Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppetråden høsten 2011

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-11, 21:12   #61
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

I dag har vi vært på loppis på Furuset skole og på Tveita skole.
Premiene ble: 2 lekefly og 1 semirtailer til Propellen, peisblåser og perisianerjakke til meg. Den totale summen på dette var 100,- kroner.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 23:06   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg har stått på loppis i hele dag og er helt gåen i kroppen. Sjauet lopper til 00.30 i natt, på'n igjen idag kl 08.30 og opp igjen i morgen for å fylle på enda mer lopper. Vi klarer å fylle en stor samlingssal 2 ganger iløpet av en helg!

Så hvis dere kommer på Åsenhagen Skole på loppis så må dere si "Hei" til meg da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 10:04   #63
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Kanskje jeg svipper oppom i dag, Fløyel.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 10:30   #64
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg var på loppis i går, i en svær hockeyhall

Fant noen kule stoffer, og det morsomme var at jeg fant et i en knall rødfarge med hvitt mønster. Syntes det lignet på et jeg hadde, og jammen hadde jeg ikke et i hvitt med rødt mønster hjemme, og de matcher perfekt!

Fant også en Grand Cru vannkaraffel jeg ga hele ti kroner for Og slalomstøvler til guttungen!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 08:15   #65
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Denne kjøpte jeg, ikke på loppis, men på en bruktbutikk. Falt for den med en gang jeg så den.


__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn

Sist redigert av Prilla : 19-10-11 kl 18:51. Årsak: mindre bilde
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:21   #66
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Loppemarkedsesongen er over på de fleste skoler, men på www.epla.no er det loppemarked hele året i kategorien "samler". Best av alt; man kan sitte i sofakroken og gå gjennom loppene når man måtte ønske på døgnet. Og de er ferdig sortert!

:fornøyd med kveldens kupp:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no