

Startet for litt siden med sykling, og ville i den forbindelse loggføre treningen. Både for motivasjonens del, se fremgang, sammenligne tider mot andre+++

Kom da over gratisappen Strava. Genial!
Skrur på mobilens gps sender, så jobber denne opp mot kart, og loggfører hele ruten.
Lagrer også gjennomsnittsfart, toppfart, antall klatrede høydemeter over hele turen, lengste sammenhengende bakke, hvor lang turen var i km og såklart tid.
Om man velger betalingsversjon, så kan du koble pulsklokke opp mot tlf.
Alle rutene kan man lagre, og se tilbake på når man ønsker det
Appen går selv om man lukker den. Så man kan fint bruke tlf, og spille av musikk om man ønsker det.

Her er ett par bilder fra ene turen min. Veldig oversiktlig og lett forståelig!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_2014-04-29-20-00-40.jpg (28,5 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg Screenshot_2014-04-29-20-00-50.jpg (18,9 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg Screenshot_2014-04-29-20-00-57.jpg (23,9 KB, 15 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 20:38   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp.

Jo takk, jeg har fått invitasjoner. . Men er det mulig å være privat eller anonym? Jeg vil ikke bli fulgt av senior NM kollegaene mine, eller pappa. Jeg sykler den berømte Tour de finans, vil på ingen måte la sluttiden være styrende, sikkerhet først. For jeg lurer på hva som skiller en god og dårlig sykkeldag.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 20:54   #3
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jo takk, jeg har fått invitasjoner. . Men er det mulig å være privat eller anonym? Jeg vil ikke bli fulgt av senior NM kollegaene mine, eller pappa. Jeg sykler den berømte Tour de finans, vil på ingen måte la sluttiden være styrende, sikkerhet først. For jeg lurer på hva som skiller en god og dårlig sykkeldag.

Du trenger jo ikke registrere deg med ditt ekte navn nick går helt fint

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 21:13   #4
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp.

Du kan være privat. Slik at ikke noe vises for andre men også slik at det gjør det vanskelig å finne ut hvor du bor, ie en radius av en mil eller to fra hjemmet ditt ikke vises.

Genialt med den appen å se på segmenter og estimert watt.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 22:31   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Takk for tips. . Nå er jeg logget på, skal teste i morgen. Så fint at jeg kan være anonym og ikke vise alle puls, km og distanser.

Ble fullt navn fordi jeg visste ikke om bruker id og profil var det samme, men det er det. Skal se mer på det i morgen. Har en følger som ventet. ;0).

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 29-04-14 kl 22:39.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 08:12   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Viser han kilometer?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 08:34   #7
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Viser han kilometer?

Ja. Som du ser der det står 'Distance 59.7 km'

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_2014-04-29-20-00-40.jpg (28,5 KB, 2 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 09:16   #8
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Mannen min bruker denne mens jeg har Endomondo. Men denne er bedre?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 09:33   #9
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Mannen min bruker denne mens jeg har Endomondo. Men denne er bedre?

Har ikke brukt Edomondo, så det vet jeg ikke. Du kan jo sammenligne mot mannen sin?
Vet hvertfall at flertallet bruker Strava når det kommer til sykling. Den har også egen instilling for jogging. Har ikke prøvd denne.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 17:39   #10
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Jeg bruker Endomondo til alle former for trening utendørs, også når jeg sykler både terreng og landevei. Synes det fungerer helt fint, får masse info fra denne. (Har også avansert pulsklokke som jeg bruker i tillegg.)

Takk for tips, for øvrig, skal sjekke ut appen!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 19:13   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Min Endomondo har slutta å vise distanse. Eg kuppet tråden og spør om korleis eg må innstille for å få km tilbake. Før fortalte dama meg at eg hadde gått ein km og rundetider, men no er han heilt nedsnødd heile appen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 20:43   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten anbefaling! Treningsapp

Dere kan også logge dere inn på strava.com :-)

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no