Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Er det noen som har Redcore mini?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-14, 15:54   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har Redcore mini?

Jeg lurer litt på hvilken slynge jeg skal kjøpe meg. Jeg kan kjøpe den de selger der jeg går og trener, eller jeg kan kjøpe redcore mini på flust til ferdig oppsparte trumf-penger. Eller på tilbud på xxl til 1000 kr mindre enn det slyngene på treningssenteret koster.

Jeg har jo lyst til å betale minst mulig, men er litt usikker på hvordan det er med lengdejusteringen på Redcore mini, jeg ser det er en boks? Er det noen som har den og kan fortelle om det er enkelt å justere? Og hvordan man gjør det?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 15:58   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har Redcore mini?

Vi har og lengdejustering er ikke noe problem. Låsen sitter i de små boksene som er festet på tauet og de sitter veldig godt fast. Jeg synes vår mini er omtrent like enkel å justere som den store de har på Sats. Vi har hengt den opp i noen store kroker i taket, så det blir jo merke der (men det er i garasjen, så jeg bryr meg ikke). Tauene kan henges over en bjelke også, de er ganske lange. Vi har hatt den med på ferie, så den er ganske fleksibel sånn sett.

Jeg har i tillegg kjøpt andre håndtak (powergrip) og en sling, for jeg bruker den mye til pushup og core-trening og da er det greit å da det, men man trenger jo ikke.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 16:28   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har Redcore mini?

Ja, jeg har lurt litt på de håndtakene. Jeg tar jo pushups uten dem der jeg går og trener, men det ser litt mer behagelig ut med dem. Men hvordan justerer du med boksen? Er det samme prinsippet med å dra tauet ut og ha det i riktig vinkel for å feste igjen, eller er det en knapp? – En av tingene jeg lurer på er om den boksen potensielt sett kan gå i stykker, for det er ingen boks som kan gå i stykker på den andre slyngen som har en slik metallfesteting til justeringen:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 17:23   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har Redcore mini?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har og lengdejustering er ikke noe problem. Låsen sitter i de små boksene som er festet på tauet og de sitter veldig godt fast. Jeg synes vår mini er omtrent like enkel å justere som den store de har på Sats. Vi har hengt den opp i noen store kroker i taket, så det blir jo merke der (men det er i garasjen, så jeg bryr meg ikke). Tauene kan henges over en bjelke også, de er ganske lange. Vi har hatt den med på ferie, så den er ganske fleksibel sånn sett.

Jeg har i tillegg kjøpt andre håndtak (powergrip) og en sling, for jeg bruker den mye til pushup og core-trening og da er det greit å da det, men man trenger jo ikke.

Samme her, men krokene er skrudd opp i kjellerstua.

Jeg kjenner ikke de på sats. Redcord anbefaler å teste slyngen ca 1 gang i mnd, tror jeg. Alt kan vel potensielt gå i stykker.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 19:23   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har Redcore mini?

Det er en låsemekanisme inni boksen, og et lite "håndtak" som man låser med, en slags skyvepinne. Når den er på plass sitter det dønn fast.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no