Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg handler ikke der igjen!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 12:25   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler ikke der igjen!

Jeg trodde ikke jeg skulle blir en sånn kunde, men nå er jeg ganske irritert.

På fredag handlet jeg en pute til lillesøster, siden vi ikke hadde funnet juniorputen og vi skulle bytte til juniorstørrelse på sengetøyet. Dette var på Hansen & Dysvik. Jeg var litt stressa og bare rasket med meg puta og betalte. La merke til at hun i kassa måtte taste noen kodegreier for å få opp prisen.

Så kommer jeg hjem og hva dukker opp? Jo, TO juniorputer. Jaja, tenker jeg, bare å ta med puta tilbake for det er vel åpent kjøp?

Kom til butikken i dag og forklarer som sant er, puten har ligget i posen i helgen og om jeg kunne levere den tilbake. Nei, vi kan ikke bytte puter og dyner, men siden den har ligget i posen, er det greit. Jeg blir takknemmlig og gir henne kvitteringen. "På kvitteringen står det kluter, så dette er ikke riktig kvittering!" Jeg kan ikke annet enn å si at, jo kvitteringen hører til, jeg betalte 229,-, da må hun som stod her ha tastet feil. Hun messet lenge videre på at kvitteringen ikke hørte til osv.osv. Det kom en annen dame til og hun innrømte at det hadde hun sett før så det kunne nok være riktig, men vi bytter ikke puter, så her kommer du ingen vei uansett! Jeg sa at dette var jeg ikke opplyst om på forhånd, men det hjalp ikke.

Enden på visa er at jeg må gå derfra med uforettet sak og har fortsatt den jævla puta. Du vil ikke se meg handle på Hansen & Dysvik igjen, for makan til slett kundeservice har jeg ikke opplevd på lenge. Jeg følte meg ikke trodd og som en kunde som ikke var verdt noe og det er en dårlig følelse.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 14-11-11 kl 12:35.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:41   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg handler ikke der igjen!

Hvorfor ikke - er det sånne hygienegreier at det kan være lus i?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:43   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg handler ikke der igjen!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hvorfor ikke - er det sånne hygienegreier at det kan være lus i?

Det er på grunn av hygiene, og jeg forstår regelen. Men da må de også si fra hver gang noen handler slike ting, det er jeg vant med fra andre butikker.

Hadde jeg visst at jeg ikke fikk byttet hadde jeg nok dratt hjem og lett litt til.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no