Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Straight and shine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-16, 19:32   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Straight and shine?

Er det noen her inne som har prøvd straight and shine og vil dele erfaringer? Hvor fikk du gjort det? Hvor mye kostet det og hvor ofte må du ta etterbehandling?

Jeg har supermasse krøller og håret er så mye lettere å ha med å gjøre når jeg retter det, det er bare at det tar litt tid hver gang jeg skal gjøre det, samt at det tørker så treigt etter dusjing at det må planlegges i god tid.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 20:24   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Straight and shine?

Jeg gjør det jevnlig og har gjort det i mange år. Betaler vel ca 4000 for hver behandling. Håret mitt er også veldig krøllete, men det blir helt glatt og mykt etter behandlingen.
Jeg tar etterbehandling hver 9. til 12. måned. Da er etterveksten plagsom på slutten. Det sliter en del på håret, så derfor kan jeg ikke gjøre det oftere.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 21:42   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Straight and shine?

Hvilken salong bruker du? Tviler på at det finnes frisører her i området som gjør det.

Og hva om jeg plutselig vil ha krøllene mine igjen? Blir det en veldig lang periode med veldig rart hår? Evt må jeg klippe det heeeelt kort?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 22:22   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Straight and shine?

Jeg gjør det på Modern Design. Tror de har salonger i flere byer. Har aldri prøvd å la det vokse ut og bli krøllete igjen. Vil tro det kan bli litt rart om du ikke klipper/bruker glattetang.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no