Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-16, 00:46   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Trist, men sant. Jeg elsker nesten alle cardigans som Oleanna, MEN de har ingen i grønt (nå i alle fall, mener jeg har sett det tidligere). Noen som har tips om kofter i samme stil?


__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 01:12   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Oi, de så lekre ut. De ser faktisk ut som fantasijakken min. Har du lenke eller butikktips? Sorry, dette er vel et kupp for jeg kan ikke hjelpe deg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 01:20   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Bare hyggelig at flere får sansen for de! (kan også anbefale boken om de hvis du synes tekstiler er spennende). De har forhandlere i hele Norge - sjekk ut hjemmesiden deres for bilder og forhandlerliste: www.oleana.no

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 07:20   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Om du ringer fabrikkutsalget deres i Arna, så kan det hende at de har noe liggende i grønt i butikken der. Jeg var der for noen måneder siden, og da hadde de i hvert fall det. Verd å prøve kanskje?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 08:10   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

De har i alle fall hatt grønne tidligere. Jeg kjenner en som har en- men hun kjøpte den for noen år siden vil jeg anta.

Eneste jakkene jeg har sett hvor jeg har tenkt "minner om Oleanna" er jakker fra Ivko - men jeg tviler på at kvaliteten er den samme og de er ikke like pene, så det er nok ingen anbefaling.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 08:18   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Sjekk Gudrun Sjödén, de har ofte jakker i samme segment.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 09:16   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Om du ringer fabrikkutsalget deres i Arna, så kan det hende at de har noe liggende i grønt i butikken der. Jeg var der for noen måneder siden, og da hadde de i hvert fall det. Verd å prøve kanskje?

Hmmm ... Kanskje jeg kommer meg innom der i sommer? Takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Sjekk Gudrun Sjödén, de har ofte jakker i samme segment.

Takk!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:47   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Eller du kan strikke selv.
Sidsel Høvik har mange i samme sjanger! Broderipynten kan du jo sløyfe.


http://www.sidselhoivik.no/produkt/g...t/vaffeljakken

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 12:13   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Venninnen min designer Tinde-plaggene, men jeg tror ikke hun har noe i grønt denne sesongen.

www.knits.no

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 12:28   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Eller du kan strikke selv.
Sidsel Høvik har mange i samme sjanger! Broderipynten kan du jo sløyfe.

Har så lyst at jeg på det nærmste er syyyyk, men er beinhard! Er på garnslankeren.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 12:30   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har så lyst at jeg på det nærmste er syyyyk, men er beinhard! Er på garnslankeren.

... Eller, jeg har jo boka. Kan jo nesten sees på som en ivestering å bruke noen av oppskriftene? (Verst av alt: Skal innom nyåpnet garnbutikk i dag)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 13:36   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Kan du ikke bytte til deg garn, da? Da kan du slanke.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 13:45   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Jeg ville forsøkt å ta direkte kontakt altså, de har tidligere sesonger inne i fabrikkutsalget i Arna, og det er ikke større forhold enn at de kan klare å ta en titt.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 13:52   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har så lyst at jeg på det nærmste er syyyyk, men er beinhard! Er på garnslankeren.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

... Eller, jeg har jo boka. Kan jo nesten sees på som en ivestering å bruke noen av oppskriftene? (Verst av alt: Skal innom nyåpnet garnbutikk i dag)

Absolutt en investering!

Jeg har kjøpt mønster til en jakke, mønsteret alene koster 290.- kroner!
Men jeg har garnet, kjøpt billig i Danmark.
Og da har jeg ikke sagt noe om de to bøkene som jeg hentet på posten i går. De er jo bare "må ha" i bokhylla!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 13:53   #15
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Og du vet at finull og Pt2 har mange fine grønnfarger ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:15   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg elsker Oleanna - Oleanna elsker ikke meg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Bare hyggelig at flere får sansen for de! (kan også anbefale boken om de hvis du synes tekstiler er spennende). De har forhandlere i hele Norge - sjekk ut hjemmesiden deres for bilder og forhandlerliste: www.oleana.no

Takker og bukker. Der var det mye fint. Nå må jeg bare dra til et av utsalgene og se in real life. Det kan bli dyrt mistenker jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no